Kitty schreef:[color=#FF0040]Wie zou hier zijn zin moeten krijgen? Ik zie je steeds eenzelfde vraag herhalen terwijl je blind blijft voor de antwoorden. Ik zie hier een topic dat uiteindelijk alleen herhalingen van hetzelfde oplevert. Een slotje lijkt nabij als er geen nieuwe inbreng komt. Het herhalen van eenzelfde vraag waar dus veel al uitgebreid op hebben geantwoord, lijkt mij niet zinvol. [/color]
Ik wil helemaal mijn zin niet halen. Ik heb duidelijk gesteld hoe ik over abortus denk, en wat de moreel ethische ondersteuning daarvoor is.
Vervolgens duikelt een hele groep pro-choicers en-masse over me heen ( inclusief jij zelf ) met
PRAKTISCHE argumenten en redenen ten gunste van abortus.
Als ik dan daarop herhaaldelijk mijn vraag moet herhalen naar wat de moreel ethische ondersteuning voor abortus is, is dat voor jou reden voor een slotje hier?
Misschien maar beter dat je dat doet. Het is pijnlijk om te zien hoe de pro-choice groep hier afgaat !
.
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)