Dat is er wel de confirmatie (moeilijk woord voor je?) nota-bene van USAF, DOD, FAA, CIA en het Pentagon en ik hoef dat dus niet eens te fluisteren.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 feb 2018 09:59 Het zijn helemaal geen glasharde feiten, al roep je dat nog zo hard.
Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
Moderator: Moderators
Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Nogmaals:Labyrint schreef: ↑07 feb 2018 10:04Dat is er wel de confirmatie (moeilijk woord voor je?) nota-bene van USAF, DOD, FAA, CIA en het Pentagon en ik hoef dat dus niet eens te fluisteren.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 feb 2018 09:59 Het zijn helemaal geen glasharde feiten, al roep je dat nog zo hard.![]()
Als je dat leest of beluisterd staat er doodgewoon geen bewijs in voor wat je claimt in.
Dat is al heel vaak aangetoond, dat je dat niet wilt accepteren is jouw probleem.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Ik ga slechts af van de informatie die is verstrekt. Je bent blijkbaar niet bij machte deze informatie vrijgegeven sinds 16 december te bevatten. Dat is jouw probleem. En zeker niet het mijne.
Je hebt het over oude ge-debunkte informatie? Welke dan? De piloot David Fravor is nog nooit eerder in het nieuws naar voren gekomen.
Je roept voortdurend onzin. Ik geef slechts weer hier wat er aan nieuws hierover bekend is.
En je hebt iets met geloof. Ik geloof helemaal niks. Ik hoop des te meer. Het nieuws dat er inderdaad buitenaards leven zou bestaan bijvoorbeeld. Of als dat niet het geval is de bekendmaking van buitengewone technologie die misschien decennia is verborgen gehouden Ik houd het nieuws hierover in de gaten en hoop dat men komt met een uiteindelijke conclusie.
Ben je trouwens gekwetst in je leven met geloofs dingen? Alles is belachelijk en onzin. En in elk bericht heb je het bijna autistisch over geloof.
Religieuze ptts? Geeft niet er zijn er meer hier die nooit stoppen over geloof te praten. Erger dan ex-rokers soms.
Je hebt het over oude ge-debunkte informatie? Welke dan? De piloot David Fravor is nog nooit eerder in het nieuws naar voren gekomen.
Je roept voortdurend onzin. Ik geef slechts weer hier wat er aan nieuws hierover bekend is.
En je hebt iets met geloof. Ik geloof helemaal niks. Ik hoop des te meer. Het nieuws dat er inderdaad buitenaards leven zou bestaan bijvoorbeeld. Of als dat niet het geval is de bekendmaking van buitengewone technologie die misschien decennia is verborgen gehouden Ik houd het nieuws hierover in de gaten en hoop dat men komt met een uiteindelijke conclusie.
Ben je trouwens gekwetst in je leven met geloofs dingen? Alles is belachelijk en onzin. En in elk bericht heb je het bijna autistisch over geloof.
Religieuze ptts? Geeft niet er zijn er meer hier die nooit stoppen over geloof te praten. Erger dan ex-rokers soms.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Jij bent de persoon die met geloofs-bronnen aan komt.
Oude bronnen nieuw verklaren is trouwens ook iets wat bij gelovigen veel voor komt.
Kom nu eens met een wetenschappelijke bron.
Dat zal je wel niet kunnen denk ik.
Oude bronnen nieuw verklaren is trouwens ook iets wat bij gelovigen veel voor komt.
Kom nu eens met een wetenschappelijke bron.
Dat zal je wel niet kunnen denk ik.
Waar kom ik met geloofsbronnen aan? Het gaat hier om de confirmatie van genoemden. Jij hebt het over geloof. Ik over de informatie die via het nieuws naar buiten komt via USAF, FAA, DoD, en CIA.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Dat zijn geloofsbronnen.
Niet om wat er in staat maar hoe je ze interpreteert.
ook heb ik al aangeven daar niet voor de honderdste keer een discussie over te beginnen.
Kom je nu nog met een wetenschappelijk bron???
Dat geloof je maar. Het zijn geen geloofsbronnen zoals je zelf kunt zien en natrekken. Het is een bestaande studie van een bestaand tot dusver niet te duiden fenomeen. En confirmatie hiervan blijft een moeilijk begrip voor jou
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Het is geen wetenschappelijke studie.
Dus heeft het geen waarde.
Wanneer kom je nu met een wetenschappelijk artikel uit een erkend wetenschappelijk blad?
Labyrint, is de informatie officieel door al die instanties in een report bekend gemaakt of zijn het verhalen van gepensioneerde oud medewerkers van die instanties?
Als het officieel is heb je vast wel een link naar zo'n report.
Vraag ik mij gelijk af waarom we via de ons bekende nieuws bueaus niets daavan horen? Is immers nogal sensationeel als het officieel is.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Het is wetenschappelijk gewoon enorm aannemelijk dat er andere beschavingen in dit heelal bestaan die verder zijn ontwikkeld. En beschavingen die miljoenen jaren verder zijn ontwikkeld dan de relatief jonge mensheid hebben eigen bijpassende criteria. Welke dat zijn, weten we natuurlijk niet. Wellicht zijn ze hooguit geinteresserd in hoe onze hersenen en genen werken en de mogelijkheden ervan & hebben ze verder weinig interesse in onze meningen, ethiek, privacy, politiek of welzijn; evenmin neem ik aan dat ze hier naar toe komen, maar dat een geavanceerde beschavingen simpelweg een betere manier hebben om met ruimte & tijd om te gaan, zoals wormholes of iets anders geavanceerds waar wij pas over een miljoen jaar aan toe zijn, als we dan nog bestaan -- maar dat is simpelweg een gok. Ik neem in ieder geval heel erg sterk aan dat er beschavingen zijn in dit immense heelal die verder zijn ontwikkeld dan de mensheid. De rest is gehypothetiseer.De Encyclopedist schreef: ↑07 feb 2018 00:19 Ik heb wel eens bedacht dat als aliens de aarde zouden bezoeken, al dan niet in UFO's, ze geen toeristen zijn of adolescenten die practical jokes met de inboorlingen uithalen. Ze hebben de reis gemaakt omdat ze wat van ons willen en ze hebben er belang bij dat kenbaar te maken. Als ze de technische mogelijkheid hebben de reis te maken mogen we veronderstellen dat ze weten hoe ze iedereen glashelder kunnen maken dat ze er zijn en wat ze willen.
Ik denk niet dat ze zich melden. Ik denk gewoon dat ze doen wat ze willen, net zoals wij doen met de andere dieren.Ik heb ook wel eens bedacht dat als aliens zich daadwerkelijk zo zouden melden, hun doel niet noodzakelijk goed voor ons is.
Zionist
-
ChaimNimsky
- Superposter
Dat is geen argument. Dat de Franse overheid toegeeft dat er voor 5% geen conventionele verklaring is te vinden & dat men beweert dat de buitenaardse hypothese de meest redelijke is, is een feit.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 feb 2018 09:04 Het hele UFO-Aliens verhaal is ridicuul. Maar als je in die nonsens van je wil geloven ga je je gang maar hoor.
Ik snap het sentiment dat het waarschijnlijke bestaan van andere beschavingen met zich meebrengt -- ook wij zijn uiteindelijk maar dieren -- maar dat neemt niet weg dat het onredelijk is het tegendeel te veronderstellen zonder enige argumentatie.
Je stond zeker achterin de rij toen de humor werd uitgedeeld.Je gelooft zeker ook in kaboutertjes.
Zionist
Informeer jezelf nou eens een keer.
Het is officieel en het is sensationeel http://www.independent.co.uk/news/world ... 27881.html
In Nederland hebben de NOS, RTL nieuws, De Volkskrant, AD NL, NU.nl, er over bericht op 16 december. Vrijwel gelijktijdig met het brekend-nieuws van de Amerikanen. Verder mankeren jullie aantoonbaar iets aan je muisarm maar ontbreekt het vooral aan interesse. Vragen stellen over dingen die dagen daarvoor al zijn gezegd vergezeld met link of nieuwsuitzending. Het is net of jullie stoned zijn. Denk nou eens na. Je hebt al genoeg aan de eerste paar berichten van Maarten om te begrijpen dat dit serieus is. Het is zo simpel als wat. Volg het nieuws hierover MITS je het echt interesseert. Dat betwijfel ik met zulke vermoeiende antwoorden die bovendien bijna nergens inhoudelijk ingaan op de info. Een nadenkende mod lijkt wel nodig om dit op te merken. Maar ja....
Nogmaals
Er is Gun-Camera-Footage vrijgegeven via het Pentagon, CIA, DOD, USAF en FAA. Twee filmpjes (met slechts seconden hiervan voor publiek) ervan zijn vrijgegeven en waarschijnlijk met opzet valt daar NOG geen spectaculair touw aan vast te knopen. Men wil bewust cognitieve dissonantie, verwarring, verbazing, discussie en een mate van conditionering (pre-inoculation of society) alvorens men de vaart der dingen gaat opvoeren. En dat gaat ook zeker gebeuren. Aldus zijzelf. THIS IS JUST THE BEGINNING beloofd men. Men wil dit naar buiten brengen en gelijktijdig alle touwtjes vasthouden. Paniek voorkomen en de beurs moet stabiel blijven. Er komen nog 24 filmpjes aan en 64 DOD rapporten (!) Die aan de wetenschap worden vrijgegeven en bovendien nog een stuk onbekend materiaal. Dat is het verhaal. Dit is zo serieus als je laatste stoelgang. Let gewoon op. Of ga vissen is mijn tip. Verder geef ik alleen maar aan wat men beweerd. Knoop die eens in de oren. Ik weet het allemaal OOK niet ik volg slechts het godverredomse nieuws hierover. Verder heb ik goed begrepen uit dit nieuws dat er allereerst CONFIRMATIE van deze vreemde zaken op hun programma staat. Over SOCIOLOGIE gesproken. Dat is de eerste fase. Mensen (zoals jij) die het nieuws niet kunnen interpreteren en er een conclusie aan te verbinden kinderlijk kennis te laten maken met het voorzichtige idee dat er allereerst een vervelend probleem zou bestaan met heeeeel misschien “onbekende vliegende voertuigen” die een intelligentie veraden en die dus vanwege hun technologisch onvoorstelbare capaciteiten niet zijn terug te voeren als zijnde geproduceerd door enig land. En dat men dit dus onderzoekt. Dit alles kun je gewoon verifiëren door simpelweg de links te volgen. Luis Elizondo, een keer AAN TE HOREN en de piloten als de engelse taal geen barrière voor je is. In elk ander geval moet je maar wachten op de NOS. Of op Mathijs van Nieuwkerk met zijn verbaasde hoofd tegen die tijd. Als iedereen er ineens verstand van heeft. En iedereen "het altijd al geweten" had.
I think it’s pretty clear this is not us, and it’s not anyone else, so one has to ask the question where they’re from. - Luis Elizondo
These crafts have infiltrated our missile silo’s, our nuclear missile silo’s, and have on occasion taken them offline. - Hal Puthoff
It’s an open question and that is the burning question: where are these things coming from, how do they work, and what are their intentions? - Chris Mellon.
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Ik stel daar tegenover dat het wetenschappelijk gewoon enorm aannemelijk is dat geen enkele beschaving in dit heelal bestaat.ChaimNimsky schreef: ↑07 feb 2018 15:42 Het is wetenschappelijk gewoon enorm aannemelijk dat er andere beschavingen in dit heelal bestaan die verder zijn ontwikkeld.
Bij gebrek aan bewijsmateriaal zijn beide stellingen evenveel speculatie en even aannemelijk: niet.
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
says EX-pentagon official.Labyrint schreef: ↑07 feb 2018 16:13 Het is officieel en het is sensationeel http://www.independent.co.uk/news/world ... 27881.html
Ik vroeg naar een officieel rapport van een regering's instantie.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Het pentagon heeft het vrijgegeven. Het PEN-TA-GONFish schreef: ↑07 feb 2018 17:06says EX-pentagon official.Labyrint schreef: ↑07 feb 2018 16:13 Het is officieel en het is sensationeel http://www.independent.co.uk/news/world ... 27881.html
![]()
Ik vroeg naar een officieel rapport van een regering's instantie.