Middels annexeren! Dat is niet wat ze willen, dat is wat ze DOENChaimNimsky schreef: ↑05 nov 2023 21:22Je blijft framen, alsof Israel de westelijke Jordaan oever wil halveren.dikkemick schreef: ↑05 nov 2023 21:06En daarna de westelijke Jordaan oever! Gehalveerd uiteraard!ChaimNimsky schreef: ↑05 nov 2023 19:05 Hamas zal juist worden gedecimeerd, Gaza zal worden omheind door meerdere muren, luchtafweergeschut en mijnenvelden in plaats van het huidige hekje en er zal geen Palestijn meer doorkomen, omdat Palestijnen niet meer het recht hebben in Israel te werken en er dus geen checkpoints meer nodig zijn.
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Ik ben geen actually supporter of moral degeneration and ultimate destruction
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
appelfflap
- Banned
Re: Ik ben geen actually supporter of moral degeneration and ultimate destruction
de laatste speech van netanyahu was duidelijkChaimNimsky schreef: ↑05 nov 2023 21:22 Je blijft framen, alsof Israel de westelijke Jordaan oever wil halveren.
gaza en westbank zijn Israel
men wil het land, niet de inwoners
-
ChaimNimsky
- Superposter
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Klopt. Heb gezien wat de Hamas bewust heeft gedaan en hoe het door vrouwen en kinderen met feestgedruis werd gevierd. Enige dat ik relevant vind, is dat Israelische burgers nooit meer het slachtoffer zullen zijn van die monsters.
Dat het er nog relatief weinig zijn, is slechts omdat de grondoorlog nog niet in volle gang is en zich vooralsnog concentreert op Gaza Stad.De 10.000 doden is overigens in zicht!
Zionist
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Als Hamas uiteindelijk de Joden zal uitgeroeid hebben dan ben jij aan de beurt Appelfflap:appelfflap schreef: ↑04 nov 2023 10:00Moetik ik nu blij zijn dat ge tenminste nog het woord mens gebruikt?lost and not found yet! schreef: ↑03 nov 2023 23:12 Hoe zou je überhaupt met dit soort mensen WILLEN samenleven??
https://t.me/NewsWorld_23/1796
En jij wil dit mensen blijven noemen? Sorry dat ik het woord mens gebruikte, zelfs het woord beesten was niet correct geweest.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Bevlogen
Maar de laatsten moorden elkaar tenminste niet uit in de tegenwoordige tijd. Die zijn meer voor samenwerking en elkaar het recht van een eigen mening gunnen. Zie ik bij Soennieten en Sjieten niet zo snel gebeuren. En je leest me niet goed, het is veel te serieus om er om te lachen.Berjan schreef: ↑04 nov 2023 13:11Je beetje minder met ! praten en je zou een stuk serieuzer genomen worden..lost and not found yet! schreef: ↑03 nov 2023 23:18 Je bedoelt toch zeker wel de mensen of landen die hun religieuze broeders niet willen opnemen toch? Chaimnimsky komt inderdaad met feiten! Het klopt gewoon, Egypte wil ze niet, Hamas is het vervolg op de Moslim Broederschap en Egypte haat die, dus dat is wel duidelijk!
Eigenlijk wel heel apart dat de ene moslim de andere haat! Als het niet zo serieus was zou ik er om kunnen lachen!
Tevens zijn moslims net zoals andere mensen. Ze hebben verschillende ideeen. Soennieten en Sjieten. Beetje zoals wij in onze tijd protestanten vs katholieken hebben..
Dus wat valt er precies om te lachen dan?
We will dance again!
Heb je daar een quote van met een betrouwbare link?appelfflap schreef: ↑05 nov 2023 21:30de laatste speech van netanyahu was duidelijkChaimNimsky schreef: ↑05 nov 2023 21:22 Je blijft framen, alsof Israel de westelijke Jordaan oever wil halveren.
Netanyahu is een door de wol geverfde politicus die,
al zou hij zulks menen, die zo een domme uitspraak niet doet.
Maar goed, jij hebt kennelijk iets gehoord wat er op lijkt,
of verspreid bewust nepnieuws, dat zou natuurlijk ook kunnen,
ik ben benieuwd!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
.
- Bevlogen
Daar ben ik al een hele tijd een voor 150% voorstander van. Dat hij moge branden in de hel, en voor mijn part letterlijk.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 19:11Ik betwijfel zelfs of Netanyahu het fysiek overleeft. Hij is ongetwijfeld niet zomaar goede [maffia?]maatjes met Putin en Trump.Zodra het politieke doek is gevallen voor Natanyahu nadat de oorlog voorbij is, staan hem een hele reeks rechtzaken te wachten als hij zijn onschendbaarheid als MP kwijt is. Zijn [vermoedelijk] door en door corrupte familie zou dan ook voor de bijl gaan en alles kwijt kunnen raken. In Maffiakringen is het niet ongebruikelijk om suïcide te plegen als het er op aankomt de 'eer van de familie' te redden.
We will dance again!
Die tunnels vernietigen is een veel beter idee ...appelfflap schreef: ↑05 nov 2023 19:01het gedachtegoed van hamas kun je enkel uitschakelen door de Palestijnen ergens een licht aan het einde vd tunnel te bieden
.
.
Eensch, met dien verstande: heel zeker nog minder!appelfflap schreef: ↑05 nov 2023 19:01Hamas heeft niet liever, die geven evenveel om de Palestijnen als het Israelische leger, misschien zelfs nog minder.
Dat bewijst Hamas met name door zelfs de Gazaanse jeugd voor het leven psychisch te vernietigen door die toch al kwetsbare jeugd met hersenspoeling en haatindoctrinatie om te vormen tot menselijke machines waardoor ze geschikt worden gemaakt voor toetreding tot de HamasJugend.
Israël probeert haar kinderen te beschermen,
Gaza vernietigd haar eigen kinderen psychisch zodat ze geschikt worden als HamasJugend en
zet haar eigen kinderen vervolgens in als kanonnenvlees!
.
.
Hamas dwarsboomt zelf de evacuatiecorridor
Het is Hamas zelf die de evacuatiecorridor waarmee Palestijnen van Noord- naar Zuid-Gaza kunnen vluchten dwarsboomt. Tussen 10.00 en 14.00 uur zou een corridor worden ingesteld, maar Hamas houdt vluchtelingen tegen bij wegblokkades en stuurt ze terug noordwaarts.
Als je vriendjes bent met Hamas heb je geen vijand nodig!
Het is Hamas zelf die de evacuatiecorridor waarmee Palestijnen van Noord- naar Zuid-Gaza kunnen vluchten dwarsboomt. Tussen 10.00 en 14.00 uur zou een corridor worden ingesteld, maar Hamas houdt vluchtelingen tegen bij wegblokkades en stuurt ze terug noordwaarts.
- Het Israëlische leger beschuldigt Hamas ervan de evacuatiecorridor waarmee Palestijnen van Noord- naar Zuid-Gaza kunnen vluchten te dwarsbomen. Het Israëlische leger had aangekondigd dat er tussen 10.00 en 14.00 uur een corridor zou worden ingesteld. Hamas houdt vluchtelingen tegen bij wegblokkades en stuurt ze terug noordwaarts, zegt een legerwoordvoerder.
BRON: Oorlog Hamas-Israël NOS Nieuws vandaag, 19:07
Bijlezen: dit gebeurde vandaag in de oorlog tussen Israël en Hamas
.
.
Volgens mij zou het Israëlische leger daar wel wat aan kunnen doen.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 23:05 Hamas dwarsboomt zelf de evacuatiecorridor
- Het Israëlische leger beschuldigt Hamas ervan de evacuatiecorridor waarmee Palestijnen van Noord- naar Zuid-Gaza kunnen vluchten te dwarsbomen. Het Israëlische leger had aangekondigd dat er tussen 10.00 en 14.00 uur een corridor zou worden ingesteld. Hamas houdt vluchtelingen tegen bij wegblokkades en stuurt ze terug noordwaarts, zegt een legerwoordvoerder.
Of laten ze Hamas rustig doorklooien?
¥¥
Stel je nou voor dat de IDF taken van Hamas [beschermen van het eigen volk] over moet nemen, zodat Hamas meer tijd en gelegenheid krijgt om IDFers af te schieten?Gerard R. schreef: ↑05 nov 2023 23:09Volgens mij zou het Israëlische leger daar wel wat aan kunnen doen.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 23:05 Hamas dwarsboomt zelf de evacuatiecorridor
Of laten ze Hamas rustig dit soort dingen doen?
Waarom zouden IDFers daar hun leven voor moeten wagen?
.
.
IDF kan heel gemakkelijk of wat minder makkelijk de zaak schoonvegen/schoonhouden. Doe Hamas daar weg.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 23:17Stel je nou voor dat de IDF taken van Hamas [beschermen van het eigen volk] over moet nemen, zodat Hamas meer tijd en gelegenheid krijgt om IDFers af te schieten?Gerard R. schreef: ↑05 nov 2023 23:09Volgens mij zou het Israëlische leger daar wel wat aan kunnen doen.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 23:05 Hamas dwarsboomt zelf de evacuatiecorridor
Of laten ze Hamas rustig dit soort dingen doen?
Waarom zouden IDFers daar hun leven voor moeten wagen?
Het gaat hier om mensen die ergens heen moeten.
Hele huizenblokken en woonwijken kan die IDF verpulveren, dus dit moet kunnen. Rare berichten LIJKT mij.
¥¥
-
appelfflap
- Banned
https://www.aljazeera.com/news/2023/9/2 ... u-tells-un
kijk eens naar da blauw vlekje?
as gij gaza ziet dan ik ook
as gij de westbank ziet, dan ik ook
misshcien slechte afdruk
misshcien was zijn printer kapot
misschien ...
voor mij duidelijk en voor u?
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa Storm: oorlog!
Nee, je bent niet erg duidelijk voor mij!appelfflap schreef: ↑05 nov 2023 23:26kijk eens naar da blauw vlekje?Code: Selecteer alles
https://www.aljazeera.com/news/2023/9/22/palestinians-must-not-have-veto-over-arab-israel-deals-netanyahu-tells-un
as gij gaza ziet dan ik ook
as gij de westbank ziet, dan ik ook
misshcien slechte afdruk
misschien ...
voor mij duidelijk en voor u?
Hoezo
- appelfflap schreef:misshcien slechte afdruk
misschien ...
Wat heeft "slechte afdruk" of "zijn printer kapot" er mee te maken'?
En wat jouw 'asdannetjes' betreft:
waarom dat orakelachtig gebabbel?
Schrijf gewoon wat JIJ ziet op die slechte afdruk die jezelf upload!
Wat is de reden dat je niet gewoon opschrijft wat JIJ ziet op die slechte afdruk?
Voor wat het waard is:
- ik zie op dat plaatje wat jij hebt geüpload
dat zich daar een blauw 'vlekje' bevindt.
op de plek waar dat 'blauwe vlekje' zich op dat fotoke zich bevindt.
Zodra ik klik op jouw link naar Aljazeera.com begint de beveiliging op en rond mijn PC te alarmeren dus mijn systeem vindt die link kennelijk bedreigend. Snap? Als ik naar de link zelf kijk, dan lijkt het erop dat je verwijst naar een gebeurtenis op/rond 2023/9/22 tijdens een UN bijeenkomst waarbij aan bod komt:
- "palestinians-must-not-have-veto-over-arab-israel-deals-netanyahu-tells-un"
Het was echter te doen om jouw uitspraak daar,
waar ik als volgt op reageerde:
De link die je nu geeft verwijst naar een gebeurtenis op/rond 2023/9/22 tijdens een UN bijeenkomst, zelfs nog vóór 7 oktober toen met 'Operatie al-Aqsa Storm' Hamas de oorlog aan Israël verklaarde. Sindsdien heb ik nog verscheidene speeches van Netanyahu gezien, maar ook in de laatste speech van Netanyahu heb ik niet gehoordHierEnNu schreef: ↑05 nov 2023 21:54Heb je daar een quote van met een betrouwbare link?appelfflap schreef: ↑05 nov 2023 21:30de laatste speech van netanyahu was duidelijkChaimNimsky schreef: ↑05 nov 2023 21:22 Je blijft framen, alsof Israel de westelijke Jordaan oever wil halveren.
Netanyahu is een door de wol geverfde politicus die,
al zou hij zulks menen, die zo een domme uitspraak niet doet.
Maar goed, jij hebt kennelijk iets gehoord wat er op lijkt,
ik ben benieuwd!
wat jij schrijft dat Netanyahu beweerde:
- "Gaza en Westbank zijn Israel
ik wil het land, niet de inwoners"
Als het klopt wat jij daar daadwerkelijk schrijft dan vind ik dat van groot belang!
Daarom vraag ik nogmaals:
- heb jij een quote met een betrouwbare link naar die speech waar jij aan refereert?
Jij hebt kennelijk wel iets gehoord wat er op lijkt,
ik ben benieuwd!
.
.