gerard_m schreef: ↑23 jun 2020 10:10
Dit is een trendbreuk. Trump heeft het beleid van zijn voorgangers op dit punt omgegooid. Het heeft weinig ruchtbaarheid gekregen. En ja, het gaat inderdaad samen met isolationisme.
Ik hou het voorlopig op zeer donkergrijs, maar ik zal de links van Rereformed beluisteren om te zien of ik naar pikzwart ga.
Heel fijn dat je bereid bent om tijd te steken in waar ik je mee confronteer. Je steekt ook altijd tijd in je bijdragen.
Hou alleen op met naar pikzwart gaan. Dat vraag ik helemaal van niemand, omdat dat er helemaal niet toe doet. Het is een onbenullig zijpad dat CvE op de spits gedreven heeft. Je wist me niet te overtuigen, maar wanneer je me weer iets voor de voeten werpt van iets goeds wat hij gedaan heeft en het overtuigt me, dan komt eenvoudig het commentaar: OK, je hebt me overtuigd. Hij heeft zowaar iets goeds gedaan. Maar vervolgens: So what?
Waar het om gaat is de toekomst van de democratie. Of laat ik het in de woorden Steve Schmidt zeggen, de ex-republikein waar ik eerder naar verwees, die gisteren een compliment van Trump kreeg nadat hij John Bolton er met retoriek van langs had gegeven:
Donald Trump op twitter schreef:Wow, I finally agree with failed political consultant Steve Schmidt, who called Wacko John Bolton "a despicable man who failed in his duty to protect America".
Waarna Steve Schmidt tweette:
Steve Schmidt schreef:He failed in his duty to protect America from you. The most failed president in American history. You are incompetent and inept. You are amoral and indecent. You are losing this election. You will be defeated and repudiated. Your legacy is death, weakness and economic collapse.
Of zo hij het op
17 mei uitsprak met betrekking tot de gebeurtenissen van de laatste maanden:
Steve Schmidt schreef:...profound mismanagement, ineptitude and incompetence, overt racism, more delusion, more happy talk, more dangerous fantacy, manifest unfitness, bullying, a national disgrace.
Trump has made America sicker, poorer, weak, divided.
Of zoals hij het bijna exact
twee jaar geleden opsomde:
Steve Schmidt schreef:...a blizzard of lies, scapegoating minority populations, the allegation of conspiracy.
In the 240th year of the United States, in three states, by 78,000 votes, the american people, by a fluke (=bij toeval, per ongeluk), elected an imbecilic, former reality TV show hosting con man, whose only affinity for reading anything were the Adolf Hitler's speeches he kept on his night stand.