harrie schreef: Beste collegavanerik
Heb je ook geteld hoeveel berichten er tegen mij geschreven zijn?
Het houdt de mensen blijkbaar bezig.
Beste Harrie, Harrie-Christus, Harrie Krsna, of hoe je ook maar genoemd wilt worden; het houdt mij absoluut niet bezig. Oók al ben je op TV geweest, dat zegt mij niets. Het enige wat mij verbaasd is dat zodra jij een scheet laat op dit forum, een hele massa mensen er bovenop springt. Want het is de inspanning niet waard. Zolang jij geen volgelingen hebt, neem ik je niet serieus, en zolang jij niet de wet overtreed zie ik je niet als een gevaar. Probeer eerst maar eens wat volgelingen te krijgen. Als je een beetje charisma hebt dan lukt het je. Mensen zijn nog steeds niet meer dan veredelde barbaren die je vanalles wijs kunt maken. Van lopen op water tot en met rottende lijken die opstaan en wandelen, zwemmende bijlen, sprekende ezels, water dat in bloed veranderd, een God die aan Zijn eigen rechterhand zit, elvis die leeft, elfjes, kabouters, etc... De meest ongelovelijke bullshit kun je aan mensen verkopen. Tellsell is er een ander goed voorbeeld van. Wat deze mensen kunnen, kun jij ook, als je de juiste marketingtrucjes maar kent.
Krijg het eerst maar ff voor elkaar dat je volgelingen krijgt, en kom dan terug. Hier zul je niemand bekeren. Ik denk dat de mensen hier niet meer zijn te redden

Zolang je geen volgelingen (of wetenschappelijke bewijzen) hebt, ben je niet meer dan een grap.
Veel succes met je campagne!