Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Ja
55
52%
Nee
29
27%
Weet niet
11
10%
Geen mening
5
5%
Schande, je mag daar niet over nadenken.
6
6%

Totaal aantal stemmen: 106

siger

Re: Nederland zou gezelliger zijn zonder islam.

Bericht door siger »

abdul azim schreef:beste mensen de zuster en ik volgen de koran.
Daardoor ben je geen haar beter dan om het even wie. Koran of geen koran, jij hebt net evenveel kans als ik om eeuwig te branden in de hel. En dan mag je blij zijn dat jij niet meer kans maakt, met je schijnheiligheid. Misschien kunnen we beter samenleven als jullie dat domme superioriteitsgevoel eens opgeven.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

maartje schreef:
En nee, ik vind het niet gezellig als ik als kaffir bij de marokkaanse bakker een veelvoud van normaal moet betalen voor een brood. En nee, ik vind het niet gezellig als mijn zoon aangehouden wordt op straat met de eis zijn fiets in te leveren. En nee, ik vind het niet gezellig als ik 's avonds nog even wat in de snackbar wil halen en ik moet me een weg banen door een groep opgeschoten jongens.

Wel balen dat ik maar één keer NEE mag stemmen.
Maar volgens mij hebben jou grieven meer betrekking op onaangepasten en asocialen dan op de islam op zich.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

abdul azim schreef:ik heb net als oem imran is mijn stem nee. er is niks mis met de moslims in nederland. het zijn hele leuke mensen. ik ben 2 jaar geleden bekeerd tot de islam en ben in een warm bad terecht gekomen. dus daarom deel ik jullie mening niet
De meeste moslims zijn leuke mensen maar niet allemaal. Het bezwaar ligt er volgens mij in dat een relatief kleine groep zich in het publiek debat en de openbare ruimte zo manifesteert dat het veel mensen tegen de haren instrijkt. Bekeren tot de islam staat je geheel vrij maar evenzo staat het andersdenkenden vrij om kritiek te uiten op de onaardige kantjes.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Nederland zou een stuk gezelliger zijn zonder dit soort moslimgasten.
AMSTERDAM - De Nederlander Amin Abou Rashed (43), die door Israëlische commando's is gearresteerd aan boord van de 'Vrijheidsvloot' voor de kust van Gaza, is volgens inlichtingendiensten een kopstuk van terreurorganisatie Hamas.

Gisteravond laat maakte Israël bekend dat alle opgepakte zeshonderd buitenlandse actievoerders binnen twee dagen zullen worden vrijgelaten. Onder hen zijn twee Nederlanders: Rashed en Anne de Jong (29).

De van oorsprong Palestijnse Rashed heeft een Nederlands paspoort en opereert vanuit Rotterdam.

In zijn strijd tegen Israël verloor de Nederlandse activist eerder een arm. De Nederlander wordt aangewezen als een van de organisatoren achter de 'vredesvloot' door de officiële website van de Moslimbroederschap, een beweging die strijdt voor islamdominantie.

"Rashed is de leider van de Hamas in Nederland", zegt een inlichtingenbron. "Hij komt onder een alias, namelijk Amin Abou Ibrahim, voor in meerdere inlichtingenrapporten. Hij werkte voor de beruchte Nederlandse stichting al-Aksa, die werd verdacht van fondsenwerving voor de terreurorganisatie Hamas. Hij is ook zeer actief in de Stichting Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS)", aldus de inlichtingenman.

Hamas heeft als financieringsbron wereldwijd islamitische 'liefdadigheidsinstellingen'. De Nederlander Amin Abou Rashed wordt genoemd in relatie tot de Holy Land Foundation, een beruchte liefdadigheidsorganisatie die in Amerika werd opgerold voor het financieren van Hamas.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
siger

Bericht door siger »

Cluny, wat is je bron? Teapack?

Sommige godsdiensten zijn géén celstraf?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

siger schreef:Cluny, wat is je bron? Teapack?

Sommige godsdiensten zijn géén celstraf?
De Telegraaf.
En hier de Volkskrant.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam »

Hoe lang is die Amin Abou Rashed al hier? Ik zag hem op het Staat Journaal en daar kon die met moeite wat half verstaanbare Nederlandse woorden aan elkaar rijgen tot iets dat een zin moest voorstellen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
MortalCoil

Bericht door MortalCoil »

Niet alleen Nederland zou gezelliger zijn zonder Islam, maar ook de wereld zou beter af zijn zonder religie. Religie is een geestesziekte.
“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.”

Lucius Annaeus Seneca
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

MortalCoil schreef:Niet alleen Nederland zou gezelliger zijn zonder Islam, maar ook de wereld zou beter af zijn zonder religie. Religie is een geestesziekte.
De kreet is: Alle godsdiensten de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.
Frodo
Forum fan

Bericht door Frodo »

doctorwho schreef:
maartje schreef:Wel balen dat ik maar één keer NEE mag stemmen.
Maar volgens mij hebben jou grieven meer betrekking op onaangepasten en asocialen dan op de islam op zich.
Tsja, dat krijg je wanneer er van die onzin-vragen worden voorgelegd.

Ja, natuurlijk is Nederland gezelliger zonder criminelen en asocialen die ook moslim zijn.

Maar let wel: Nederland is óók een stuk gezelliger zonder al die klagers over de islam.

Ik zal het criminele en asociale gedrag van het ene groepje noch het zielige klaaggedrag van een ander groepje veralgemeniseren en op een gehele groep afschuiven.

Zoete broodjes worden nou eenmaal niet gebakken. We zullen het moeten doen met iedereen die hier is en er het beste van moeten maken.

Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
anders is niet hetzelfde als slechter; anders is ook niet hetzelfde als beter
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

MortalCoil schreef:Niet alleen Nederland zou gezelliger zijn zonder Islam, maar ook de wereld zou beter af zijn zonder religie. Religie is een geestesziekte.

Dat ligt er vind ik aan in hoeverre je anderen lastig valt met eigen indoctrinaties en mensen daarmee de eigen vrijheid om zelf te denken en beslissen af te nemen. Mijn gelovige ouders hebben 4 kinderen en ik ben de enige die zich christen noemt. De rest is overtuigd atheïst maar daarom niet minder geliefd door hen. Ik zou als ik jou was eens bij jezelf te rade te gaan en je afvragen waar dit domme etiketje plakken vandaan komt.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

@ Oem,

Ik heb de discussie gevolgd en ik heb 1 vraag aan je:

Kun jij een Islamitisch land noemen wat zich kan meten met bijvoorbeeld democratie, vrouwenrechten, aow voorziening, gezondheidszorg of wat dan ook, met een Europees of niet Islamitisch land?

Ik ben benieuwd!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Aan de vruchten herkent men de boom Oem.

En die zijn behoorlijk dor bij jullie.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

maartje schreef:
Dat ligt er vind ik aan in hoeverre je anderen lastig valt met eigen indoctrinaties en mensen daarmee de eigen vrijheid om zelf te denken en beslissen af te nemen.
Zijn (eigen) kinderen ook geen "anderen"?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Jagang schreef:
maartje schreef:
Dat ligt er vind ik aan in hoeverre je anderen lastig valt met eigen indoctrinaties en mensen daarmee de eigen vrijheid om zelf te denken en beslissen af te nemen.
Zijn (eigen) kinderen ook geen "anderen"?

Of ik begrijp je vraag niet, of je hebt alleen deze zin gelezen.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Gesloten