Historicus Jacques Pauwels vindt ook dat het een coup was.
Ik stop met dit welles/nietes want kennelijk blijven we van mening verschillen.
Ik ga er hierboven ergens nader op in, zie:
Prima, toch beslis ik zelf wanneer de tijd rijp is om daar op terug te komen.Rereformed schreef:Je maakt wel iets heel duidelijk voor alle lezers, maar niets wat de zaak aangaat.HierEnNu schreef:Dan is dat stoken door jou kennelijk al vergeten. Jammer.Rereformed schreef: Ik beschouw de associatieovereenkomst die de EU Oekraïne aanbood als een volkome legitieme manier van handelen. Als je met "stoken" iets anders bedoelt moet je dat heel duidelijk maken, anders weet niemand waar we het over moeten hebben.
Als ik zulks van belang vind kom ik daar nog wel op terug.![]()
Duhhh! Voor jouw duidelijkheid:Rereformed schreef:We zijn het nog steeds eens over de hoofdzaak.HierEnNu schreef:Hoofdzaak vind ik dat deze oorlog stopt en dat dus gekozen moet worden voor DE-escalatie in de vorm van zo snel mogelijk een wapenstilstand bereiken zodat zinvolle vredesonderhandelingen kunnen starten.
- Hoofdzaak vind ik dat deze oorlog NU stopt en niet pas als [volgens jouw wishful thinking] Oekraïne zijn tegenstanders volledig heeft vernietigd en liefst iemand het Kremlin heeft opgeblazen.
Rereformed schreef:Alleen volgt daar niet automatisch jouw "dus" op, noch heb je een woord vuilgemaakt aan wat volgens jou een zinvolle vredesonderhandeling zou inhouden, hoewel men je daar expliciet om gevraagd heeft.
- *zucht*