Sterker, Hitler was een katholiek.
Als je Mijn Kampf leest wordt je niet goed van de keren dat hij de schepper aanroept.
Iedereen die Hitler als atheïst aanmerkt die liegt.
Islam verdedigd door Dinsizler
Moderator: Moderators
Re: Islam verdedigd door Dinsizler
Het is opmerkelijk eigenlijk hoe dezelfde suffe argumenten wel keer op keer opduiken. Volstrekt willekeurige huisvrouwtjes op OI die opeens beginnen over de evolutietheorie (alsof het ze ook maar iets boeit überhaupt) of dat eeuwige Hitler-argument. Het is wachten tot er weer iemand natuurplaatjes gaat plakken en uitroepen 'kijk wat een wonder!'. Laten we hopen dat domheid geen zonde is, ik betwijfel of er genoeg brandhout is in dat geval.Onvoorstelbaar dat boekgelovigen persisteren in deze kromme redenatie.
Je zou tenminste verwachten dat er ook een boel intelligente gelovigen zijn die een drogreden kunnen herkennen, of een biologie opleiding gedaan hebben... maar wellicht schrijven die zo weinig dat je ze niet opmerkt. Hoe dan ook, het is wat treurig dat wij blijkbaar de zwakzinnige exemplaren elke keer op bezoek krijgen. Korte bezoekjes ook nog... hoe zou dat nou komen? Ik stel me nog altijd een kwijlende gek voor die tijdens het gezamelijke origami-uurtje in psychiatrisch ziekenhuis Zon en Weelde ertussenuit is geglipt en een computer met internet heeft weten te bemachtigen.. al schuimbekkend vervolgens hier 3 uur wat religieus gefröbel zit uit te typen met zijn neus op het toetsenbord omdat hij de dwangbuis niet loskreeg en dan uiteindelijk wordt ontdekt door een ambulant begeleider die het kwijlspoor is gevolgd. Misschien moeten we ons berusten in het feit dat we dan wederom geen antwoord gaan krijgen op de 200 openstaande vragen en dat ook onze laatste gelovige stressbal momenteel geniet van elektroshocktherapie en 50 mg clobazam.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
je bedoelt het topic 'Allahs schepping'? die is er al... Zover ik weet is er ooit iemand geweest daar die een theologische opleiding had gevolgd, maar van de huismoedertjes en opgeschoten pubers hoef je weinig te verwachten. Sommige gebruikers daarentegen komen op mij wel aardig hoogopgeleid over (vlug, haal ze hier naartoe!)Samsa schreef:Het is wachten tot er weer iemand natuurplaatjes gaat plakken en uitroepen 'kijk wat een wonder!'
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Het gaat mij niet eens zozeer om de hoger opgeleiden (uit ervaring kan ik zeggen dat dat absoluut geen garantie is voor enig logisch denkvermogen!) maar gewoon mensen die simpele drogredenen kunnen herkennen. Je kan op allerlei manieren gelovig zijn, er moeten genoeg moslims zijn dus die ook nog enig logisch denkvermogen of wetenschappelijk inzicht hebben en gelijk door die babbels heenprikken: daar valt dan mee te discussiëren (Kamel Essabane van Wijblijvenhier.nl is er zo een). Met mensen die denken te destilleren dat er embryologie in de koran staat tot op verbluffend niveau (zonder dat ze iets van embryologie weten) of dat de maan in 2 stukken is gebroken die even 500 km uit elkaar dreven en toen weer teruggingen valt simpelweg niet te discussiëren.. die moeten gewoon in behandeling.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Misschien had ik beter kunnen zeggen 'personen met denkvermogen'. Voor de rest....de moslim zegt: Allah zal het wel kunnen weten, en wij zeggen: maar wij weten het zeker!
Worf: I prefer Klingon beliefs.