http://www.verhalenark.nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderator: Moderators

Hebr 6: Lees op internet dat deze was verkocht aan Aad Peters, een poppenspeler, die hier mee door Duitsland en Denemarken toerde. Het geld zal wel in een holding terecht zijn gekomen en niet bij de belastingdienst of de gemeente Dordrecht.Dat beloof ik schreef:Dit is niet de laatste Ark van Hubers, want die is bijna 2 x zo groot.
Die in Leeuwarden is het eerst exemplaar, al sinds 2010 in het bezit van de huidige eigenaar.
Voor wat je ervoor terugkrijgt een rondwandeling tussen pluche beesten.Henry II schreef:Voor een bezoekje met vrouw en kinders zou ik toch zeker € 66,- moeten neerleggen. Dat is toch flink aan de prijs.
Zal best.Dat beloof ik schreef:Dit is niet de laatste Ark van Hubers, want die is bijna 2 x zo groot.
Die in Leeuwarden is het eerst exemplaar, al sinds 2010 in het bezit van de huidige eigenaar.
Hij was ook op een stalen ponton gebouwd, hier goed te zien.TIBERIUS CLAUDIUS schreef:(ook zijn in zijn model in het verborgene stalen binten aangebracht)
Er zijn zeven personen en dieren aan boord. De KNRM probeert de opvarenden in veiligheid te brengen. Zij hebben reddingsvesten gekregen.
Een Ark die weg wil uit Urk, het moet niet gekker worden...Vorige maand ging de Ark ook al op drift en werd volgens de havenmeester ook een meerpaal uit de kade gerukt. De 70 meter lange boot ligt drie maanden bij Urk.