Zie je welbalkon schreef:Ken je het verhaal van Roald Dahl over het abatoir? Ik geloof dat het "Pig" heet. Hij was geen onverdienstelijk schrijver.
MVG, LD.
Edit Kitty: quote toegevoegd voor de duidelijkheid.
Moderator: Moderators
Zie je welbalkon schreef:Ken je het verhaal van Roald Dahl over het abatoir? Ik geloof dat het "Pig" heet. Hij was geen onverdienstelijk schrijver.
Dus als een man een merrie of ezel bestijgt dan is dat ok?Bibelebons schreef:Dus wie dat wil doen, mag dat wat mij betreft. Als het dier maar geen pijn lijdt. En iemand die dat doet moet zich daar dus aan houden. Of anders... Straf. Je begrijpt wat ik bedoel.
Volgende vraag: hoe weet iemand of een dier pijn heeft. Ik zou zeggen pak geen dier dat klein is, als je man bent.
En als het dier niet protesteert, dan is het geen probleem voor jou?XveganxchickX schreef: Dus als een man een merrie of ezel bestijgt dan is dat ok?
Sorry maar "geen pijn aandoen" is écht niet voldoende hoor, als het dier niet wil dan moet je dat ook respecteren.
Of het goed is, laat ik in het midden maar ik ben niet van mening dat alles wat niet goed is automatisch bij wet verboden moet worden. Dieren zijn geen mensen, en verkrachting en misbruik zijn woorden die wat mij betreft niet van toepassing zijn op dieren maar enkel op mensen. Een boel handelingen die mensen bij dieren toepassen om te kunnen kweken zouden ook als verkrachting en misbruik bestempeld worden als ze op mensen werden toegepast. Je kan de zaken dus niet zomaar van hoe mensen elkaar horen te behandelen over zetten naar hoe mensen dieren horen te behandelen.XveganxchickX schreef:Ergens in ... (weet het land niet meer) werd een ezelinnen bordeel geopend. Kortom: mannen konden betalen voor seks met vrouwelijke ezels.
Vind jij dit goed dan?!
Sorry maar dat is puur verkrachting en misbruik!
...maar in het slachthuis staan de diertjes altijd te kwispelen met hun staarten (als die er niet al na hun geboorte zijn afgeknipt)...Kitty schreef:Ik denk dat als een ezel niet wil, je een flinke trap voor je kl*ten kunt krijgen.
Beweert iemand dat hier?balkon schreef:...maar in het slachthuis staan de diertjes altijd te kwispelen met hun staarten (als die er niet al na hun geboorte zijn afgeknipt)...Kitty schreef:Ik denk dat als een ezel niet wil, je een flinke trap voor je kl*ten kunt krijgen.
Elaba! Affirmatief 8)Edit Kitty: quote toegevoegd voor de duidelijkheid.
eveneens mee eens!!!Ik denk dat als een ezel niet wil, je een flinke trap voor je kl*ten kunt krijgen.
in het slachthuis niet, maar als ik er een in het vizier heb op 450 meter afstand dan kwispelt die meestal wel nog, tot ik schiet. Sni-sna-snappie?maar in het slachthuis staan de diertjes altijd te kwispelen met hun staarten
Als het noch een probleem voor de bestijger is, en noch een probleem voor de "bestegene", waar moei ik me dan mee?axxyanus schreef:En als het dier niet protesteert, dan is het geen probleem voor jou?XveganxchickX schreef: Dus als een man een merrie of ezel bestijgt dan is dat ok?
Sorry maar "geen pijn aandoen" is écht niet voldoende hoor, als het dier niet wil dan moet je dat ook respecteren.
En voor wie dient dat kweekprogramma, buiten de mens die die dieren nog te zien wil krijgen in het echt en niet enkel op een plaatje?Trouwens die "als het dier niet wil dan moet je dat ook respecteren" geld dat voor alles? Dieren mogen nergens toe gedwongen worden? Als men een kweek programma wil opzetten voor bepaalde dieren maar die dieren willen niet meewerken dan moet men dat respecteren en eventueel het kweekprogramma staken?
Ik ben veganist en dus ben ik erg rechtlijnig inzake het gebruik van dieren. Boven vernoemde dingen keur ik dus zeker niet goed: dieren kunstmatig met een ijzeren staaf bevruchten, ik denk niet dat je hiervoor echt een kenner moet zijn om te weten dat dieren dat niet leuk vinden.Of het goed is, laat ik in het midden maar ik ben niet van mening dat alles wat niet goed is automatisch bij wet verboden moet worden. Dieren zijn geen mensen, en verkrachting en misbruik zijn woorden die wat mij betreft niet van toepassing zijn op dieren maar enkel op mensen. Een boel handelingen die mensen bij dieren toepassen om te kunnen kweken zouden ook als verkrachting en misbruik bestempeld worden als ze op mensen werden toegepast. Je kan de zaken dus niet zomaar van hoe mensen elkaar horen te behandelen over zetten naar hoe mensen dieren horen te behandelen.XveganxchickX schreef:Ergens in ... (weet het land niet meer) werd een ezelinnen bordeel geopend. Kortom: mannen konden betalen voor seks met vrouwelijke ezels.
Vind jij dit goed dan?!
Ik weet niet of de ezelinnen worden vastgebonden, maar het lijkt me toch niet leuk om frequent zomaar bestegen te worden.Aan de Caribische kust van Colombia zijn de broers Julio César en Carlos Andrés Sierra na lange werkloosheid dan maar begonnen met een ezelinnenbordeel. En de zaak loopt als een trein.
Dertig ezelinnen telt het bordeel en de klant betaalt tussen 10.000 en 20.000 pesos (3,26 en 6,52 euro). Hoewel de broers discreet willen zijn over hun zaak, vertelden ze de plaatselijke krant De Vrijheid dat een voormalige burgemeester, een ex-gemeenteraadslid en een ex-parlementariër tot hun beste klanten behoren. De zaak is een gigantisch succes.
Naar verluidt heeft menige Caribische Colombiaan zijn eerste ervaring met een ezelin en sommigen kunnen de gewoonte niet meer loslaten.
Goei move vegan helemaal met je eens de nagel op de kop!Sowieso seksen ezels niet behalve wanneer ze vruchtbaar zijn (bijna geen enkele diersoort - op een aantal aapsoorten, en de mens of course - na dan), dus dan zou het mij ook straf lijken dat ze het wel fijn vinden als een man hun penetreert.
Komaan kitty, niks boven sex he, jouw ventje bint toch ook steeds je benen vastWaar iemand zin in heeft om een vastgebonden ezel te bestijgen. Dan ben je eigenlijk wel heel zielig.
Eigenlijk wel. Ja, als een dier niet wil dan moet je er vanaf blijven. Dat vind ik ook.XveganxchickX schreef:
Dus als een man een merrie of ezel bestijgt dan is dat ok?
Ergens in ... (weet het land niet meer) werd een ezelinnen bordeel geopend. Kortom: mannen konden betalen voor seks met vrouwelijke ezels.
Vind jij dit goed dan?!
Een man met een klein lulltje kan ook een vrouw pijnloos verkrachten (zeker als ie bvb zo'n soort van drugs in der drankje doet waarbij men "gewilliger" wordt). Is dat dan ook "ok"???
Neen. Ik begrijp wel dat een wanhopig of beetje pervers iemand eens een keer iets in die richting met een dier doet, maar ik denk wel dat het niet goed is om er een gewoonte van te maken. Mens met mens, dat lijkt mij het beste voor iedereen. Na het lezen van Xvanchickx (God, zeg ik het goed) stel ik dus mijn mening bij. Thnnkz X!balkon schreef:
Mag het dier wel doodgaan?
Hahaha, ik denk niet dat je iemand ah lachen wilde maken, maar sorry dat was mijn eerste reactie. Ik denk dat het wel pijn doet zoiets en dat mag dan niet he. Ook niet als het dier meteen dood is.balkon schreef: Nog een gedachteëxperiment dan maar:
Er is een goed lopend abatoir. Men vindt het volstrekt normaal dat dieren doodgemaakt worden t.b.v. het avondmaal, net als velen dat hier vinden. Seks met dieren beschouwt men als dieren mishandeling. Nu is er iets vreemds aan de hand. Tot zover is er nog niets vreems aan de hand. De dieren worden hier echter niet op de 'reguliere' wijze gedood, maar worden gedood door een penis heel hard in het dier te steken waardoor het dier op slag dood is. De slachter heeft dan meestal een orgasme.
Hoe zit het dan in dit geval? Ik zou het in ieder geval niet weten!
Tja het zal best zielig zijn. Maar er zijn veel zaken waarvan ik denk dat het zielig is. Het is bv. zielig dat iemand die in een rusthuis zit, beroep moet doen op een vrijwilliger om bezoek te krijgen omdat de familie niet omkijkt.Kitty schreef:Waar iemand zin in heeft om een vastgebonden ezel te bestijgen. Dan ben je eigenlijk wel heel zielig.