Zeitgeist, the movie

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Ik ben van mening dat het WTC 7-gebouw door 'controlled demolition' is ingestort.

Ja
7
21%
Nee
26
79%

Totaal aantal stemmen: 33

Cluny
Banned

Re: Zeitgeist, the movie

Bericht door Cluny »

LordDragon schreef:
Je moet niet zoveel weed roken en je af en toe onder de gewone mensen begeven.
hm? wat is dit nou weer? ach ja, jouw argumentatie, juist. :o

MVG, LD.
Zou toch kunnen? Wie zal het zeggen? Weedrokers zijn dol op fantasiebabbeltjes.
Dit schreef ik ook.
Het gaat erom dat de dragende constructies van de gebouwen door de hitte van een 'gewone' brand zodanig ondermijnd waren dat ze onder hun eigen gewicht bezweken. Dat er tijdens het instorten vreemde geluiden ontstaan is geen aanleiding om er allerlei mafkezenverhalen bij te verzinnen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

cluny
Je moet niet zoveel weed roken en je af en toe onder de gewone mensen begeven.
ik
hm? wat is dit nou weer? ach ja, jouw argumentatie, juist. :o

cluny
Zou toch kunnen? Wie zal het zeggen? Weedrokers zijn dol op fantasiebabbeltjes.
ik

wat een arrogantie , mijn vrienden en familie, mijn collega's enzoverder zijn blijkbaar geen normale mensen? Zo dan ben jij een kutkeeskop. Dit is gewoon geen argumentering maar en aanval op mijn persoon uit het ijle of zoiets (zeer zwak en compleet naast de kwestie van het topic onderwerp) want jij bepaalt voor mij en iedereen op het forum dat ik teveel weed rook en dat ik geen normale mensen ken? drogreden beste, ...

en ben je helderziende misschien, dan heb je een slechte kristallen bol hoor, hoe zou jij nou kunnen weten heveel weed ik smoor, en de hamvraag, waarom ben je zo zwak omdat hier, in deze discussie, zomaar uit het nergens tegen over mijn persoon als argument, dat overigens nergens op slaagt, te gebruiken? Waarom begin je niet over het gegeven dat ik misschien teveel duvels drink? Je wil duidelijk op een makkelijke ne goedkope manier een stempel op me plakken. Maar het lukt niet zo 8*)

cluny
Het gaat erom dat de dragende constructies van de gebouwen door de hitte van een 'gewone' brand zodanig ondermijnd waren dat ze onder hun eigen gewicht bezweken. Dat er tijdens het instorten vreemde geluiden ontstaan is geen aanleiding om er allerlei mafkezenverhalen bij te verzinnen.
ik

binnen enkele uren? no way mijnheer den architect, en het siert je wel weer dat je me voor mafkees moet uitmaken, kan je niet anders dan schelden cluny?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Binnen enkele uren?
Ja hoor, binnen enkele uren!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
LordDragon
Bevlogen

jou argumentatie en discussie niveau is beneden alle peil. Het niveau scheld tirades ligt veel te hoog en verder komt er niks uit dan wat aftandse oneliners.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

LordDragon schreef:jou argumentatie en discussie niveau is beneden alle peil. Het niveau scheld tirades ligt veel te hoog en verder komt er niks uit dan wat aftandse oneliners.

MVG, LD.
Ik vind het prima. Zolang het duidelijk blijft dat 9/11 complottheoristen domme anti-realisten zijn die totaal geen benul hebben en ook geen benul willen hebben van het hoe en waarom van deze ramp.
LordDragon
Bevlogen

cluny
Ik vind het prima. Zolang het duidelijk blijft dat 9/11 complottheoristen domme anti-realisten zijn
neen dat vind ik niet prima, je bent zo zwak dat je op voorhand aan het labeltjes kleven gaat,
die totaal geen benul hebben en ook geen benul willen hebben van het hoe en waarom van deze ramp.
en hier wou ik naartoe, je hebt nu nog de arrogantie te beweren dat jij het hoe en waarom van deze ramp volledig kent. Al wie zich echter kritisch opstelt is meteen maar een domme anti-realist en wil helemaal geen benul hebben van het hoe en waarom van de ramp. Alhoewel ik dat uber naif vind ipv realistisch mag jij jouw visie op het hoe en waarom eens weergeven, o grote meester, de kenner van het al. (die het noodzakelijk vind om mensen te bestempelen als drug addicts om toch maar zijn gelijk te krijgen)

vergeet daarbij vooral rekening te houden met het verschil tussen een complottheorie en een covert operation, dan zal het waarschijnlijk uitkomen op een olijke one, two, tree liner, gewoon gezond voor jou, niet teveel druk op die grijze hersencellen die nog overblijven.

MVG, LD.

ps; beweren dat je de waarheid kent is net zoiets als je eigen goden scheppen, waar je je aan vast klampt en dan net zoals die gelovigen mee met ten onder gaat omdat je ervan overtuigd bent de waarheid in pacht te hebben;

ken je dit?
Sit down before fact as a little child, be prepared to give up every preconceived notion, follow humbly wherever and to whatever abyss nature leads, or you shall learn nothing. Thomas Henry Huxley
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Je doet je best maar met het infantiele beschuldigende vingertje dat hoe dan ook toch naar de verkeerde kant blijft wijzen.
LordDragon
Bevlogen

mijn voorspelling komt uit, ik schreef
dan zal het waarschijnlijk uitkomen op een olijke one, two, tree liner, gewoon gezond voor jou, niet teveel druk op die grijze hersencellen die nog overblijven.
en dit werd het, cluny schreef
Je doet je best maar met het infantiele beschuldigende vingertje dat hoe dan ook toch naar de verkeerde kant blijft wijzen.
weer een oneliner, inhoudelijke bijdrage aan de discussie, nihil, scheldtirade gehalte, 100%

aangezien de grote cluny, niet anders dan met scheldtirades kan reageren, vermoed ik dat de grote cluny aan het einde van zijn latijn is, want ik vroeg om zijn visie, soryy, zijn waarheid, eens uit te leggen maar verder dan wat gebrabbel komt hij niet.

de enige reden dat jij hier post is om je ego te bevredigen, je kan niks anders dan schelden en vieze trukken spelen, zoals mensen ervan beschuldigen dat ze drugaddicts zijn en dat ze allemaal voze rare debiele vreinden hebben om zo de geloofwaardigheid van je discussie partner direct te kelderen, nog voor er enige vorm van discussie heeft plaatsgevonden. Gelukkig zijn de mensen op het forum geen dommerikkken en nou heb ik het wel helemaal gehad met je of toppic ad hominem gedoe; ga maar in het zand spelen cluny. Als je niet graag in het zand speelt wordt het dringend tijd voor een cursus nederlands, zodat je misschien jezelf leert uitdrukken in meer dan one, two, tree liners.

MVG, LD.
Jinny

Bericht door Jinny »

Vooralsnog, Lord Dragon, mensen die met droge ogen beweren dat er explosieven gebruikt zijn, iets wat technisch tot de onmogelijkheden behoort in deze situatie, houden hun oren stijf dicht voor argumenten die tegen hun wereldbeeld ingaan.
De vergelijking met creatonisten is frappant in deze.

Het heeft mi dan ook niet veel zin om er tegenin te gaan, mensen willen blijkbaar bedrogen worden.
LordDragon
Bevlogen

jim
Vooralsnog, Lord Dragon, mensen die met droge ogen beweren dat er explosieven gebruikt zijn, iets wat technisch tot de onmogelijkheden behoort in deze situatie, houden hun oren stijf dicht voor argumenten die tegen hun wereldbeeld ingaan.
o zo zwak, direct weer mij als creationist gaan bestempelen, want dat is mijn wereldbeeld natuurlijk, dat het allemaal een complot is van de illuminazi's of zionisten, welk ik nooit heb gezegd (wat heeft dat eigenlijk met creationisme te maken?), jullie snappen nog eens niet wat een covert op is, maar wel zelf de waarheid in pacht menen te hebben. Je was er zelf bij zeker?
Het heeft mi dan ook niet veel zin om er tegenin te gaan, mensen willen blijkbaar bedrogen worden.
ja idd mensen bedriegen zichzelf met zelf uitgevonden waarheden die ze dan menen in pacht te hebben tegenover andere mensen die kritsch zijn en niet alle lulkoek zomaar slikken.

jij bent nu de tweede die op voorhand wat drol op me afschiet om me ongeloofwaardiger te maken bij de rest van het forum, toegegeven je doet het iets beschaafder dan cluny, maar het feit dat je begint met mij als creationist te bestempelen of te vergelijken doet me vermoeden dat ook jij inhoudelijk niks toe te voegen hebt. Je mag van mij gerust bewijzen dat ik een dommerik ben, maar dan wel met inhoudelijke argumenten en niet met ad hominems rond mijn hoofd gaan zwieren.

MVG, LD.
Jinny

Bericht door Jinny »

LordDragon schreef:jim
o zo zwak, direct weer mij als creationist gaan bestempelen, want dat is mijn wereldbeeld natuurlijk, dat het allemaal een complot is van de illuminazi's of zionisten, welk ik nooit heb gezegd (wat heeft dat eigenlijk met creationisme te maken?), jullie snappen nog eens niet wat een covert op is, maar wel zelf de waarheid in pacht menen te hebben. Je was er zelf bij zeker?
Ik heb dacht ik niet gezegd dat je een creationist bent?
Ik gebruik het als vergelijking wegens de vrijwel identieke wijze van denken.
LordDragon schreef:
ja idd mensen bedriegen zichzelf met zelf uitgevonden waarheden die ze dan menen in pacht te hebben tegenover andere mensen die kritsch zijn en niet alle lulkoek zomaar slikken.
Je kunt het niet beter verwoorden.
Enige realiteitszin of open staan voor de technische argumenten is er vaak niet bij.
LordDragon schreef: jij bent nu de tweede die op voorhand wat drol op me afschiet om me ongeloofwaardiger te maken bij de rest van het forum, toegegeven je doet het iets beschaafder dan cluny,
Dank je
LordDragon schreef: maar het feit dat je begint met mij als creationist te bestempelen of te vergelijken doet me vermoeden dat ook jij inhoudelijk niks toe te voegen hebt. Je mag van mij gerust bewijzen dat ik een dommerik ben, maar dan wel met inhoudelijke argumenten en niet met ad hominems rond mijn hoofd gaan zwieren.

MVG, LD.
De inhoudelijke argumenten zijn oa door Wim en anderen wel de revue gepasseerd.
Herhaling van deze argumenten heeft mi weinig zin omdat ze terug te lezen zijn.
Voor het idee dan, explosieven werken niet in een brand.
Knallen die op ontploffingen lijken komen meestal uit capitulerende steunzuilen.
Ruiten die naar buiten geblazen worden doen dat in dit geval onder invloed vd snel oplopende luchtdruk binnen het gebouw.

Argumenten waar je tot op heden nog geen antwoord op heb weten te produceren.
LordDragon
Bevlogen

jim
als ik als beest wordt behandelt, uitgescholden wordt voor een drugaddict met enkel debielen als ouders en vrienden, dan is dat niet de ideale omgeving om in te gaan argumenteren.

besides that, ik ben niet diegenen die beweert het allemaal te weten, dat zijn jullie, jullie zijn o zo zeker dat je dan nog es mensen moet gaan uitschelden. Wat een toonbeeld van zwakte is;
dan wil ik wel eens weten waarin jij die identieke wijze van denken bespeurt. maw waarom je met creationisme moet gaan zwieren terwijl dit over een ramp gaat in new york. De vergelijking is heel ver te zoeken.
graag beargumentering waarom niet, ip van al dat uit het hoge toren geroep.

ben je op de hoogte van de reglementen voor brandvertraging bij grote openbare gebouwen?

MVG, LD.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

LordDragon schreef:mijn voorspelling komt uit, ik schreef
dan zal het waarschijnlijk uitkomen op een olijke one, two, tree liner, gewoon gezond voor jou, niet teveel druk op die grijze hersencellen die nog overblijven.
en dit werd het, cluny schreef
weer een oneliner, inhoudelijke bijdrage aan de discussie, nihil, scheldtirade gehalte, 100%
Geweldig, je bent een ware profeet.
Vooral ook omdat jouw bullshitfilter het deze keer helemaal laat afweten.

De langdurige hitte van de brand tast het dragend vermogen van de constructie aan, deze bezwijkt.

Lees deze one-liner maar net zo lang tot je het begrijpt!
Jinny

Bericht door Jinny »

LordDragon schreef:jim
als ik als beest wordt behandelt, uitgescholden wordt voor een drugaddict met enkel debielen als ouders en vrienden, dan is dat niet de ideale omgeving om in te gaan argumenteren.

besides that, ik ben niet diegenen die beweert het allemaal te weten, dat zijn jullie, jullie zijn o zo zeker dat je dan nog es mensen moet gaan uitschelden. Wat een toonbeeld van zwakte is;
dan wil ik wel eens weten waarin jij die identieke wijze van denken bespeurt. maw waarom je met creationisme moet gaan zwieren terwijl dit over een ramp gaat in new york. De vergelijking is heel ver te zoeken.
graag beargumentering waarom niet, ip van al dat uit het hoge toren geroep.

ben je op de hoogte van de reglementen voor brandvertraging bij grote openbare gebouwen?

MVG, LD.
Om met de laatste opmerking te beginnen, ja dat ben ik.
Dwz, de uitwerking daarvan.
En vergelijk daarvan met filmpjes van voor 9/11 nog gaf mij al het ongemakkelijke gevoel dat daar iets loos was.

Een of twee jaar voor 9/11 was er een doku op Discovery oid over het vliegtuigbestendig zijn van de twintowers.
Daar waren ook beelden te zien vd staalconstructie.
Dat zag er anders (minder beschermd) uit dan ik gewend ben.
Zoals Cluny al opmerkt, hitte is voldoende om staal te verzwakken.

Onbeschermd of slecht beschermd staal is snel door het draagvermogen heen.
Rest vd argumentatie heeft Wim al eens gegeven.

Overigens lijk jij te weten hoe en waarom gezien je voorliefde voor coverup operaties.
Als de fabeltjes een voor een ontkracht worden voor je neus, dan vraag je om andere bewijzen en kwalificeer je de aangedragen bewijzen als ongeldig?
Typisch de werkwijze van creationisten lijkt mij, vandaar de vergelijking.

Mocht ik dit fout hebben, graag dan welke argumenten geldig bleken.

Verder maak ik bij mijn weten geen adhominems.
Dat laat ik wel aan anderen over.
LordDragon
Bevlogen

cluny
De langdurige hitte van de brand tast het dragend vermogen van de constructie aan, deze bezwijkt.
langdurig? Lees zelf je one liner maar tot je hem begrijpt.
Geweldig, je bent een ware profeet.
Vooral ook omdat jouw bullshitfilter het deze keer helemaal laat afweten.
mijn bullshitfilter? kerel je hebt mij uitgemaakt voor een drugaddict en je hebt mijn vrienden en familie debielen genoemd, in een armzalige poging om me zwart te maken nog voor je met me de discussie begonnen was, en dan nog heb je geen srupules, de grootste bulshitter op dit forum ben jij. Discussieren doe je anders als je gewoon wil discussieren en niet achter je opgezwollen egotje aanloopt.

maar ik moet het je nageven je bent erop vooruit aan het gaan je hebt vier zinnen getypt. :lol:

jim
Om met de laatste opmerking te beginnen, ja dat ben ik.
Dwz, de uitwerking daarvan.
jaja, vertel me eens wat de eisen zijn voor navo gebouwen in brussel bvb, mogen deze op enkele uren opbranden en in elkaar stuiken, vindt de verzekering dat ok?
Zoals Cluny al opmerkt, hitte is voldoende om staal te verzwakken.
neen, dat heb ik nergens ontkend, het gaat hem over de duur van de verhitting en de intensiteit ervan. Die vliegtuigen zijn beide in de bovenste helften van de gebouwen gecrasht, das al een en beide gebouwen hebben nagenoeg tot op de grond als een pudding ineengezakt na enkele uren das een tweede feit welk niet overeenkomt met de normale gang van zaken.
Overigens lijk jij te weten hoe en waarom gezien je voorliefde voor coverup operaties.
neen, ik beweer niet het hoe en waarom te weten, jij en cluny beweren dat. Ik heb geen voorliefde voor covert ops, maar je zou misschien een keer de moeite kunnen doen je te informeren naar de werkwijze van de cia.
Als de fabeltjes een voor een ontkracht worden voor je neus, dan vraag je om andere bewijzen en kwalificeer je de aangedragen bewijzen als ongeldig?
je hebt het tegen jezelf
Typisch de werkwijze van creationisten lijkt mij, vandaar de vergelijking.
kerel je hangt mijn kloten uit, ik ben geen crea, jij bent iemand die de regels van de discussie niet respecteerd en andere mensen bepaalde kwalificaties wil aanmeten omdat die dan je gespreks partner in een negatief daglicht stellen. Zoek eens op, en ik hou je hieraan, waar ik creationistisch gedachten goed spui op dit forum, genoeg topics over evolutie zou ik zo zeggen, en kom maar eens met harde bewijzen dat ik crea ben.
Verder maak ik bij mijn weten geen adhominems.
Dat laat ik wel aan anderen over.
mij een creationist noemen is een ad hominem, het op de man spelen, die man kwalificaties toelichten die onwaar zijn om hem negatioef te belichten.

MVG, LD.
Plaats reactie