heeck schreef: ↑17 jul 2024 20:25
Debunked esp:
https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 092142.htm
En nog stapels meer als je gewoon zoekt op:
Esp paranormal debunked
Verder terugzoeken op Randi en de uitgeloofde prijzen door skepsis en skepp .
Wil je toch blijven vermoeden kijk dan bij parapsychologich research.
Roeland
Nee, veel tijd en energie verspillen op basis van vermoedens heb ik tabac van, van tabac ook trouwens! Ik geef de voorkeur aan eerst de info tot me te nemen waar jouw BSmeters naar verwijzen en eventueel aan de hand daarvan een veelbelovend boek lezen of zelfs een cursus en/of opleiding volgen! Hahahah, ik zou subiet de HBO opleiding tot
'Vrijdenker' aanvangen
als die zou bestaan en ik zulks kon financieren!
Ik heb geaccepteerd dat ik met de restverschijnlen van het van de geboorte af aan opgroeien met en uitgaan van de basale aanname
'God bestaat!' geconfronteerd zal blijven worden, zoals vrijwel ieder ander die ooit waanideeën koesterde en cultiveerde diens leven lang geconfronteerd zal blijven worden met de diepe sporen die zulks achterlaat in het fysieke brein, waardoor elk moment terugval in oud gedrag kan optreden, maar zolang ik me daarvan bewust blijf ...
... och, wat zinnigs kan ik daarover nog zeggen, anders dan:
- de dood lijkt me vaak verrekte aantrekkelijk vanwege die eeuwige rust en stilte waar ik naar verlang, maar het leven is ondanks al die chaotische kakefonie ook verrukkelijk en levend genieten van af toe die tijdelijke rust en stilte te midden van het materiële geef ik toch nog steeds de voorkeur aan boven die eeuwige rust en stilte zonder lichaam,
want alleen met dat levende materiële lichaam
kan ik levendig van al dat verrukkelijks blijven genieten ... 
AMEN! 
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.