@Peter van Velzen.
Excuses aanvaard, alhoewel die niet nodig zijn. Ik wil bij deze mijn waardering uitspreken voor jou, Peter van Velzen, voor het feit dat je in staat blijkt om bakzeil te halen. Ik kan alleen maar hopen dat ik in een vergelijkbare situatie in staat ben hetzelfde te doen.
Agnosticisme overdacht.
Moderator: Moderators
Re: Agnosticisme overdacht.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten.Fjedka schreef:@Peter van Velzen.
Excuses aanvaard, alhoewel die niet nodig zijn. Ik wil bij deze mijn waardering uitspreken voor jou, Peter van Velzen, voor het feit dat je in staat blijkt om bakzeil te halen. Ik kan alleen maar hopen dat ik in een vergelijkbare situatie in staat ben hetzelfde te doen.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Ik dacht eigenlijk Hoc est poculus "Dit is de beker" bij het drinken van de wijn. En dan Pilatus Passus est "Die onder Pilatus geleden heeft" maar dat terzijde."hocus pocus" in de mis. (verbastering van Hoc Est Corpus= Ziet het Lichaam (Van Christus))
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.