Intieme vraag
Moderator: Moderators
Re: Intieme vraag
Precies, terecht jouw geloof hieromtrent. De een noemt het afvalligheid en de ander noemt het weer atheïsme. Ik noem het vooral grappig hoe mensen klaarblijkelijk elkaars eigen hokjes van eigen waarheden blijven bestrijden. Wat een verspilling van de ware inhoudelijke discussie. Ik lees alleen maar reacties van fanatieke gelovigen, zonder onderscheid. 
Zo heb je ook zielige mensen die overduidelijk gelovig zijn maar dat niet durven vertellen op dit forum.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Heb je het nu over jezelf? 
Nee, ik ben niet gelovig zoals je weet.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Tuurlijk wel, alleen wil je dit nog niet voor jezelf toegeven. 
.
Kopie van mijn post in "Science" in Evolutie en creationisme.
.
Zullen wij de fantasie wereld van F001 nu maar weer verlaten, en terug gaan naar de realiteit?
Ik zie steeds meer totaal onnodige irritatie ontstaan hier.
F001's tactiek werkt prima, want velen hier beginnen er meer dan genoeg van te krijgen.
Normaal communiceren met F001 heeft geen enkel nut : hij accepteert slechts zijn eigen opinies.
Hij speelt het bekende "crea" spelletje van ontkennen, negeren, gestelde vragen niet - en niet gestelde vragen wel - beantwoorden, en bewijzen eisen die totaal onnodig en vaak onmogelijk zijn te geven.
Het meest verstandige is negeren : totaal 100% negeren. Forum wijd. En het verder overlaten aan de moderatoren en forum leiding. Maar of je alle koppies daarover de zelfde kant op kan krijgen ?

Kopie van mijn post in "Science" in Evolutie en creationisme.
.
Zullen wij de fantasie wereld van F001 nu maar weer verlaten, en terug gaan naar de realiteit?
Ik zie steeds meer totaal onnodige irritatie ontstaan hier.
F001's tactiek werkt prima, want velen hier beginnen er meer dan genoeg van te krijgen.
Normaal communiceren met F001 heeft geen enkel nut : hij accepteert slechts zijn eigen opinies.
Hij speelt het bekende "crea" spelletje van ontkennen, negeren, gestelde vragen niet - en niet gestelde vragen wel - beantwoorden, en bewijzen eisen die totaal onnodig en vaak onmogelijk zijn te geven.
Het meest verstandige is negeren : totaal 100% negeren. Forum wijd. En het verder overlaten aan de moderatoren en forum leiding. Maar of je alle koppies daarover de zelfde kant op kan krijgen ?
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Grappig dat sommige deelnemers juist op een vrijdenkersforum oproepen elkaar te negeren op iemands inhoud. "Geloof in mijn religie van de darwinistische heilige Aap, anders beschouw ik jouw automatisch als een creatonist". Hoe dogmatisch en kleinzielig kan iemands wereldbeeld zijn?
Ik ben ervan overtuigt dat mensen zoals jezelf het helemaal niet lukt om deelnemers op dit forum te negeren. Als gefrustreerde aasgieren liggen sommigen van jullie juist te wachten op een andere mening. Mijn spelletje met Fjedka gisteren bevestigde dit. Ik liet hem van het ene draadje naar het andere draadje springen, als een trouw hondje hapte hij telkens. Wel een uur lang! Dat biedt toch een duidelijk psychologisch profiel.
De tactiek blijft steeds hetzelfde. Nergens inhoudelijk op ingaan, maar louter roepen dat iets onzin is en de deelnemer in een creatonistische hoek blijven duwen. Net zolang totdat hij/zij opgeeft. Ik zag het ook bij andere deelnemers. Bij gebrek aan eigen inhoud en kennisontwikkeling gaan we gefrustreerd en anoniem stangen op een forum. Een vrij gemakkelijk te ontdekken profiel.
Ik ben ervan overtuigt dat mensen zoals jezelf het helemaal niet lukt om deelnemers op dit forum te negeren. Als gefrustreerde aasgieren liggen sommigen van jullie juist te wachten op een andere mening. Mijn spelletje met Fjedka gisteren bevestigde dit. Ik liet hem van het ene draadje naar het andere draadje springen, als een trouw hondje hapte hij telkens. Wel een uur lang! Dat biedt toch een duidelijk psychologisch profiel.
De tactiek blijft steeds hetzelfde. Nergens inhoudelijk op ingaan, maar louter roepen dat iets onzin is en de deelnemer in een creatonistische hoek blijven duwen. Net zolang totdat hij/zij opgeeft. Ik zag het ook bij andere deelnemers. Bij gebrek aan eigen inhoud en kennisontwikkeling gaan we gefrustreerd en anoniem stangen op een forum. Een vrij gemakkelijk te ontdekken profiel.
Laat het voederen van internettrollen over aan deskundigen!F001 schreef:Grappig dat sommige deelnemers juist op een vrijdenkersforum oproepen elkaar te negeren op iemands inhoud. "Geloof in mijn religie van de darwinistische heilige Aap, anders beschouw ik jouw automatisch als een creatonist". Hoe dogmatisch en kleinzielig kan iemands wereldbeeld zijn?![]()
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Ik wist het.
Deelnemers zoals jezelf (bij gebrek onderwerpen op inhoud te kunnen voeren en daarom louter schelden) lukt het niet om andersdenkenden te negeren. Ook jij hapt telkens als een trouw hondje en dat zul je nog vaak genoeg doen. Braaf!
Wat een schattig trollentaaltje.En best wel leerzaam, het scheelde niet veel of het was een schoolvoorbeeld van een trollenreactie geweest.F001 schreef:Ik wist het.Deelnemers zoals jezelf (bij gebrek onderwerpen op inhoud te kunnen voeren en daarom louter schelden) lukt het niet om andersdenkenden te negeren. Ook jij hapt telkens als een trouw hondje en dat zul je nog vaak genoeg doen. Braaf!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Je kunt het niet loslaten! Net als Fedja.
(ik lach me ziek met figuurtjes zoals jezelf, kom ga trouw een kaarsje opsteken voor Darwin en doe snel een schietgebedje)
Een lullige trollenreactie quoten zonder er verder op in te gaan is vaak nuttig omdat geprikkelde trollen in hun opwinding vaak iets fouts op een forum pletteren waar ze vrijwel direct spijt van krijgen en dan proberen te wissen.F001 schreef:Je kunt het niet loslaten! Net als Fedja.(ik lach me ziek met figuurtjes zoals jezelf, kom ga trouw een kaarsje opsteken voor Darwin en doe snel een schietgebedje)
Wat kunnen ze toch schelden, deze gefrustreerde mensen. Ach, het blijft leuk vermaak en ze blijven happen. 
F001 schreef:Wat kunnen ze toch schelden, deze gefrustreerde mensen. Ach, het blijft leuk vermaak en ze blijven happen.