Blues-Bob

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.
kiks
Bevlogen

Re: Blues-Bob

Bericht door kiks »

Jagang schreef:Dank allen. :)
En ook van mij. :)
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Ik ben vanaf woensdag a.s. even op vakantie.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Welkom Bob.
Born OK the first time
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Welkom Bob, een gezellig topic. :occasion4:

En dat komt door de verjaardagen van; Jagang en Kiks. Gefeliciteerd!!!!
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
MNb
Diehard

Bericht door MNb »

Blues-Bob schreef:verwacht op termijn langzaam "in te stromen".
Niet te langzaam, zo hoop ik.
Welkom.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Een paar weken verder, wijzer en ouder... Tijd voor een korte evaluatie :evil3: :
Gaarne beoordelen met een cijfer indien julie willen. 0=zeer laag 10=Zeer hoog

1. Hoe beoordeeld u de inhoud van mijn posts in het geval van eens / oneens (0=helemaal mee oneens - 10=helemaal mee eens)?
2. Hoe beoordeeld u de inhoud van mijn posts op het gebied van relevantie (0=off-topic - 10 =on-topic)
3. Hoe beoordeeld u de onderbouwing van mijn posts (0=niet onderbouwd - 10=zeer goed onderbouwd)
4. Wat vind u van de lengte van mijn posts (0=te kort 5=precies goed 10=te lang)
5. Wat vind u van de stijl en spelling (0=slecht 10=uitmuntend)
6. Hoe respectvol vind u de inhoud (0=niet respectvol 10=zeer respectvol)
7. Hoe respectvol vind u de stijl (0=niet respectvol 10=zeer respectvol)
8. Hoe beoordeeld u de argumentatie (0=dogredenatie/geen geldige argumentatie - 10=Proven beyond doubt)
9. Vind u mij een toegevoegde waarde hebben op / verrijking geven aan dit forum? (0=een verarming 5=geen verarming, geen verrijking 10=absolute verrijking
10. Ruimte voor aantekeningen :angel12:

Ik ben benieuwd. Voor deze evaluatie geldt geen einddatum.

Groet,

Bob
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Blues-Bob schreef:
Ik ben benieuwd. Voor deze evaluatie geldt geen einddatum.

Groet,

Bob
Hoi Bob,

Je bent de eerste die om een functioneringsgesprek vraagt. Op zich geen gek idee. Maar hoe denk je zelf over het forum en de aanwezigen. Hoe zijn de verstandhoudingen, krijg je respons. Lukt het om on-topic te blijven als de omgeving uitnodigt om dit vooral niet te doen. Ik heb er een kleine moeite mee om iemand cijfers te geven. De achtergronden zijn zo verschillend en iedereen ervaart discussies anders.

Groeten,

Piet.
MNb
Diehard

Bericht door MNb »

Sorry B-B, ik heb geen score bijgehouden van de paar keer dat ik je tegen ben gekomen.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Ik doe niet mee, want ik ben niet objectief.

Met de kanttekening dat je geen zinnig cijfer kunt geven over inhoud, wanneer je dit afmeet aan het aantal keren eens/oneens dat je tegenkomt.
Er zijn namelijk altijd mensen die het oneens zijn met argumentatie's die toch zeer degelijk in elkaar zitten.

Wat dat betreft is het veel belangrijker om te kijken naar zaken als de vorm waarin je redeneert.
(Zoals het al dan niet gebruiken van drogredenen.)

Die zie ik niet, maar nogmaals: Ik ben niet objectief.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Blauwe Knoop

Bericht door Blauwe Knoop »

Blues-Bob schreef: 5. Wat vind u van de stijl en spelling (0=slecht 10=uitmuntend)
van mij krijg je het cijfer 10 toegewezen, niet omdat uw spelling uitmuntend is maar omdat er in uw laatste post 10 spelfouten zaten :wink:

edit: pardon, 11
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Blauwe Knoop schreef:
Blues-Bob schreef: 5. Wat vind u van de stijl en spelling (0=slecht 10=uitmuntend)
van mij krijg je het cijfer 10 toegewezen, niet omdat uw spelling uitmuntend is maar omdat er in uw laatste post 10 spelfouten zaten :wink:

edit: pardon, 11
Waarvan akte :lol:. Spelling en taal in zijn algemeenheid is niet mijn specialiteit inderdaad. Ik probeer er aan te werken, maar niet met veel succes. Excuses hiervoor.

Groet,

BOb

Ps. Ik zou willen dat vroeger mijn docenten op die manier hun cijfers gaven. :lol:
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

PietV. schreef: Hoi Bob,

Je bent de eerste die om een functioneringsgesprek vraagt. Op zich geen gek idee. Maar hoe denk je zelf over het forum en de aanwezigen. Hoe zijn de verstandhoudingen, krijg je respons. Lukt het om on-topic te blijven als de omgeving uitnodigt om dit vooral niet te doen. Ik heb er een kleine moeite mee om iemand cijfers te geven. De achtergronden zijn zo verschillend en iedereen ervaart discussies anders.

Groeten,

Piet.
Ik vind het forum over het algemeen beschaafd, en men komt met inhoudelijke argumenten. Ik krijg vaak respons eigenlijk altijd. Ik vind het lastig om on-topic te blijven. Het forum is overzichtelijk, duidelijk, en het niveau van argumentatie ligt aardig op niveau. Wel merk ik dat er soms wat spanningen voelbaar zijn, wanneer er sarcastisch gereageerd wordt. Vooral wanneer mensen vanuit "spiritueel oogpunt" (lees vanuit levensopvatting) een ander beginpunt hebben, waarvanuit geredeneerd wordt.

GRoet,

Bob
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Blues-Bob schreef: Ik vind het forum over het algemeen beschaafd, en men komt met inhoudelijke argumenten. Ik krijg vaak respons eigenlijk altijd. Ik vind het lastig om on-topic te blijven. Het forum is overzichtelijk, duidelijk, en het niveau van argumentatie ligt aardig op niveau. Wel merk ik dat er soms wat spanningen voelbaar zijn, wanneer er sarcastisch gereageerd wordt. Vooral wanneer mensen vanuit "spiritueel oogpunt" (lees vanuit levensopvatting) een ander beginpunt hebben, waarvanuit geredeneerd wordt.
Interessant om te lezen. Het eerste kan ik bevestigen. Althans het kan ieder moment veranderen. Maar dit is een discussieforum. Je bent afhankelijk van de deelnemers en hun stemmingen. Het laatste is het lastigst. De gemiddelde vrijdenker heeft weinig affiniteit met spirituele zaken. En als je dan een heleboel verzameld op een forum, dan kan het benauwend zijn voor de homo religiosis. Hier is heel weinig aan te veranderen. Dan moet het forum een totaal nieuwe opzet krijgen. En juist deze identiteit is voor "ons" erg belangrijk. Er is wel ruimte voor andere opvattingen, maar de respons zal niet direct aan de verwachtingen van de esoterisch ingestelde deelnemer voldoen. Maar ook hierin treedt gewenning op. Gezien het gegeven dat er personen rondlopen die al jarenlang iets verkondigen waar bijna niemand zijn handen voor op elkaar legt.

Mijn persoonlijke mening over jou. Je hebt je openhartig voorgesteld en staat niet negatief in de kijker. Persoonlijk vind ik dit als beheerder het belangrijkste. Dus als je echt een cijfer wilt, dan krijg je er één voor gedrag en ijver. Een 8. Dit is slechts een momentopname :wink:
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

PietV. schreef: Het laatste is het lastigst. De gemiddelde vrijdenker heeft weinig affiniteit met spirituele zaken. En als je dan een heleboel verzameld op een forum, dan kan het benauwend zijn voor de homo religiosis. Hier is heel weinig aan te veranderen.
Persoonlijk vind ik het stiekem ergens wel prettig dat het hier "lekker concreet" blijft. In vage spirituele argumenten valt doorgaans vrij weinig te vinden om over te praten, laat staan om te beargumenteren met steekhoudende argumenten. Dappere pogingen van enkelen ten spijt. Het houdt je als vrijdenker overigens wel "lekker scherp", hoewel veelal van dergelijke pogingen niet "nieuwe argumenten" bevatten en ik er soms wel wat moe van wordt.

Bedankt voor de beoordeling.

Groet,

Bob
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

BB
9. Vind u mij een toegevoegde waarde hebben op / verrijking geven aan dit forum? (0=een verarming 5=geen verarming, geen verrijking 10=absolute verrijking
strange, die behoeft tot punten enzo, ik was er nooit goed in, ik zou jou voorlopig een 7 op 10 geven, en je mag een bank vooruit. :D

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Plaats reactie