Je bent zo voorspelbaar Antoon. Alles wat de wetenschap ontdekt dat niet in jouw creationistische JG plaatje past, geloof je eenvoudig niet. Dan denk je meteen aan bedrog. Als je op die manier de waarheid zoekt, blijft wederom mijn stelling keihard overeind.antoon schreef: Kitty nog even, je moet ook geloven wat die man over dat gen zegt, er wordt zoveel beweerd, ik heb een stukje leven achter mij, zoiets heb ik wel meer meegemaakt, mocht die man/of vrouw toch gelijk hebben, dan moet dat door meer mensen goed onderzocht worden.
Religie is niet geschikt als uitgangspunt voor waarheidsvinding, want de waarheid ligt al vast, en er worden slechts passende puzzelstukjes aanvaard. Elk puzzelstukje dat deze van te voren vastliggende waarheid overhoop gooit, wordt niet geloofd of eenvoudig verworpen als zijnde bedrog.
Wat heeft jouw onderzoek dan nog voor zin? En nog belangrijker: wat heeft discussiëren met jou over wetenschappelijke bevindingen voor zin?
Verder heb je nog geen één keer, in al die jaren dat je hier je creacrap deponeert ook maar iemand kunnen overtuigen van het tegendeel van wat er aan wetenschappelijke feiten worden opgevoerd mbt evolutie.
Wanneer kom je nu eindelijk met jouw onweerlegbare, wetenschappelijk onderbouwde bewijs voor schepping?
Hebr 6: