Bedoel je dat (a) Sterk Agnosticisme er wel degelijk in slaagt om haar positie te bewijzen of dat (b) Sterk Agnosticisme, met de definitie die ik noemde, eigenlijk door niemand aangehangen wordt? Ik vind ook dat Sterk Agnosticisme inconsistent is, maar mensen zijn nu eenmaal meesters in het aanhangen van inconsistente wereldbeelden dus daarin zou het niet alleen staan

. Maar als er geen aanhangers zijn kunnen we de variant negeren. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het ten aanzien van specifieke kwesties (dus andere kwesties dan iets breeds als Theïsme) wel mogelijk is om een Sterk Agnostische standpunt te onderbouwen en dan is het geen geloof. Misschien is het bijvoorbeeld mogelijk om Sterk Agnostisch te zijn ten aanzien van de Calvinistische God, omdat die Calvinisten hun God zodanig definieren dat zijn bestaan per definitie onbewijsbaar is (ik weet niet of dat zo is, maar ter illustratie)
Ik heb je website bekeken (thumbs up

) en ik denk dat we wel min of meer op één lijn zitten.
Ik heb op zich er geen bezwaar tegen als dit topic gemoved of gecross-post wordt naar Agnosticisme/Atheïsme, maar het gevaar bestaat dat als we er al in slagen in dat forum overeenstemming te bereiken over de definities, ze vervolgens in andere Freethinker forums niet geaccepteerd worden en het nut van het lijstje dus nogal beperkt is.