axxyanus schreef: ↑14 nov 2023 13:55
HierEnNu schreef: ↑14 nov 2023 13:40
appelfflap schreef: ↑14 nov 2023 11:46
Dus ook jij begrijpt de vraag perfect maar weigert de antwoorden en stelt liever vormvereisten zoals Lanfy.
Wanneer gaat of zou de agressie van Israel tegen de Palestijnse burgers volgens jou te ver gaan? Ik zou dit oprecht heel graag weten.
Vanaf wanneer zou je zeggen dat een bepaalde militair feit echt niet meer kan? massaverkrachtingen, een echte atoombom, ...
Massaverkrachtingen is waar Hamas zich aan schuldig maakt en
Dat is naast de kwestie. Appelfflap beweert niet dat het Israëlische leger zich daar aan schuldig maakt. Appelfflap vraagt zich af welke metaforische grens het Israëlische leger zou moeten overschreiden alvorens jij zou zeggen dat ze te ver zijn gegaan.
Wat Hamas wel of niet doet, speelt daarin geen rol. Dus graag een antwoord op de vraag want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Wat zich daadwerkelijk afspeelt is naast de kwestie?
Omdat jij en appelfflap jullie liever bezighouden met wat zich al dan niet in mijn hoofd afspeelt, onee, pardon: omdat jij en appelfflap
'iets' [wat?] in mijn hoofd willen stoppen, omdat jullie nieuwsgierig zijn naar dat
'iets', omdat jullie vinden
dat wat Hamas daadwerkelijk doet geen rol speelt?
Alsof de militaire acties van Israël niet
op de eerste plaats een reactie zijn op
de BEESTachtige handelingen die Hamas blijft plegen!
Als jij zo nieuwsgierig bent naar antwoord op die vraag dan beantwoord je die maar naar eigen goeddunken zelf, want daar ga ik me niet mee bezighouden, waarom zou ik? Ik ben sowieso niet hier om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen en al helemaal niet om een kijkje in mijn hoofd te bieden, anders dan dat wat ik zelf wens te schrijven! Doe het daar maar mee en fantaseer de rest er maar zelf bij!
Ik zelf vind het meer dan erg genoeg zoals één en ander zich ontwikkeld en
zo ook de beelden die ik tot zoverre al heb
'mogen' aanschouwen, dus:
- wie graag fantaseert over wat het IDF mogelijk gaat doen wat over de schreef is:
be my guest, but me?
Zulke fantasiebeelden hoef ik vooralsnog niet extra in mijn hoofd,
zodra zulks werkelijkheid wordt is dat voor mij tijd genoeg!
En zelfs dan misschien niet ...
Voor alle duidelijkheid, zulks moet ten alle tijde in een context geplaatst worden!
Ik heb ook een vraag aan jou en creëer vooral
de erbij behorende beelden in je hoofd alvorens te antwoorden:
- Overschrijdt wat jou betreft Israël een grens
nadat Iran een atoombom werpt op Tel Aviv
als Israël zulks dan beantwoord met twee atoombommen op Teheran?
Veel plezier met dergelijke beelden in jouw hoofd
zodat je kunt beoordelen of zulks dan te ver gaat:
ik begin daar niet aan! Snap?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.