heeck schreef: ↑11 apr 2021 10:56
Vrouwenvluchthuizen had ik niet genoteerd als een vrouwenrecht, maar lijkt me ook terzijde het topic want die tehuizen zijn er voornamelijk om je veilig te stellen tegen niet-transgenders.
transgendervrouwen zijn ALTIJD mannen Heeck
als je mannen in zo'n een tehuis toelaat dan is het per definitie geen vrouwenvluchthuis meer
laat je deze mannen toe in vrouwengevangenis dan is het per definitie een gemengde gevangenis
sport idem en talloze andere gebieden.
de voorbeelden zijn legio waar mannen nu al misbruik maken, zelfs de discussie rond taal en hoe Rowling werd aangevallen omdat ze en menstruerend persoon een vrouw durfde noemen. Zij werd vooral door omgebouwde mannen aangevallen
Daarom mijn herhaald verzoek om teksten van grensstellende regelingen die je/jullie nu al of minstens straks noodzakelijk vinden. In Nederland/België te beginnen vanzelf.
transgenders, vrouw naar man, zijn mannen (biologie, hormonen, paar 100 000j evolutie) en derhalve is er geen reden om hen anders te behandelen als jij en ik, laat staan meer rechten te geven.
dus neen, dat ik gewoon naar het gemeentehuis moet gaan om vrouw te worden is problematisch en onaanvaardbaar. In Belgie kan dit jammer genoeg ook al.
als ik online filmpjes zie waar de omgebouwde mannen zich boos maken zie ik trouwens altijd en overal vooral mannelijk gedrag, bv ordeverstoring door transgenders zijn quasi uitsluitend mannen op een typisch mannelijke manier.
de druk op lesbiennes gebeurt door heteromannen die zich hebben laten ombouwen en nu bijna beweren, zoals oude katholieken, dat geaardheid een keuze zou zijn. Ook dat is typisch mannelijk gedrag.
niet abnormaal aangezien het gewoon mannen zijn
ps
voor mij telt enkel het biologisch geslacht, niet de uiterlijke verschijning.