ok is goed chefDevious schreef:Beste Mujaheed. Ik wil niet dat je voor ieder filmpje of linkje een nieuwe draad opent. Hou het voorlopig bij één draad (klagen over moderatie kan in het klachtenforum, niet in de draad zelf).
Prachtig filmpje 1 minuut
Moderator: Moderators
Re: Prachtig filmpje 1 minuut
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
"De Edele Koran 4:82 (pagina 113)"
-
siger
De laatste honderd jaar hebben miljoenen moslims mekaar uitgemoord uit liefde voor de profeet. Ook even aanstippen, omwille van het ontroeringsgehalte.Mujaheed1 schreef:dat laat zien hoe groot de liefde is van deze man voor de profeet (sallalah alayhi wa salem).
Denk maar aan de Iran/Irak oorlog (geschat op 2 miljoen moslims ddood door moslims), de slachtpartijen in Pakistan en Afghanistan waar veel meer moslims dan anderen gedood worden door Mujaheedeen (is je nick niet mujaheed-een?), en aan talrijke landen in Afrika en het Oosten. Doodslag door shariah is zelfs expliciet voorbehouden voor de moslimbroeders en zusters!
- LordDragon
- Bevlogen
Ja idd, heel positief nieuwsmaar vervolgens bekeren ze toch terwijl ze er zich van bewust zijn dat het de banden met familie vrijwel zal verbreken en op straat word er naar je gestaard etc. etc.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Een waarheid die mensen als walgelijk bestempel is walgelijk. Er zitten hier meerdere homo's op dit forum, die ik als vrienden zie. Dus je begeeft je tussen walgelijken, besef je dat wel? Nu is het ook wel zo dat jij met je uitspraak over homo's ook behoorlijk walgelijk wordt gevonden, en heel je Islampraat hier dus nu helemaal geen grond meer zal vinden. Je hebt voor mij duidelijk gemaakt dat mijn kijk op moslims weer helemaal helder is. Walgelijk!Mujaheed1 schreef:weet je wat het gekke is; er zijn mensen die net als jou denken en die denken ik zal nooit de islam aanvaarden. wie wilt er nou zo'n "gehate gewelddadige" godsdienst omarmen, maar vervolgens bekeren ze toch terwijl ze er zich van bewust zijn dat het de banden met familie vrijwel zal verbreken en op straat word er naar je gestaard etc. etc.lost and not found yet! schreef:Been there, seen it, done that. Zo zie je maar weer hoe achterlijk een religie is die geweld nodig heeft!!What about you?
Brrrrr..mij niet gezien als aanbidder van zo'n achterlijke woestijngodsdienst!
waarom bekeren die mensen toch ondanks de grote haat tegen de islam? vrijdag was er een Nederlandse jongen in de moskee die er beter uitzag dan menig moslimjongeren. hij was gepraktiseerd, mooi baardje, traditionele kleding. Masha'Allah. hoe kan deze jongen zijn bekeerd...
IT IS THE TRUTH!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Ongeloveloos
- Banned
Kitty schreef: Nu is het ook wel zo dat jij met je uitspraak over homo's ook behoorlijk walgelijk wordt gevonden
Waarschuwing 2 Kitty !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Er zit wel een verschil tussen de bal terugkaatsen en zomaar schelden ongeloveloos. Indien iemand andere mensen als walgelijk betitelt mag je dat walgelijk vinden.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
moslims die moslims uitmoorden zonder geldige reden hebben een zeer groot probleem. daar zijn meerdere verschillende betrouwbare overleveringen over;siger schreef:De laatste honderd jaar hebben miljoenen moslims mekaar uitgemoord uit liefde voor de profeet. Ook even aanstippen, omwille van het ontroeringsgehalte.Mujaheed1 schreef:dat laat zien hoe groot de liefde is van deze man voor de profeet (sallalah alayhi wa salem).
Denk maar aan de Iran/Irak oorlog (geschat op 2 miljoen moslims ddood door moslims), de slachtpartijen in Pakistan en Afghanistan waar veel meer moslims dan anderen gedood worden door Mujaheedeen (is je nick niet mujaheed-een?), en aan talrijke landen in Afrika en het Oosten. Doodslag door shariah is zelfs expliciet voorbehouden voor de moslimbroeders en zusters!
Wie iemand doodt - anders dan (als vergelding) voor (het doden van) een ziel of het verderf zaaien op aarde, het is alsof hij de hele mensheid heeft gedood; en wie iemand laat leven, het is alsof hij de hele mensheid heeft laten leven.
[ Soerah al-Maa-idah 5:32
Denken zij dan niet na over de Koran? En wanneer (die) anders dan van Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.
-
siger
Dan moeten we samen besluiten dat die soerah alvast niet veel invloed heeft gehad op deze miljoenen moslims. Misschien waren ze meer geinspireerd door de krijgshaftige verzen.Mujaheed1 schreef:moslims die moslims uitmoorden zonder geldige reden hebben een zeer groot probleem. daar zijn meerdere verschillende betrouwbare overleveringen over;siger schreef:De laatste honderd jaar hebben miljoenen moslims mekaar uitgemoord uit liefde voor de profeet. Ook even aanstippen, omwille van het ontroeringsgehalte.Mujaheed1 schreef:dat laat zien hoe groot de liefde is van deze man voor de profeet (sallalah alayhi wa salem).
Wie iemand doodt - anders dan (als vergelding) voor (het doden van) een ziel of het verderf zaaien op aarde, het is alsof hij de hele mensheid heeft gedood; en wie iemand laat leven, het is alsof hij de hele mensheid heeft laten leven.
Mujaheed1 schreef:
Ik zie nooit en te nimmer een geldige reden om welk andere mens dan ook te vermoorden.moslims die moslims uitmoorden zonder geldige reden hebben een zeer groot probleem. daar zijn meerdere verschillende betrouwbare overleveringen over;
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
-
siger
Dan ben je zeker geen moslim. Vergelding is namelijk best toegelaten in de islam en dagelijkse godsdienstige praktijk.Yours schreef:Mujaheed1 schreef:Ik zie nooit en te nimmer een geldige reden om welk andere mens dan ook te vermoorden.moslims die moslims uitmoorden zonder geldige reden hebben een zeer groot probleem. daar zijn meerdere verschillende betrouwbare overleveringen over;
- Ongeloveloos
- Banned
Oké !Kitty schreef:Er zit wel een verschil tussen de bal terugkaatsen en zomaar schelden ongeloveloos. Indien iemand andere mensen als walgelijk betitelt mag je dat walgelijk vinden.
Ik was een beetje dwars gister
Treat religion like your penis.
-
siger
uit http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 71#p202871:
Misschien hebben er een paar mensen opgemerkt dat hier wordt uitgelegd dat Allah houdt van massamoordenaars als ze maar vrome moslims zijn die de goede politiek-religieuze kant gekozen hebben?mudjaheedeen schreef:"Allah gaf opdracht aan het ene land om verder te gaan liggen en aan het andere om dichterbij te komen en zei vervolgens: ,,Meet de afstand tussen beide landen. Zij (de engelen) vonden hem toen met een spanwijdte van een hand dichter bij het land naar welke hij was vertrokken, waarop hij werd vergeven.”
Wat een stel psychopatische halve zolen!Mujaheed1 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=A0fdH34Mrq8
kun je hier geen video's direct in plakken?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Wow, dat ga ik ook doen, maar dan uit liefde voor de Onzichtbare Roze Eenhoorn!Mujaheed1 schreef:dat laat zien hoe groot de liefde is van deze man voor de profeet (sallalah alayhi wa salem).
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Mujaheed1 schreef:weet je wat het gekke is; er zijn mensen die net als jou denken en die denken ik zal nooit de islam aanvaarden. wie wilt er nou zo'n "gehate gewelddadige" godsdienst omarmen, maar vervolgens bekeren ze toch terwijl ze er zich van bewust zijn dat het de banden met familie vrijwel zal verbreken en op straat word er naar je gestaard etc. etc.lost and not found yet! schreef:Been there, seen it, done that. Zo zie je maar weer hoe achterlijk een religie is die geweld nodig heeft!!What about you?
Brrrrr..mij niet gezien als aanbidder van zo'n achterlijke woestijngodsdienst!
waarom bekeren die mensen toch ondanks de grote haat tegen de islam? vrijdag was er een Nederlandse jongen in de moskee die er beter uitzag dan menig moslimjongeren. hij was gepraktiseerd, mooi baardje, traditionele kleding. Masha'Allah. hoe kan deze jongen zijn bekeerd...!
Yeah, right.
En weet je hoeveel (praktische) afvalligen er zijn?
Iemand figuurlijk of letterlijk het mes op de keel zetten, lijkt me geen betrouwbare manier om tot de waarheid te komen.IT IS THE TRUTH!
En als mensen bekeren OMDAT Islam de "Waarheid" is, waar komen die afvalligen dan vandaan?
Die zouden er dan toch helemaal niet mogen zijn, wel?
Henry Ford
Henry Ford