appelfflap schreef: ↑12 aug 2020 10:39
Rereformed schreef: ↑12 aug 2020 09:34
@appelfflap
Moet deze opmerking een argument zijn om te ontkennen dat de Republikeinse partij (op Mitt Romney na) volledig corrupt was en al bij voorbaat had bepaald dat ze Trump voor onschuldig houden? Je opmerking is eerder een argument dat mijn aanklacht terecht was.
uw klacht is terecht maar er is een politieke realiteit. Gewoon tellen en je wist op voorhand dat heel dat gedoe pure cinema was.
Ja, en? Jij beweerde dat mijn uitspraak
tendentieus was. In werkelijkheid is de totale corruptie van de Republikeinse senators een feit, zoals je nu zelf toegeeft.
appelfflap schreef:Rereformed schreef:2) Biden is niet dement.
Laat ons zeggen dat er cognitieve problemen zijn, perfect normaal voor een 80 jarige.
Als Kamala zo kundig is had ze zich kandidaat gesteld, of heeft ze dat gedaan en verloren?
Indien je niet weet dat Kamala Harris presidentskandidate was begrijp ik je beter: veel mensen hebben eenvoudig geen idee van talloze zaken die zich in de trumptijd hebben afgespeeld. Bijgevolg beseft men ook niet dat Trump de grootste ramp en het grootste gevaar is voor de Amerikaanse democratie in haar gehele geschiedenis.
Ik ken Senator Harris al drie jaar en raakte bekend met haar en onder de indruk van haar via de hoorzittingen in de Senaat in 2017, waar - nota bene net als senator gekozen - Kamala Harris minister van Justitie "I don't recall" Jeff Sessions aan een stevig en zeer kundig verhoor onderworp. Op één punt zegt Jeff Sessions dat haar verhoor hem nerveus maakt "I am not able to be rushed this fast, it makes me nervous". Haar voornaam betekent in de Finse taal "verschrikkelijk", en ik moest toen lachen: pas maar op dat je niet met "verschrikkelijke Harris" aan de stok krijgt!
Biden is juist de perfecte presidentskandidaat: iemand die van zichzelf zegt een overgangsfiguur te zijn (dwz. slechts voor vier jaar) en rust brengt in een land dat op alle mogelijke manieren in chaos is gestuurd en haat en tegenstellingen vier jaar lang door Trump bewust aangewakkerd zijn. Biden heeft een meesterlijke keus gemaakt voor vice-president, want nu weet iedereen meteen ook wie de Democratische presidentskandidaat in 2024 zal zijn: Kamala Harris! Dus niet alleen het vooruitzicht dat de VS voor het eerst een niet-blanke en vrouwelijke vice-president krijgt, maar ook het vooruitzicht dat men via stemmen de eerste vrouwelijke president zal kunnen kiezen over vier jaar, zal alle niet-blanke stemmers enorm aansporen om te gaan stemmen! Iedereen weet dat de uitkomst van de verkiezingen eenvoudig daarvan afhangt.
Biden laat zich ook als kundig politicus zien door als vice-president iemand te kiezen die tijdens de voorrondes hem meer dan anderen het vuur aan de schenen legde. iets wat zelfs Trump naar voren brengt: Harris was volgens hem de
nastiest (de gemeenste) tegen zowel kandidaat voor het hooggerechtshof Kavanaugh als presidentskandidaat Biden. Trump beseft niet dat hij met deze beschrijving juist de hoogste lof over haar uitspreekt.