ronald schreef:Aannames en veronderstellingen noem je dat wetenschap?
Gekoppeld aan de wetenschappelijke methode als toetsingsmiddel worden aannames en veronderstellingen al dan niet bewezen.
Een prima en goudeerlijk middel tot ieders beschikking.
Wat is overigens jouw bewijs voor het bestaan van jouw aanname die je god genoemd hebt?
ronald schreef:
Verstand dat noem ik wetenschap.
Precies, en dat is exact datgene wat jij en andere fundi's uitgeschakeld hebben, je gezond verstand.
ronald schreef:
Maar ach mensen gebruiken niet hun verstand en zijn te lui om te studeren en blijven dom.
Die mensen hebben een naam ........ gelovigen, althans van het soort zoals jij.
ronald schreef:
Dieren blijven niet dom,die hebben GEEN verstand,maar wel instinct.
Dat klopt niet, jij bent namelijk een zoogdier en je hebt beide.
Ho wacht in jou geval is er duidelijk een uitzondering, jij hebt alleen reli-instinct en geen verstand.
ronald schreef:
Dit is een doordenkertje ,maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn voor Erik,
Oho boefje dat je bent, een lelijke denigrerende opmerking.
En dat voor zo een net opgevoede christen, zo vol naastenliefde.
Als de here dat ziet ben je fucked maat!
Of zou ie niet op internet zitten?!
ronald schreef:
die gelooft dat een muis een olifant baart en daarom lid is van de club van niet postzegelverzamelaars.
Domoor, een muis kan geen olifant baren, die kunnen namelijk samen geen kindertjes maken want het zijn 2 verschillende soorten.
Je moet niet in dat sprookjesboek van je lezen tijdens de biologieles want dan krijg je dit soort dommigheid.
Ik niet een niet postzegelverzamelaar meer, tegenwoordig ben ik een niet sigarenbandjes verzamelaar.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)