1.- Ik antwoorde alleen maar op een opmerking van AR ...
en dit door gewoon AR's denkpiste door te trekken ....Wat is daar nu zo moeilijk aan ?
en doet me ook wel eens goed lachen ...( en wat ik afschilder lijkt misschien wel een parodie ,maar ik dacht toch dat het een overtuiging is die in zijn kringen wel degelijk serieus wordt genomen --> ik ontvang ook foldertjes van het genootschap hoor___ die ik af en toe ter verstrooing doorlees ___en die
dan leiden tot mijn interpretatie die ik hier neerpende)
Maar goedhet is inderdaad een of- topic ....
Waar het om gaat is dat Antoon in de postwaar ik op reageer weer blijk geeft van een bepaalde mindset ( = o.a. de suggestie dat het gebruik van vele medicijnen slechts een (mogelijke ) geldverspilling is )
Dezelfde mindset (op het Ufo niveau ) die waarschijnlijk zijn geloof voor hem ook aannemelijk maakt ?
It's all in the mind you know
2) Maar vooral
Antoon heeft het in zijn post over medicijnen, zonder ook maar een nuancering aan te brengen : heeft hij die al gegeven ? ( ja ik ben nog niet begonnen met het gehele topic grondig door te lezen ...heb ik wat gemist ? best mogelijk .... ik zet nu de negeermodus uit ) Of iets geldverspilling is omdat het niet werkt of zelfs schadelijk is, moet je geval per geval bezien en bestuderen en/ of je kunt ook voor dokter en apotheker gaan studeren ( wat nog niet wil zeggen dat je dan geen geldwolf bent , natuurlijk of dat er geen miskleunen kunnen gebeuren zoals bijvoorbeeld jaren geleden met het geneesmiddel softenon (=oude mannen praat )
Met als gevolg een compleet onzindelijk verlopend "oude mannengesprek".
Ja hoor en het gevolg van mensen die niet
eerlijk en
onlogisch zijn ....( dat suggereer jij dan )
Jaja :
ik meen me van ergens te herinneren dat degenaamde
Mariakat een vermoedelijke tegenstander is van die "medicijnen "( en een voorstander van alternatieve geneeswijzen )die de
voodoo geneeskunst van haar voorkeur , onderuit halen of nutteloos maken
Vergis ik me ?
OK
bewijzen maar dat uw remedies werken waar die van de gewone "medicijnmannen " het niet doen of zonder hun bijverkingen te vertonen ?
Deze oude man kan je alvast vertellen dat hij zonder medicijnen allang wormenvoer was ....
Euh ... heb je soms een alternatieve geneeswijze in huis tegen Alzheimer ?
Niet dat ik het al nodig heb , maar de voornaam van die dokter Alzheimer ontsnapt me
PS.
Ondertussen het topic doorgelezen :
Het antwoord is al gegeven in de eerste reactie
case closed ...