Wat zijn dat , "haathufters" en "nazi's"?

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Uncle Rat
Ervaren pen

Re: Wat zijn dat , "haathufters" en "nazi's"?

Bericht door Uncle Rat »

pallieter schreef:Even het desbetreffende forum opgezocht.
...
Dus alstublieft Uncle Rat, herpak jullie en maak er ik er iets van waar je fier op mag wezen. Dat wat het nu is kan je perfect onder halve waarheden, islamofoob en stemmingmakerij catalogiseren. En daar help je enkel de zaak mee die je tracht te bestrijden.
Was het maar waar, Pallieter, dat er zoveel onwaarheden op FFI stonden. Dan zou de mensheid -en met name de islamitische mensheid- er een stuk beter aan toe zijn.

Bovendien, onwaarheden zijn toch gemakkelijk met feiten, argumenten en de waarheid te weerleggen?
Dat is tot op heden niemand gelukt.
Net zoals op deze site komen er op FFI regelmatig nieuwe bezoekers langs die de suikerislam proberen te verkopen of die de islam trachten te verdedigen door het christendom aan te vallen (wat weinig indruk maakt, want de atheïsten zijn in de meerderheid op FFI en de forumleden die christen zijn weten vaak meer van de islam dan van hun eigen geloof). Die islampropagandisten vertrekken na een week of zo steevast met de staart tussen de benen of met slaande deuren.

FFI is een site met een thema en dat thema is de islam. En over de islam valt nu eenmaal niets te melden wat niet onsmakelijk, verwerpelijk en weerzinwekkend is.

Het is overigens merkwaardig dat men hier zo'n uitgesproken mening heeft (en denkt te moeten verkondigen) over het beschavingspeil op een ander forum, terwijl het thema van datzelfde forum, de islam, voor beschaafde mensen tot 10.000 maal meer verontwaardiging zou moeten leiden. Die verontwaardiging wordt hier óók geuit, dat weet ik wel, maar de verhouding tussen de afkeer van het medium (FFI) en het object (de islam) is een beetje zoek.
maartje
Forum fan

Bericht door maartje »

Ik moest even helemaal naar beneden scrollen om je reactie te lezen, Uncle Rat, maar je hebt dit prima verwoord. Chapeau.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
siger

Bericht door siger »

maartje schreef:Niet dat ik geheel oneens met je ben, Siger maar ik ben benieuwd waarom je nu met een kwestie op de proppen komt die meer dan twee jaar geleden speelde.
Niet ik, maar Uncle Rat heeft deze oude kwestie opgebracht.

In het introductietopic van Houriyyah (http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 17#p280117" onclick="window.open(this.href);return false;) werd deze nieuweling aangeraden eens op FFI te gaan kijken. Ik was een van de personen die haar die site afraadde. Tot zover niets bijzonders, meen ik.

Hierop heeft Uncle Rat met een aanval op mijn persoon gereageerd, en beweerde de reden waarom ik niet meer in FFI geinteresseerd ben beter te kennen dan ikzelf. Dat is het hele antwoord op je vraag.

Verder:

Nadat ik de onjuiste voorstelling van UR had beantwoord verzocht UR het beheer van FT de hele diskussie te wissen. Toen dat gebeurd was protesteerde ik bij het beheer van FT, en verscheen de diskussie weer in de prullenbak (http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 38#p280438" onclick="window.open(this.href);return false;), waar het niet mogelijk is te antwoorden. Aangezien er zoiets als recht op zelfverdediging bestaat, heb ik deze topic geopend met een ondubbelzinnige illustratie van mijn werkelijke "reden van vertrek" (lees: "einde interesse".)

Kortom, UR had geen enkel excuus om mij persoonlijk aan te vallen. Ik had liever gehad dat de hele episode niet was voorgevallen, ik ben niet eens geinteresseerd in FFI, maar ik sta wel voor mijn mening.
Uncle Rat
Ervaren pen

Bericht door Uncle Rat »

siger schreef:
maartje schreef:Niet dat ik geheel oneens met je ben, Siger maar ik ben benieuwd waarom je nu met een kwestie op de proppen komt die meer dan twee jaar geleden speelde.
Niet ik, maar Uncle Rat heeft deze oude kwestie opgebracht.

In het introductietopic van Houriyyah (http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 17#p280117" onclick="window.open(this.href);return false;) werd deze nieuweling aangeraden eens op FFI te gaan kijken. Ik was een van de personen die haar die site afraadde. Tot zover niets bijzonders, meen ik.

Hierop heeft Uncle Rat met een aanval op mijn persoon gereageerd, en beweerde de reden waarom ik niet meer in FFI geinteresseerd ben beter te kennen dan ikzelf. Dat is het hele antwoord op je vraag.
Tot hiertoe is je lezing van de feiten juist.
siger schreef:Verder:
Nadat ik de onjuiste voorstelling van UR had beantwoord verzocht UR het beheer van FT de hele diskussie te wissen.
Onjuist. De moderator heeft mij benaderd en ik heb de beslissing over wat er met de discussie moest gebeuren (dat de discussie niet in een voorstel-topic thuishoorde was wel duidelijk) aan de moderator overgelaten. Uiteindelijk, na aandringen, heb ik voorgesteld: in de prullenbak óf helemaal weg. Verder is mijn bemoeienis niet gegaan.
Toen dat gebeurd was protesteerde ik bij het beheer van FT, en verscheen de diskussie weer in de prullenbak (http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 38#p280438" onclick="window.open(this.href);return false;), waar het niet mogelijk is te antwoorden.
Onzin. Ook in de prullenbak kan gereageerd worden.
Aangezien er zoiets als recht op zelfverdediging bestaat, heb ik deze topic geopend met een ondubbelzinnige illustratie van mijn werkelijke "reden van vertrek" (lees: "einde interesse".)
Over je redenen van vertrek zullen we het wel nooit eens worden. Evenmin als over het nut van achteraf met modder gooien.
Kortom, UR had geen enkel excuus om mij persoonlijk aan te vallen. Ik had liever gehad dat de hele episode niet was voorgevallen, ik ben niet eens geinteresseerd in FFI, maar ik sta wel voor mijn mening.
Er zit een zekere discrepantie tussen het niet geïnteresseerd zijn in een ander forum en de blijkbaar onbedwingbare behoefte om er voor te willen waarschuwen..
siger

Bericht door siger »

Uncle Rat schreef:Over je redenen van vertrek zullen we het wel nooit eens worden.
Nuance: jij hebt daar geen bal mee te maken, weet er niets over en bemoeit je ermee om te beschadigen. Net zoals je niet met een moderator hebt te overleggen over wat er met mijn antwoorden op jouw beschuldigingen moet gebeuren.

Durf dat nu eens met open vizier toe te geven zodat we dit kunnen laten voor wat het is.
Uncle Rat
Ervaren pen

Bericht door Uncle Rat »

siger schreef:
Uncle Rat schreef:Over je redenen van vertrek zullen we het wel nooit eens worden.
Nuance: jij hebt daar geen bal mee te maken, weet er niets over en bemoeit je ermee om te beschadigen.
Waar ik me mee bemoei, en hoe, maak ik zelf wel uit.
siger schreef:Net zoals je niet met een moderator hebt te overleggen over wat er met mijn antwoorden op jouw beschuldigingen moet gebeuren.
De moderator heeft mij benaderd.
Op een bepaald moment stond deze mededeling van de moderator in het voorstel-topic:
Jim schreef:Uncle Rat, graag deze discussie met Siger in een eigen topic voortzetten.
Niet in het voorsteltopic van Houriyyah.
Desgewenst copieer ik deze reacties daar naar toe.
Anders wis ik ze morgenochtend.
Dat vraagt uitdrukkelijk om een reactie. Of niet soms?
Daarop heb ik de moderator per PM gecontacteerd en de beslissing aan de moderator overgelaten.
Als die gang van zaken je niet bevalt dan moet je met je klachten bij de moderator zijn.
siger schreef:Durf dat nu eens met open vizier toe te geven zodat we dit kunnen laten voor wat het is.
Hopelijk besef je nu dat je protesten voortkomen uit je eigen verzinsels.
siger

Bericht door siger »

Uncle Rat schreef:
siger schreef:
Nuance: jij hebt daar geen bal mee te maken, weet er niets over en bemoeit je ermee om te beschadigen.
Waar ik me mee bemoei, en hoe, maak ik zelf wel uit.
Herhalingen vragen om herhalingen. Dus hier nog eens de reden waarom ik niet langer geinteresseerd was in wat er op FFI gezegd werd (Opmaak door Mercator@FFI):
mercator@FFI schreef:Denk jij [dat is Siger dus] dan maar rustig raak, terwijl de achterlijke ingevoerde islamieten op DIT moment hun wijfjes aan het penetreren en bevruchten zijn zodat er na 9 maanden weer een achterlijk mosimpje kan toegevoegd worden aan het leger achterlijke Islamieten dat hier binnen EEN generatie de dienst gaat uitmaken.

Weet je wel hoe belachelijk je bent met hier te "placeren" dat je over oplossingen nadenkt? Er valt al 40 jaar-t begin van die moslim/sprinkhanen plaag NIKS meer na te denken, dialoog, informaatsie etc. is allemaal flauwekul moslims moeten hier allemaal buiten gekeerd worden, we hebben dat profiteursvolkje voor NIKS nodig!
(http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 24#p170424" onclick="window.open(this.href);return false;)
mercator
Banned

Bericht door mercator »

Klopt het niet dan wat Mercator schrijft?
Maar jij beschouwt de door en door deftige Hollandse Wilders ook als een haathufter . Je moet wat oppassen met dat soort linguistische inflatie, je kan daar wel mee terecht kan bij de haat-site Krapuul.nl, ze gaan je daar met open armen ontvangen.
Uncle Rat
Ervaren pen

Bericht door Uncle Rat »

siger schreef:Herhalingen vragen om herhalingen. Dus hier nog eens de reden waarom ik niet langer geinteresseerd was in wat er op FFI gezegd werd (Opmaak door Mercator@FFI):...
Ook niet een beetje omdat je op FFI stelde dat kansloze immigranten buiten Europa gehouden moesten worden, terwijl alleen de verrijkende immigranten toegelaten mochten worden, en vervolgens aan mij ging vragen hoe dat dan geregeld moest worden? :lol:

Open vizier, weet je wel..
siger

Bericht door siger »

mercator schreef:Maar jij beschouwt de door en door deftige Hollandse Wilders ook als een haathufter.
?????????
mercator
Banned

Bericht door mercator »

siger schreef:
mercator schreef:Maar jij beschouwt de door en door deftige Hollandse Wilders ook als een haathufter.
?????????
Niet dus ? Kom zeg het dan even duidelijk: Ik Siger verklaar dat Wilders geen haathufter is .
siger

Bericht door siger »

Uncle Rat schreef:Ook niet een beetje omdat je op FFI stelde dat kansloze immigranten buiten Europa gehouden moesten worden, terwijl alleen de verrijkende immigranten toegelaten mochten worden, en vervolgens aan mij ging vragen hoe dat dan geregeld moest worden?
Hoewel ik me zo geen passage herinner van FFI, weet ik wel zeker dat ik altijd en overal (en ook nu nog) het tegenovergestelde zeg: dat enkel hoger geschoolde immigranten selectief toelaten immoreel is tegenover de landen van herkomst. Die kunnen zich slechts ontwikkelen als hoger opgeleiden niet selectief "weggedrained" worden. En de ontwikkeling van die landen is essentieel in elke oplossing.

Aan jou om eindelijk eens een beschuldiging te onderbouwen.
siger

Bericht door siger »

siger schreef:Aan jou om eindelijk eens een beschuldiging te onderbouwen.
Of je eindelijk je ongelijk eens toe te geven en je verontschuldigen is ook goed natuurlijk.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

mercator schreef:... dat Wilders geen haathufter is .
Inderdaad maar hij zit wel op het randje...
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
mercator
Banned

Bericht door mercator »

collegavanerik schreef: Inderdaad maar hij zit wel op het randje...
Tja...volgens de hooggeleerde heren rechters is het allemaal OK wat ie zegt hoor.
Zoals jullie wel zullen vermoeden ondertussen vind ik Wilders nog vele malen te soft in zijn houding tov moslims(hoewel ik de kopvoddentaks dan weer in alle ernst een heel goed en werkbaar idee vind), maar ik begrijp wel dat hij uit politieke redenen (nog) niet het achterste van zijn tong kan laten zien.
Plaats reactie