N.a.v. jouw verzoek:
Hier de bron van alle complotdenkensuggesties alhier: LABYRINT.Huh? waar? Context? Voor de derde maal in 2 bladzijden: Wijs iets aan.Dan kan ik er misschien wat mee.
Mij quoten? Is dat wat misschien? Dan kan ik daarop een antwoord geven.
Want na mijn zoekopdracht "complot" krijg ik:
Er zijn 35 resultaten gevonden: complot
Gebruikte zoekopdracht: complot
en het gros daarvan kwam uit jouw tikvingers, terwijl ik telkens afstand neem van jouw herhaalde complot-suggesties.
Jouw meest saillante aanbeveling is van 29 augustus 2020
en dat is geen vergissinkje van je want zoëven schreef je naar Peter terug:knip
knip
Niemand schijnt meer te kunnen bevatten dat complot denken in de ware betekenis, en juist toegepast, de enige rationele methode is om te doen en heel erg gezond voor een vrijdenker in het algemeen.Sterker nog. Dat de piloten kunnen spreken is een Pentagon/DOD doel op zichzelf de wereld deze werkelijkheid via de media mede te delen. Deze piloten zouden strafbaar zijn als het op een andere wijze naar buiten zou komen zoals het deed. Het is vanzelfsprekend een opdracht van binnen uit. USA Government Business“Peter van Velzen” schreef:
De betreffende piloten zijn waarschijnlijk oprecht. Het zijn geen wetenschappers maar vooral mensen die goed tegen G-krachten opgewassen zijn. Hun taak is = onder meer - om verdachte vliegende onjecten in de gaten te houden, dus dat is waaraan zij denken als zij raadselachtige zaken waarnemen.
We zien wel wat mei/juni dit jaar wel/niet wordt geopenbaard,Maar dat bewijst natuurlijk dat het een groot complot is.
Misschien kan je de commissie eens aanschrijven met de punten die ze zeker niet mogen vergeten (achter te houden).
Roeland