Dag Montem:Montem schreef:Er zijn in het verleden artikelen geplaatst die later als fraude werden aangezien dus zoveel eer zou ik niet aan die bladen geven als ik jouw was.Waarom schreef: Nee geen vooringenomenheid. Wetenschap is tegenwoordig echt teamwerk. En vermelding in Nature of Science geeft aan dat je tot de top behoort op je vakgebied. Niet meer en niet minder. Een publicatie daar vraagt veel.
Mvg,
Waarom?
Maar wat mij betreft is het niet van belang in welk blad ze schrijven maar wat er geschreven is.
Uiteraard is geen enkel blad volledig waterdicht. Iemand die BEWUST fraude pleegt op dit nivo kan de rest van zijn wetenschappelijke carriere wel vergeten. Dan ben je echt busted... Fouten maken is iets anders, Fouten kunnen altijd worden gemaakt, niemand is iets menselijks vreemd.
Als jij denk dat het niet uitmaakt in WELK blad iets geschreven wordt ....Vreemd argument, alsof een Nobelprijs hetzelfde is als cum laude afstuderen aan een universiteit.
Maar goed : ik weet nog wel een paar blaadjes voor je.
Wat dacht je van deze ?
Maar het artikel waar jij naar verwijst is ook niet slecht( elsevier publicaties ) , maar het is niet uniek. Uniek is wat creationisten er van maken....en vooral met de rest van de soap er omheen....
Mvg,
Waarom?