cluny
De langdurige hitte van de brand tast het dragend vermogen van de constructie aan, deze bezwijkt.
langdurig? Lees zelf je one liner maar tot je hem begrijpt.
Geweldig, je bent een ware profeet.
Vooral ook omdat jouw bullshitfilter het deze keer helemaal laat afweten.
mijn bullshitfilter? kerel je hebt mij uitgemaakt voor een drugaddict en je hebt mijn vrienden en familie debielen genoemd, in een armzalige poging om me zwart te maken nog voor je met me de discussie begonnen was, en dan nog heb je geen srupules, de grootste bulshitter op dit forum ben jij. Discussieren doe je anders als je gewoon wil discussieren en niet achter je opgezwollen egotje aanloopt.
maar ik moet het je nageven je bent erop vooruit aan het gaan je hebt vier zinnen getypt.
jim
Om met de laatste opmerking te beginnen, ja dat ben ik.
Dwz, de uitwerking daarvan.
jaja, vertel me eens wat de eisen zijn voor navo gebouwen in brussel bvb, mogen deze op enkele uren opbranden en in elkaar stuiken, vindt de verzekering dat ok?
Zoals Cluny al opmerkt, hitte is voldoende om staal te verzwakken.
neen, dat heb ik nergens ontkend, het gaat hem over de duur van de verhitting en de intensiteit ervan. Die vliegtuigen zijn beide in de bovenste helften van de gebouwen gecrasht, das al een en beide gebouwen hebben nagenoeg tot op de grond als een pudding ineengezakt na enkele uren das een tweede feit welk niet overeenkomt met de normale gang van zaken.
Overigens lijk jij te weten hoe en waarom gezien je voorliefde voor coverup operaties.
neen, ik beweer niet het hoe en waarom te weten, jij en cluny beweren dat. Ik heb geen voorliefde voor covert ops, maar je zou misschien een keer de moeite kunnen doen je te informeren naar de werkwijze van de cia.
Als de fabeltjes een voor een ontkracht worden voor je neus, dan vraag je om andere bewijzen en kwalificeer je de aangedragen bewijzen als ongeldig?
je hebt het tegen jezelf
Typisch de werkwijze van creationisten lijkt mij, vandaar de vergelijking.
kerel je hangt mijn kloten uit, ik ben geen crea, jij bent iemand die de regels van de discussie niet respecteerd en andere mensen bepaalde kwalificaties wil aanmeten omdat die dan je gespreks partner in een negatief daglicht stellen. Zoek eens op, en ik hou je hieraan, waar ik creationistisch gedachten goed spui op dit forum, genoeg topics over evolutie zou ik zo zeggen, en kom maar eens met harde bewijzen dat ik crea ben.
Verder maak ik bij mijn weten geen adhominems.
Dat laat ik wel aan anderen over.
mij een creationist noemen is een ad hominem, het op de man spelen, die man kwalificaties toelichten die onwaar zijn om hem negatioef te belichten.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.