ik zal het anders formuleren
valt rusland niet aan dan gebruikt oekraine geen raketten of luchtafweergeschut en valt er geen raket op Polen.
de schuldige is rusland
ik zal het anders formuleren
Zo zouden Russen zoiets verkopen.HierEnNu schreef: 16 nov 2022 16:03Ik vermoed dat je iets anders bedoelt dan wat je schrijft?appelfflap schreef: 16 nov 2022 13:25uiteraardHierEnNu schreef: 16 nov 2022 10:05 Als na gedegen onderzoek blijkt dat de raket door Oekraïne is ingezet dan vallen 'we' [de NAVO] 'aanvaller' Oekraïne dus aan? Hmmm ...
zonder de massale aanval van Rusland was er geen raket op polen gevallen,
je moet de verantwoordelijkheid juist leggen
Wat je schrijft betekent dat 'uiteraard'[?] Oekraïne aangevallen moet worden door 'ons' [de NAVO], maar dat Rusland verantwoordelijk is voor de inzet van raketten door Oekraïne.
Zeer informatieve video! Nu begrijp ik ook dat er vele kanten aan de zaak zitten.B.S. schreef: 16 nov 2022 16:21 Wat betreft de raketten met groter bereik, zie deze analyse over een mogelijk spelletje schaak daarmee, een bewust beleid met rookgordijn? https://youtu.be/h-Rcr0S-DLs
Jake Broe ('Wèèlcóme Back, My Friènds!')
hoedanook is de internationale gemeenschap neit meer in staat om de prioriteiten juist te leggen
Op 27 februari zei je:appelfflap schreef: 17 nov 2022 07:11 Rusland wil miljoenen oekraieners in de kou zetten, begaat duizenden oorlogsmisdaden, lokt wereldwijde crisissen uit.
zowel op vlak als voedsel als op vlak van energie
stookt miljarden kubieke meters gas op om de prijs op te drijven
toch laten we gewoon begaan want hij heeft een atoombom. dat vat ik niet
Geldt dit niet meer voor je?appelfflap schreef:Poetin is een waanzinnige
zijn 1e atoombom zal normaal gezien op Brussel landen, zo'n 50 kilometer van A'pen verwijderd
of we nadien Rusland dmv atoombommen naar de middeleeuwen sturen interesseert me maar matig
neen, ik ben er niet gerust in
Hij is niet bang, hij riskeert. Die Ukrianers staan al in de kou, miljoenen.appelfflap schreef: 17 nov 2022 07:11hoedanook is de internationale gemeenschap neit meer in staat om de prioriteiten juist te leggen
Rusland wil miljoenen oekraieners in de kou zetten, begaat duizenden oorlogsmisdaden, lokt wereldwijde crisissen uit.
zowel op vlak als voedsel als op vlak van energie
stookt miljarden kubieke meters gas op om de prijs op te drijven
toch laten we gewoon begaan want hij heeft een atoombom. dat vat ik niet
Als die redenatie gehanteerd was geworden door de rechters in de MH17 zaak, dan zou inplaats van de [medeplichtige] personen die de raket daadwerkelijk afschoten Oekraïne veroordeeld zijn geworden:appelfflap schreef: 16 nov 2022 16:21ik zal het anders formuleren
valt rusland niet aan dan gebruikt oekraine geen raketten of luchtafweergeschut en valt er geen raket op Polen.
de schuldige is rusland
'Wij', [het 'vrije' Westen, EU, VS, NAVO], zijn al decennia lang een vreedzaam blok die op geen enkele manier bezig zijn om wereldhegemonie te bereiken?Gerard R. schreef: 17 nov 2022 20:56 Anders gaat de Rus echt de wereld veroveren als het even kan. Zelfs met hun 'nu eeuwige vriend'
China hebben ze het vroeger geprobeerd. Het is een oorlogszuchtig blok.
Nee, de redenering begint in dat geval bij separatisten die zich met geweld af willen scheiden van een land.HierEnNu schreef: 18 nov 2022 10:32 Als die redenatie gehanteerd was geworden door de rechters in de MH17 zaak, dan zou inplaats van de [medeplichtige] personen die de raket daadwerkelijk afschoten Oekraïne veroordeeld zijn geworden:
Ik vermoed dat er geen rechtzaak zal komen als blijkt dat Oekraïne de raket afschoot die in Polen twee doden veroorzaakte.
- valt Oekraïne de separatisten niet aan dan gebruiken de separatisten geen raketten of luchtafweergeschut en wordt MH17 niet getroffen. [SIC]
Riedeltje? OK!