De stoomwals Trump is op gang gekomen.

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

collegavanerik
Superposter

Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.

Bericht door collegavanerik »

dikkemick schreef: 10 jun 2020 06:47 En ik denk
Ik hoop!
Dat George Floyd er (onder andere) toe bijdraagt dat Trump NIET herkozen wordt straks.
Dat zijn houding in deze de druppel is.
Kun je dan nagaan wat er in Amerika voor nodig is om zo'n dwaas niet nogmaals 4 jaar te boel te laten verstieren.

Een raar land!!!!!
Denk je dat de VS Biden kiest? De Democraten hebben een slechte tegenkandidaat gekozen, Bloomberg had veel meer kans gemaakt, het gaat er immers om om in dit tweepartijenstelsel de stemmers van het midden naar jouw partij over te halen..
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Wie wil graag onder huidige omstandigheden presidentskandidaat zijn? Beide partijen maken graag elkaar levens zuur en kijken minder naar het landsbelang. Meerderheid in zowel de Senaat als HvA speelt daarbij ook een rol. Het moddergooien gaat nog wel een poos door. Alleen een narcist wil graag Amerika leiden.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

collegavanerik schreef: 14 jun 2020 13:32
dikkemick schreef: 10 jun 2020 06:47 En ik denk
Ik hoop!
Dat George Floyd er (onder andere) toe bijdraagt dat Trump NIET herkozen wordt straks.
Dat zijn houding in deze de druppel is.
Kun je dan nagaan wat er in Amerika voor nodig is om zo'n dwaas niet nogmaals 4 jaar te boel te laten verstieren.

Een raar land!!!!!
Denk je dat de VS Biden kiest? De Democraten hebben een slechte tegenkandidaat gekozen, Bloomberg had veel meer kans gemaakt, het gaat er immers om om in dit tweepartijenstelsel de stemmers van het midden naar jouw partij over te halen..
Daarom zeg ik: "Ik hoop"
Maar wees eerlijk. Is er ooit (in het recente verleden) een werkelijk goede presidentskandidaat geweest? Een president die van Amerika maakt waar het voor staat. The UNITED states of America.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

collegavanerik schreef: 14 jun 2020 13:32 Denk je dat de VS Biden kiest? De Democraten hebben een slechte tegenkandidaat gekozen, Bloomberg had veel meer kans gemaakt, het gaat er immers om om in dit tweepartijenstelsel de stemmers van het midden naar jouw partij over te halen..
Waarop baseer je deze mening?
Ik acht Bloomberg een van de weinige kandidaten die nog minder geschikt waren als Biden.

Het gaat er helemaal niet om om de stemmers van het midden over te halen, het gaat er slechts om om (in voldoende staten) meer mensen op jou te doen stemmen dan op een andere kandidaat. Als jouw theorie zou kloppen dan zou Trump - die allerminst mensen uit "het midden" aansprak in 2016 nooit hebben kunnen winnen. Hij mikte op iedereen die enigzins bang voor zwarten, immigranten en/of moslims was en op iedereen die een hekel had aan het "establishment". Beiden zijn extremen.

Porbeer maar eens een verkiezingsuitspraak van Trump te vinden die op "het midden" was gericht.
Ik wens u alle goeds
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Nog 140 dagen en 15 uur. Heb de hele tijd op dat moment gewacht.
Zionist
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

ChaimNimsky schreef: 15 jun 2020 09:48 Nog 140 dagen en 15 uur. Heb de hele tijd op dat moment gewacht.
Ik luister ook iedere dag naar the 11th hour, waar altijd wordt gezegd hoeveel dagen er nog zijn tot de verkiezing.
Wij tweeën gaan er een uitbundig feest van maken! Het einde van Trump! Wat zullen we ervan genieten!
Born OK the first time
collegavanerik
Superposter

Rereformed schreef: 15 jun 2020 10:11
ChaimNimsky schreef: 15 jun 2020 09:48 Nog 140 dagen en 15 uur. Heb de hele tijd op dat moment gewacht.
Ik luister ook iedere dag naar the 11th hour, waar altijd wordt gezegd hoeveel dagen er nog zijn tot de verkiezing.
Wij tweeën gaan er een uitbundig feest van maken! Het einde van Trump! Wat zullen we ervan genieten!
Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. :wink:
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Laten we niet vergeten dat niemand had verwacht dat Trump überhaupt zou worden gekozen. Denk ook aan de mislukte afzettingsprocedure en tal van relletjes. Deze man zet je niet zomaar aan de kant. Ook al zou Biden nu ruim voorstaan, de uitslag van de verkiezingen wordt op de laatste dag bepaald.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

collegavanerik schreef: 16 jun 2020 07:55 Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. :wink:
Dat weet ik, maar ik fungeer als tegengif tegen het defaitisme dat, typisch voor Nederlanders onder elkaar, altijd hoogtij viert.
Dat hebben hollanders vast geleerd van het EK en WK voetballen. Wanneer het op strafschoppen uitloopt weet iedereen dat Nederland verliest. :lol:
Born OK the first time
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Rereformed schreef: 15 jun 2020 10:11
Absoluut! En ik vermoed dat Trump dan ook een gevangenisstraf zal krijgen, aangezien het Mueller report in z'n geheel vrij zal worden gegeven, aanvullende onderzoeken kunnen worden gestrart, zal worden uitgezocht wat er met zijn belastingen aan de hand is en tevens elke cover up die nu nog op de geheime server staat, zal worden onthuld, zodat het verhaal alsnog een goed einde kent.
Zionist
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Dat laatste help ik je hopen ChaimNimsky.
Een opeenstapeling van ellende is waar Trump de afgelopen 4 jaar voor heeft gestaan. Daarvoor ging hij ook over lijken, maar hebben we iets minder meegekregen uiteraard.
Zo zou hier Boekhoorn minister president worden. Eveneens een multimiljardair (met een sympathiek uiterlijk...dat heeft hij dan wel mee):
Zijn fortuin maakte hij met de aan- en verkoop van Telfort. Hij is onder meer eigenaar van Ouwehands Dierenpark, en is van 2018-2020 eigenaar geweest van de noodlijdende winkelketen HEMA.
Van die over t paard getilde grootgeld-gokkers die t (HEMA)worst zal wezen of ze een paar miljard verliezen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Rereformed
Moderator
Contacteer:

ChaimNimsky schreef: 16 jun 2020 12:08Absoluut! En ik vermoed dat Trump dan ook een gevangenisstraf zal krijgen, aangezien het Mueller report in z'n geheel vrij zal worden gegeven, aanvullende onderzoeken kunnen worden gestrart, zal worden uitgezocht wat er met zijn belastingen aan de hand is en tevens elke cover up die nu nog op de geheime server staat, zal worden onthuld, zodat het verhaal alsnog een goed einde kent.
Nou, tot zo hoog strekt mijn optimisme zich niet uit, daarvoor ben ik teveel Fin. Ik hoop wel dat al die onderzoeken en nieuwe openbaringen hem een hoop zure dagen schenken, maar denk dat het daar wel bij zal blijven. Hoogstens zal hij wat belasting moeten gaan betalen in het vervolg. Als het moet kan hij zijn laatste levensjaren uitzingen in zijn eigen torens in Manilla, Istanbul, of Pune.
Born OK the first time
collegavanerik
Superposter

Rereformed schreef: 16 jun 2020 09:31
collegavanerik schreef: 16 jun 2020 07:55 Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. :wink:
Dat weet ik, maar ik fungeer als tegengif tegen het defaitisme dat, typisch voor Nederlanders onder elkaar, altijd hoogtij viert.
Dat hebben hollanders vast geleerd van het EK en WK voetballen. Wanneer het op strafschoppen uitloopt weet iedereen dat Nederland verliest. :lol:
Ik vindt het een interessant amerikaans fenomeen, maar het is niet mijn president, ik voel dan ook niet de emoties die jij hebt.
Afbeelding Hebr 6:
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

collegavanerik schreef: 16 jun 2020 16:52 Ik vindt het een interessant amerikaans fenomeen, maar het is niet mijn president, ik voel dan ook niet de emoties die jij hebt.
Alsf het wel Rereformed's president is, Helaas is het de president van het machtigste land ter wereld, en dus lijdt de hele wereld mee bji alles wat hij doet.
Ik wens u alle goeds
collegavanerik
Superposter

Peter van Velzen schreef: 17 jun 2020 03:21
collegavanerik schreef: 16 jun 2020 16:52 Ik vindt het een interessant amerikaans fenomeen, maar het is niet mijn president, ik voel dan ook niet de emoties die jij hebt.
Alsf het wel Rereformed's president is, Helaas is het de president van het machtigste land ter wereld, en dus lijdt de hele wereld mee bji alles wat hij doet.
Dat bedoel ik dus: zwart-wit denken, alsof Trump het enige gekkie met macht op deze wereld is. China? Rusland? Korea? Trump kan per definitie nooit iets goeds doen in jullie ogen, want Trump.
Afbeelding Hebr 6:
Gesloten