Je start een leuk topic over hobby's en voor je het weet gaan ze met dames werpen en komen er alleen nog maar getallen voorbij
Hebben we een bron?
Moderator: Moderators
Re: Hebben we een bron?
Ik bedoel maar...
Je start een leuk topic over hobby's en voor je het weet gaan ze met dames werpen en komen er alleen nog maar getallen voorbij
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
@Petra
Vertel over je leven in Hanoi, vertel over Vietnam, over de mensen daar. Ik zal aan je lippen hangen, dat beloof ik!!
Gisterenavond nog gekeken naar; "door het hart van China'' van Ruben Terlou. Een trieste uitzending deze keer, maar wat een mooi mens die Ruben.
Vertel over je leven in Hanoi, vertel over Vietnam, over de mensen daar. Ik zal aan je lippen hangen, dat beloof ik!!
Gisterenavond nog gekeken naar; "door het hart van China'' van Ruben Terlou. Een trieste uitzending deze keer, maar wat een mooi mens die Ruben.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Lieve god; laat ze ajb m'n bovenlip bedoelen.Storm schreef: ↑12 feb 2018 10:09 @Petra![]()
![]()
Jaaa, die Ruben is zooo leuk. Ken deze niet maar wel de serie 'aan de oevers van de Yangtze.' Zeer de moeite waard!
P.S.
Ook zweven kun je leren.
De bbq wordt niets, we eten sinds een paar jaar geen vlees meer. Ik ben het niet eens met hoe onze consumptie dieren worden gehouden en geslacht. Vandaar. Koolhydraatarm eet ik nog nog..dat wil zeggen geen lege koolhydraten......en zoveel mogelijk biologisch. Het heeft zich bewezen.want ik ben ca 29 kilo geleidelijk aan in 3 jaar tijd afgevallen, en ben nog nooit zo slank en gezond geweest. Beetje onwennig nogPetra schreef: ↑12 feb 2018 02:02 Whoehaha, kijk daar ben ik nou ook erg goed, onzin geneuzelen gezellige poppetjes plakken. Zijn ze hier op het forum erg dol op trouwens, op die smilies.
Waar zullen we het eens over hebben; noououuoou... qua kinderen ben ik wel uitge-opvoed, qua relatie heb ik ook al een prima opgevoed exemplaar, dus blijft alleen die clown nog over.![]()
Misschien krijg je ook wel zin om de bbq erbij te pakken als jouw kat ook elke dag je huis onder kakt en piest .![]()
Midlifecrises? Heb je daar verstand van? Ik heb nog ong. een maand de tijd om me daarop te beroepen. Daarna mag het niet meer van de Nederlandse vereniging van huis & tuin psychologen.
Valt er nog wat te zweven boven je bron? Als we niet stevig ingrijpen zitten we hier alleen maar over Pi te hersenkraken en komen de getallen je neus, nee oren, nee ogen uit.
Gezellige zweeftopics starten? Ik begin alvast.
P.S.
Ik neem niet zomaar dingen aan die al of niet kloppen, ik flikker gewoon alles op tafel zodat jij er het jouwe over kwijt kan.
Zou het ook hoor en wederhoor kunnen noemen, maar dan moet ik m'n hogere lagen aanboren en daar ben ik te lui voor.![]()
dat me dat gelukt is, ik heb het niet consequent doorgevoerd. Nu kan ik weer alles eten als ik niet overdrijf zonder aan te komen.
Met dank aan de bron
.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
Ehhh... als ik BBQ wil ik ook nog wel gevulde tomaatjes, champelonnetjes, paprikaatjes, groentespiesjes, e.d. maken.Ingi schreef: ↑14 feb 2018 23:47
De bbq wordt niets, we eten sinds een paar jaar geen vlees meer. Ik ben het niet eens met hoe onze consumptie dieren worden gehouden en geslacht. Vandaar. Koolhydraatarm eet ik nog nog..dat wil zeggen geen lege koolhydraten......en zoveel mogelijk biologisch. Het heeft zich bewezen.want ik ben ca 29 kilo geleidelijk aan in 3 jaar tijd afgevallen, en ben nog nooit zo slank en gezond geweest. Beetje onwennig nog
dat me dat gelukt is, ik heb het niet consequent doorgevoerd. Nu kan ik weer alles eten als ik niet overdrijf zonder aan te komen.
Met dank aan de bron![]()
![]()
.
29 kilo; knap!
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat betreft volle of lege koolhydraten, maar als patatten of mayonaise op de fout en foei lijst staan ben ik er bij voorbaat alweer klaar mee.
Maar goed, ik zal dan ook niet durven te beweren nog nooit zo slank en gezond te zijn geweest.
Dat is lief dat je ook aan de niet vleeseters denkt.Petra schreef: ↑15 feb 2018 04:52 Ehhh... als ik BBQ wil ik ook nog wel gevulde tomaatjes, champelonnetjes, paprikaatjes, groentespiesjes, e.d. maken.![]()
29 kilo; knap!(Als je dat wilde tenminste).
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat betreft volle of lege koolhydraten, maar als patatten of mayonaise op de fout en foei lijst staan ben ik er bij voorbaat alweer klaar mee.
Maar goed, ik zal dan ook niet durven te beweren nog nooit zo slank en gezond te zijn geweest.![]()
Ja dat wilde ik, ik ben gewoon begonnen..en nu zit onder mijn dealgewicht en schommel een beetje heen en weer. Ik lust ook heel veel niet meer
wat ik eerst wel lekker vond. Het probleem met afvallen lijkt de extra troep te zijn die niet in eten thuis hoort. Lege kh zijn die zonder voedingstoffen. Havervlokken zijn heel goed om af te vallen. Ik had er geluk mee want ik lust het en je kunt eindeloos mee combineren. Patat is m.i. niets mis mee mits je een goed vet zonder troep gebruikt. Mayonaise gebruik ik met mate en biologisch, ik lustte het nooit maar deze wel. Gister weer eens chocolade gegeten, een bepaalde soort en nu weer hoofdpijn. Blijkbaar reageer k daarop. Is me vaker opgevallen. Op die manier leer je ook gewoon je lijf kennen wat wel of niet goed voor het hem is. Ik ben er blij mee. dus ja ik wil zeker niet meer terug naar mijn oude eetpatroon, daar kon ik ook niet mee uit de voeten.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
O heden, moet er niet aan denken.
Maar helaas, de jaren gaan tellen en het spek ook.
Vroegah smeerde ik mayonaise op m'n brood. Mocht niet, dus dan zei ik dat het smeerkaas was. Tegenwoordig probeer ik 't wat te temperen, maar zeg me maar 's waar mayonaise niet lekker bij is.Ingi schreef: ↑15 feb 2018 08:13 Mayonaise gebruik ik met mate en biologisch, ik lustte het nooit maar deze wel. Gister weer eens chocolade gegeten, een bepaalde soort en nu weer hoofdpijn. Blijkbaar reageer ik daarop. Is me vaker opgevallen. Op die manier leer je ook gewoon je lijf kennen wat wel of niet goed voor het hem is. Ik ben er blij mee. dus ja ik wil zeker niet meer terug naar mijn oude eetpatroon, daar kon ik ook niet mee uit de voeten.
Jah goh, als je last hebt dan moet je wel hè. Vergeleken bij mij is een afvalbak nog kieskeurig; dat mot tegenwoordig gesplitst.
*Ennehhh Bronwater ben ik gek op, vanuit een goeie minerale Bron.
* Tip; gewoon af en toe een topicwoord invoegen dan lijkt het net of je on topic blijft. Net doen of je achterlijk bent wil soms ook nog wel werken.
Water naar de Reiki-zee dragen?Petra schreef:Tip; gewoon af en toe een topicwoord invoegen dan lijkt het net of je on topic blijft. Net doen of je achterlijk bent wil soms ook nog wel werken.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Sommigen gaat 't wat beter af dan anderen moet je maar denken.
Had dit topic nog niet gezien, en nu lijkt het verwaterd te zijn. Maar toch wil ik nog één wisecrack te berde brengen. Want we hebben wel degelijk een bron waaruit we allemaal alles kunnen putten wat we nodig hebben: ons onderbewustzijn.
Kun je daaruit putten dan?? Want dan heet het toch geen onderbewustzijn meer??
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ja hoor. Onderbewustzijn is niets anders dan ondergesneewd bewustzijn. En die 'sneeuw' is alle rubbish die we in onze eerste levensjaren van onze ouders/opvoeders ingegoten hebben gekregen, en waarmee we zo ongeveer halverwege ons leven in een midlife crisis belanden.
En dan wordt het vaak een kwestie van 'zwemmen of verzuipen.
En als je daar doorheen bent volgt de meno/penopauze, gekenmerkt door het besef dat je niet zoveel tijd meer hebt om je gemiste kansen alsnog te benutten.
Dat is de normale 'weg van de mens', en hoe en waar die eindigt hangt af van de hoeveelheid bewustzijn die je gaandeweg hebt opgepikt.
Het is eigenlijk erg simpel allemaal, maar zeker niet makkelijk. Er staat niet voor niets Momento Mori boven de ingang van het kerkhof!
Nou en of, ik moest van m'n ouders altijd netjes met mes en vork eten.sofia schreef: ↑09 mar 2018 01:05Ja hoor. Onderbewustzijn is niets anders dan ondergesneewd bewustzijn. En die 'sneeuw' is alle rubbish die we in onze eerste levensjaren van onze ouders/opvoeders ingegoten hebben gekregen, en waarmee we zo ongeveer halverwege ons leven in een midlife crisis belanden.
Zit ik me hier toch een partij te goochelen met die stokjes.
Over stokjes gesproken: ik heb even gekeken bij Thaïse tafelmanieren. Wst je dat allemaal'?
https://reportersonline.nl/eindelijk-zo-eet-je-thais-2/
https://reportersonline.nl/eindelijk-zo-eet-je-thais-2/