The Obama Deception
Moderator: Moderators
-
siger
Ik sluit me aan bij vorige vraagstellers: ik heb geen zin om daar tijd aan te besteden.
Terzijde, ik vind het verontrustend dat men het altijd maar moeilijker heeft om taal aan te wenden om een punt te maken. Leert men dat niet meer op school? Zit men de hele dag in de computerklas? Men geeft een link naar een filmpje, en als het beweegt zal het wel waar zijn. Niet meer denken, een beetje grommen, wat zwevende drukletters, wat nieuwsstukjes snel aan mekaar lijmen met een paar dramatische electrische orgelnoten en ziedaar, waarheid. Niet bereid de verveling uit te zitten? Dan wordt er wat gescholden tot de waarheid doordringt.
DIt is een forum, waar de edele kunst van het debat beoefend zou moeten worden - misschien te pretentieus voor deze tijd?
Bedenk dat je de wereld krijgt die je verdient, daar heb je Obama niet voor nodig: hoe minder je nadenkt hoe beroerder het wordt. Om dat te weten hoef ik me geen twee uur te vervelen.
Terzijde, ik vind het verontrustend dat men het altijd maar moeilijker heeft om taal aan te wenden om een punt te maken. Leert men dat niet meer op school? Zit men de hele dag in de computerklas? Men geeft een link naar een filmpje, en als het beweegt zal het wel waar zijn. Niet meer denken, een beetje grommen, wat zwevende drukletters, wat nieuwsstukjes snel aan mekaar lijmen met een paar dramatische electrische orgelnoten en ziedaar, waarheid. Niet bereid de verveling uit te zitten? Dan wordt er wat gescholden tot de waarheid doordringt.
DIt is een forum, waar de edele kunst van het debat beoefend zou moeten worden - misschien te pretentieus voor deze tijd?
Bedenk dat je de wereld krijgt die je verdient, daar heb je Obama niet voor nodig: hoe minder je nadenkt hoe beroerder het wordt. Om dat te weten hoef ik me geen twee uur te vervelen.
- Plastikman
- Geregelde verschijning
En zo kan het verkeren dat je de post-'koning' wordt van een 'freethinkers'' -forum en nog steeds weinig benul van de realiteit hebt.siger schreef:Ik sluit me aan bij vorige vraagstellers: ik heb geen zin om daar tijd aan te besteden.
Er wordt nergens gescholden, hooguit jouw post op voorhand kan als vloeken in de kerk betiteld worden. Dream on..
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
-
siger
- Plastikman
- Geregelde verschijning
Gescholden.. juist ja. Kleinzieligheid kent geen tijd?siger schreef:Je zal verrast zijn, maar je hebt al drie keer gescholden in dit kort antwoordje. Ik denk dat je niet anders kan, en waarschijnlijk kan je ook niet anders denken.
Ik noteer dat er niet (na)gedacht en niet gediskussieerd zal worden in dit topic. Kijk, zo heb jij ook een stekje.
Je kunt zien en lezen wat de leugens zijn.. Maar jij maakt liever de balans op na 4 jaar ook waarschijnlijk? Je hebt in al jouw 'wijsheid' geen enkele reden gevonden om sceptisch te zijn? Liever huil je mee met de wolven waar je pretendeert zo op af te geven als het jou uitkomt? .. What a joke
Wij zien dat veel mensen die voor echte nood en zorgen veilig zijn, nu, nadat ze eindelijk alle andere lasten van zich hebben afgewenteld, ineens zichzelf tot last zijn.
"Oh dear" ik zei 53 minuten...maar het is nog erger! Je wees me er op dat het zelfs één uur en 53 minuten isPlastikman schreef:Leugens - nu al - op alle gebieden... Belasting, Global warming, de oorlog in Irak.. Maar wat nog veel erger is, is dat hij simpelweg een marionettepopje is van Wallstreet & co... Change change!! .. Ja Change, maar precies change wat de normale mens niet zou willen.. Je doet net alsof je niet bekend bent met zijn leugens.. Op vrijwel elk gebied.siger schreef:Aan de hand van wat zou ik die gedachte opgeven?Plastikman schreef: Blijkbaar leef jij nog met de gedachte dat het enorm relevant is of Obama dan wel Bush 'president' is.. De deceptie zal slechts nog verder doorgetrokken worden..
Enorme (tegenstrijdige) belangen, vele leugens.. En jij denkt dat een charismatische knuffelbeer veel goeds kan brengen? Dream on...
Geen argument of zo?
En anders kijk je de docu. maareens.. je kunt de (aangetoonde) leugens etc. zelf nazoeken..
(n.b. dat extra uurtje was ik vergeten..na de eerste 3 minuten of zo vond ik 53 minuten al vreselijk lang).
Jij reageerde ook op mijn verzoek om eens met verifieerbare bewijzen te komen van de aantijgingen, en ik citeer:
Maar dit is een iets te snelle conclusie van jou!Nah, niet voor mensen die iets bij voorbaat al onzin vinden en heel geforceerd er een (ontoepasselijk) Amerikaans spreekwoord tegenaan gooien.
Ik heb alle recht om sceptisch te zijn!
Bewijs:
Waarom zit bijvoorbeeld de nederlandse media niet boven op deze wereldschokkende nieuwsfeiten? Het is oorverdovend stil.
Nee, in plaats daarvan is er een "lone ranger" (of, meervoud, "lone rangers") ergens in amerika, die, net als Dylan Avery, toevallig wat talent heeft voor (multi)media. Een persoon die een bijna 2 uur durend epos in elkaar geflanst heeft waarin geen enkele kritiek wordt geuit. Geen enkele! En omdat deze blair witch-achtige "documentaire" geen kritiek bevat zal het dus allemaal wel waar zijn.
...overigens...Alex Jones is volkomen geflipt! Het is niet voor niets dat ik Dylan Avery vermeldde. Zie zijn affiniteit met met 9/11. Alex Jones ziet namelijk overal een complet! Letterlijk overal! En dan overdrijf ik niet eens. Hij is - wat feitelijkheden betreft! - aantoonbaar, dus bewijsbaar, onbetrouwbaar. Dit geeft mij, en volkomen terecht, dan ook weinig vertrouwen in deze nieuwe Alex Jones samenzweringsepos.
Dus...mijn vraag staat nog steeds:
- kun je even puntsgewijs opnoemen wat de aantijgingen van criminele activiteiten zijn en wat de verifieerbare - let wel: verifieerbare! - bewijzen zijn van deze criminele activiiteiten.
p.s. Toevallig weet ik iets van "Global warming". Welke 'leugens' verteld Obama hier over? Dit alles los van het feit dat Obama's mening eigenlijk volkomen irrelevant is omdat hij geen expert is. Het gaat dus eigenlijk om zijn wetenschappelijke adviseurs zoals bijvoorbeeld John Holdren.
Oh! Wacht even! Dat is natuurlijk een baby moordenaar die ook in het complot zit!
Referentie: http://www.nujij.nl/wetenschapsadviseur ... 3023.lynkx
p.p.s. Volgens jouw redenering en krtiekloze aannames was één van de stichters van dit complot de onlangs overleden Prins Bernhard!
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Re: The Obama Deception
Zie draad "gidswoorden".Plastikman schreef:New World Order.
Laatst gewijzigd door The Prophet op 27 jul 2009 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
-
appelfflap
- Banned
bush redeneerde in het bijbelse goed-kwaadlogica en obama zoekt toenadering tot de "schurkenstaten".Plastikman schreef: Blijkbaar leef jij nog met de gedachte dat het enorm relevant is of Obama dan wel Bush 'president' is..
lijkt me al 1 relevant verschil te zijn tussen beide
iemand bij voorbaat veroordelen is niet netjes.Plastikman schreef: De deceptie zal slechts nog verder doorgetrokken worden.
ik weet niet wat hij zal brengen maar ik wil het wel eerst zien. Jij hebt nu al je conclusies getrokken en je oordeel klaar liggen. zeer kortzichtig PlastikmanPlastikman schreef: Enorme (tegenstrijdige) belangen, vele leugens.. En jij denkt dat een charismatische knuffelbeer veel goeds kan brengen? Dream on...![]()
Wat is de functie van de Bilderberg group? Weet iemand het antwoord al?
Ik zou daar graag wat meer duidelijkheid over willen hebben.
Als een groep mensen die hoge functies bekleden op politiek of zakelijk niveau samen komen om in het geheim over onbekende zaken te praten, dan is het niet zo vreemd dat er wantrouwen ontstaat bij een deel van het volk die hier een gevaar voor de democratie in zien.
We leven in een land met een ongekozen staatshoofd die zich ook nog eens ophoud bij geheime bijeenkomsten, er zou een belletje moeten gaan rinkelen bij menig democraat.
Doorgewinterde democratie symphatisanten zouden zich wel wat meer mogen laten horen over dit soort zaken.
Ik zou daar graag wat meer duidelijkheid over willen hebben.
Als een groep mensen die hoge functies bekleden op politiek of zakelijk niveau samen komen om in het geheim over onbekende zaken te praten, dan is het niet zo vreemd dat er wantrouwen ontstaat bij een deel van het volk die hier een gevaar voor de democratie in zien.
We leven in een land met een ongekozen staatshoofd die zich ook nog eens ophoud bij geheime bijeenkomsten, er zou een belletje moeten gaan rinkelen bij menig democraat.
Doorgewinterde democratie symphatisanten zouden zich wel wat meer mogen laten horen over dit soort zaken.
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
Welke politicus of politieke partij maakt echt waar wat ze beloven tijdens de verkiezingen? Obama zal geen uitzondering zijn. Ik krijg wel de indruk dat het een hardwerkende man is die toch er iets van wil maken. Vergeet ook niet dat vanuit de zwarte bevolking er een enorme druk op hem ligt om te presteren. Natuurlijk zijn er mensen tegen Obama, voornamelijk de rechts radicalen die meestal rascistisch zijn.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
-
appelfflap
- Banned
Wat moet ik daar uit opmaken? Dat je gelooft dat de Bildeberg Group niet bestaat en een fantasie is verzonnen door complot-denkers?appelfflap schreef:bezigheidstherapie voor complotdenkers allerhande? kunnen ze sites, fora, blogs en nieuwsbrieven allerhande oprichten en zichzelf belangrijk makenPrimaat schreef:Wat is de functie van de Bilderberg group? .
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy
-
appelfflap
- Banned
internetfora zijn verziekt met het virus genaams nieuwe wereldorde, 911 complotten, matrixgezeik en andere totaal vd pot gerukt onzin.Primaat schreef: Wat moet ik daar uit opmaken? Dat je gelooft dat de Bildeberg Group niet bestaat en een fantasie is verzonnen door complot-denkers?
gewoon mensen die zich teveel vervelen.
bilderberg bestaat en is blijkbaar een hollandse hotelketen
http://www.bilderberg.nl/
Ignorance = bliss.appelfflap schreef:internetfora zijn verziekt met het virus genaams nieuwe wereldorde, 911 complotten, matrixgezeik en andere totaal vd pot gerukt onzin.Primaat schreef: Wat moet ik daar uit opmaken? Dat je gelooft dat de Bildeberg Group niet bestaat en een fantasie is verzonnen door complot-denkers?
gewoon mensen die zich teveel vervelen.
bilderberg bestaat en is blijkbaar een hollandse hotelketen
http://www.bilderberg.nl/
-
appelfflap
- Banned
Het is niet belangrijk wat jij gelooft. Dat de Bilderberg Group bestaat is een feit, dat jij dat niet gelooft is niet relevant.appelfflap schreef:verwacht je nu echt van mij dat ik alle uitwassen vd menselijke fantasie zo maar blind voor waar aanneem?Primaat schreef: Ignorance = bliss.
lees tsjok zijn onderschrift eens