ChaimNimsky schreef: ↑29 jan 2021 15:22
heeck schreef: ↑29 jan 2021 15:05
ChaimNimsky schreef:Nonsens. Je vroeg naar het waarom, waarop ik reageerde dat ik het issue zelf liever van de andere kant benader, in plaats van slechts op het fenomeen UAPs te focussen:
de toegenomen aannemelijkheid van buitenaards leven vergroot de kans dat wij als intelligente soort niet uniek zijn. Het uitgangspunt dat de mens momenteel het intelligente centrum van het heelal is, begint er zelfs belachelijk uit te zien. Indien wij iets zouden kunnen, is er geen reden er vanuit te gaan dat anderen het niet kunnen.
Wat je er verder mee doet, interesseert me werkelijk helemaal niet.
Wie verkondigt er hier het uitgangspunt "dat de mens momenteel het intelligente centrum van het heelal is, . . . . Graag met naam en toenaam en uitspraak aanhalen.
Waar wordt geclaimd dat er iemand is die dat uitgangspunt verkondigt?
ChaimNimsky schreef:begint er zelfs belachelijk uit te zien. Indien wij iets zouden kunnen, is er geen reden er vanuit te gaan dat anderen het niet kunnen.
hebben we nu stromannetjes knutselen.
Een bruikbaar statement van je, aangezien hieruit volgt dat er geen reden is er vanuit te gaan dat oudere en intelligentere beschavingen niet minimaal kunnen hetgeen binnen de mogelijkheden van de huidige menselijke fysica ligt.
In plaats van creatief met kurk *)
*)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kreatief_met_Kurk
Gezien je bijdrage aan dit topic voornamelijk bestaat uit een verwijzing naar dijenkletsen en het telkens ridiculiseren van de buitenaardse hypothese zonder toevoeging van tegenargumenten, wordt ik in toenemende mate benieuwd naar je argumenten te veronderstellen dat de buitenaardse hypothese nog te vergelijken valt met het creatief zijn met kurk.
ChaimNimsky,
Ik haal je aan met wat je schrijft en je komt terug met "waar wordt geclaimd dat er iemand dat uitgangspunt verkondigt?"
Ook kom je terug met mijn "telkens ridiculiseren van de buitenaardse hypothese" terwijl ik herhaaldelijk heb gemeld dat ik een buitenaardse evolutie heel gewoon vind.
We kunnen hier een meta-analyse over onze kennelijk escalerende spraakverwarring gaan uitvoeren, maar wat mij stoort is dat je uitspraken doet en aan mij, of een ongenoemde toewijst terwijl dat overduidelijk niet klopt. Vandaar mijn stroman: jij onderhoudt een ander beeld dan uit mijn teksten kan blijken.
Ik laat het erbij, want Joe Biden is zo wijs geweest Maria Zuber *) te benoemen in zijn wetenschappelijke adviesraad zodat een verslag van de UAP-TASKFORCE vakkundig, incl beoordelen van buitenaardse inmengingen, kan worden beoordeeld.
Roeland
*)
https://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Zuber
[quote[Maria T. Zuber (born June 27, 1958) is an American astronomer who is a member of the National Science Board and the Vice President for Research at the Massachusetts Institute of Technology, where she also holds the position of the E. A. Griswold Professor of Geophysics in the Department of Earth, Atmospheric and Planetary Sciences.[1] Zuber has been involved in more than half a dozen NASA planetary missions aimed at mapping the Moon, Mars, Mercury, and several asteroids. She is currently the principal investigator for the Gravity Recovery and Interior Laboratory (GRAIL) Mission, which is managed by NASA's Jet Propulsion Laboratory.[2]
Since January 2021,
Zuber servers as Co-Chair of President Joe Biden's Council of Advisors on Science and Technology (PCAST).[/quote]
=======
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.