Het is in ieder geval niet meer terug te vinden onder de afdeling populair wetenschappelijke tijdschriften, onder fictie heb ik nog niet gezocht.

Moderator: Moderators
Ik ben hem nog nergens tegen gekomen. 6 keer per jaar is al veelzeggend. De crea-schrijvers hebben zeker veel tijd nodig om hun fantasie te vervolmaken. We moeten er maar niet te veel publicitaire aandacht aan geven. Dan heb je kans dat het blaadje snel verdwijnt. Op een gegeven weten de no-no's wel dat mensen en dino's rond hebben gelopen, dat degeneratie het antwoord is op alle problemen, dat evolutionisten de boel besodemieteren en niet bijbelse wetenschap onbetrouwbaar is. Met dat gelul en de opstand van de meer ontwikkelden onder de lezers moet genoeg zijn voor een onomkeerbaar proces. 16.000 is bitter weinig. Als een kwart in de shredder terecht komt, dan lopen de verliezen snel op. Want de adverteerder betaald ook voor het bereik.Jim schreef:'De betere tijdschriftenhandel' bij mij in de buurt verkoopt hem niet meer.
Het is in ieder geval niet meer terug te vinden onder de afdeling populair wetenschappelijke tijdschriften, onder fictie heb ik nog niet gezocht.
Nieuws over één van de medewerkers van het creachristen pseudowetenschapsblad. De ondernemer Johan Huibers.Uitgever
Christelijke Tijdschriften bv
Uitgever: Ringer Otte
Hoofdredacteur
Jan Rein de Wit
Eindredactie
Johan Démoed
Redactie
Andreas Boonstra, Joop Buker, Kees van Helden info@weet-magazine.nl
Medewerkers
Daniel en Nancy Adams, Lex van Bokhove, Jan Bor, dr. Peter Borger, Koos van Delden, Bert Dorenbos, Willy Duister, Tjarko Evenboer, Erik van Geel, Andre van Gelder, Frans Gunnink, Stef Heerema, dr. Wim Hoek, drs. Hans Hoogerduijn, Johan Huibers, Ruben Jorritsma, Rinus Kiel, Erik Koning, Jan van Meerten, Peter Scheele, Pieter Siebesma, Ton Verdam, Gerrit de Wit
Nee, sterker, in hout kan je dat ding onmogelijk maken.MoreTime schreef:Ik heb de vorige kleine versie van de Ark ooit bezocht toen ze in de buurt lag. Wel geinig, maar zelfs volgens de christenen die ik daar tegenkwam een karikatuur van de 'werkelijkheid'.
Als je je geloof in de ark wilt kwijtraken moet je deze even bezoeken]/quote]
Ik ben er nooit op geweest.
Ding lag in Schagen tijdens de bouw.
Huiberts dacht dat hij alles kon maken, en kreeg promt aan de stok met de gemeente.
Huiberts huilie huilie en vertrok. (gelukkig)
Nope, en Huiberts is ook zeer verbolgen dat zijn gedrocht niet op eigen kracht mag varen.Wel typisch ja van die pontons waar het geheel op staat. Niet echt zeewaardig.Weet iemand van een site met een logische weerlegging van het bouwplan van de ark? Er is volgens velen 120 jaar aan gebouwd, was dan niet een gedeelte weer verrot bijvoorbeeld? En zijn die maten nu echt zo goddelijk dat ze nu nog worden gebruikt op olietankers enzo?
Om het een beetje levensecht te maken horen er van elke soort een paartje aanwezig te zijn. Ik denk "termieten" maar deze leven niet in paartjes zo functioneert dat daar niet dus een kolonie. Ach eigenlijk is het te sneu voor woorden dat iemand serieus in deze nonsense geloofd.De ligplaats is voorlopig Dordrecht. De bedoeling is dat de hoge aantallen betalende bezoekers de onderneming winstgevend zullen maken.
Zelf adviseer ik bij een bezoek aan Dordrecht deze waardeloze drijvende folly voorbij te rijden en gewoon een wandeling te maken door de historische binnenstad.
Het zit ook vol met metalen verbindingen zag ik op een foto.Jim schreef:Het ding staat namelijk op stalen zolderschuiten, anders zinkt het.