Rereformed schreef:Ik ben een Fin en altijd een voorstander van de vliegenmepper, vooral wanneer het om steekvliegen gaat.
Een échte Fin, heeft geen vliegenmepper nodig. Die maalt niet om steekvliegen. Die heeft de genen om ze te doorstaan en te negeren.
Ik ben geen Fin, maar ik weet wel dat het gebruik van een vliegenmepper tegen steekvliegen in de Scandinavische contreien volkomen zinloos is.
Zeker als je stierenstront opmerkingen maakt zoals:
Rereformed schreef:Even off-topic, maar ik moest er zo om lachen:
"Je begrijpt duidelijk de essentie van religie niet",
zegt iemand tegen een forumgebruiker die al jaren met een onderschrift van Feuerbach forumt.
zullen steekvliegen je in Scandinavische hoeveelheden weten te vinden.
Een onderschrift maakt iemand deskundige? Op het gebied van religie is het sowieso niet de (vermeende) eruditie die deskundig maakt, maar het 'hart'. Haalde jij zelf niet een dergelijk argument aan, aangaande Jezus?
Jammer dat Pin gewipt is en het is tekenend voor hoe hier met kritische tegengeluiden omgegaan wordt. Het wekt bij mij geen verbazing dat jij daarvan op de hoogte bent nog voor(!) dit door het beheer wordt kenbaar gemaakt ...
Mocht een gelovige geschoffeerd worden. Dan, ach, hij/zij moet niet zo'n lange tenen hebben en wat incasseringsvermogen tonen. Er vallen hier voor de zoveelste keer heel wat mensen door de mand en dat zijn niet de gebannen personen.
Dat een Pin in de ban gedaan wordt en forummers als cluny, tsjok45, rereformed, erik, z'n collega, et cetera, die zuigen, etteren, klieren en karaktermoord tot kunst verheven hebben, in de watten worden gelegd, zegt meer dan genoeg over het zelfkritisch vermogen hier.
Mijn excuses aan de grote Leidster hier (not), dat ik het toch nog even over Pin heb, maar de laatste keer dat ik op mijn paspoort keek stond er toch echt nog de Nederlandse en niet de Noord Koreaanse nationaliteit.
Nou, laat de dooddoeners maar weer los.