Maartenn schreef:
Neen, ik zeg net dat dat niet gaat.
Van Atheïsten Mohammedanen maken, gaat dat? Hoeveel asanats brengt dat op?
Maartenn schreef:Je ziet zaken die er niet zijn.
Wat ik zeg: enkel de Koran is geldig
Mensenrechten vind je ook terug in de Koran
Eens moslims dat zien en meer vrijheid in denken en doen zullen verwerven zal de godsdienst wellicht dezelfde evolutie kennen dan het christendom.
Ik zie zaken die er niet zijn? Waarom zeg je dan: Enkel de koran is geldig?
Ik zie vooral veel suprematie in die Koran. En oproepen tot moord aan zij die zich niet aan die suprematie willen onderwerpen.
Zelfs een dier het het recht van niet onderworpen te zijn. Dit recht ontneem jij zomaar mensen.
De praktijk van Islam bewijst het tegendeel van meer vrijheid in denken en doen. Mohammedanen willen meer en meer Sharia of het recht voor het minste handen, voeten en hoofden af te hakken.Dit maakt je claim dat Islam dezelfde evolutie zal kennen als het Christendom heel en heel twijfelachtig.
Maartenn schreef:
Ik ben niet zo voor 'verbieden'. (afschaffen)
Wat denk je van veranderen.
Of vind je het goed dat er 5X per dag een indoctrinatie van negatie van alle andere levensbeschouwingen en persoonlijke suprematie opgedwongen wordt.
Maartenn schreef:Totaal fout: de Islam (Koran) erkent alle andere monotheïstische godsdiensten.
Op voorwaarde dat ze zich willen onderwerpen aan Sharia. dan gaat dit enkel over Judaïsme en Christendom.
De waarste vorm van monotheïsme is Hindu. Erkent islam dit?
Buddhisme, erkent Islam dit?
De duizenden andere kleine religies die er zijn. Erkent islam deze?
De mensen die het best zonder God kunnen doen. Wat heeft Islam hier voor in petto?
Maartenn schreef:
Ik dacht dat jij juist tegen vrijheid van religie was en daarin dus niet verschilde?
Heb je dit nog niet door, ik ben voor vrijheid van religie. Islam niet. Buiten dat is in Islam nog eens geen geloof aanwezig. Als er geen geloof aanwezig is in Islam, waarom moet Islam dan vrijheid van religie willen profiteren?
Maartenn schreef:
In de Koran staat duidelijk dat moslims de andere hun godsdienst moeten laten.
Geef het volledige vers eens, samen met het vers dat er voor en er het vers dat er na komt. Blijft die claim dan nog zo duidelijk?
Maartenn schreef:
Er is niet anders binnen Islam. De werkelijkheid is dat er zoveel wetscholen en bijkomende hadieth met toevoegingen zijn ontstaan (allemaal Zina). Dus als die evolutie kan, kan de omgekeerde evolutie ook. Evolutie is de werkelijkheid, alsof je dat nu wil of niet.
De werkelijkheid kent ook stilstand en regressie.
Die stilstand kan je laten vallen, daar van natuurlijk oogpunt bezien, stilstand ook regressie is. Net zoals je eerst zegt maar daarna ontkent: de omgekeerde evolutie kan ook. Dit is wat we op het ogenblik zien gebeuren met de komst van meer en assertiever islam in de Islamterritoria. De omgekeerde evolutie of regressie in meer barbariteit.
Maartenn schreef:
Toch wel: onderwerping aan het ideaal van de mensenrechten waaraan alle andere wetten (via Raad van State) moeten worden getoetst. Heeft dus een even religieus bindend karakter dan ethische waarden uit een godsdienst.
Heel tegenstrijdig met je ijver voor gedeeltelijke mensenrechten OK te vinden, bovenstaande claim.
Het is juist de niet-aanvaarding van wat je claimt dat de kern van Islam is. Het is die niet aanvaarding waar de landen van de OIC hun best voor doen om hier erdoor te krijgen, met gedeeltelijke mensenrechten.
Maartenn schreef:oorlog. Is dat wat je wil?
Oorlog hoef je niet te willen, die komt wanneer hij wil.
Heb je al eens goed gelet hoe de strategische bondgenootschappen aan het schiften zijn in het MO en de wapens in stelling worden gebracht? Dit is de voorbode van oorlog, of je wil of niet: dit is zo.
Het MO is ook de Islamterritoria. Als het zomer wordt hangt er daar altijd wel ergens een oorlog rijp aan de bomen. Klaar om geplukt te worden.
Deze zomer schiften er ginder ook grotere internationale strategische bondgenootschappen en maakt breuklijnen die over de hele wereld rondgaan zichtbaar. Het is nog niet zeker of deze zich gaan doorzetten en de wereld verdelen in 2 kampen. Die mogelijkheid is er.
Maartenn schreef:Sorry, maar dat alternatief daar heb ik geen zin in.
Het is een illusie te denken dat onderwerping aan Islam dat conflict buiten de deur houdt. eerder het tegendeel.
Wat de Islamisten weten en jij niet is dat de hele Islamterritoria volledig failliet zijn. Het enige wat er hen rest voor de rijkdom die ze missen te bekomen is deze elders gaan halen. Hoe meer onderwerping aan Islam in Europa hoe makkelijker het voor hun zal zijn.