Piraten...

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Lijf (ex) piraten in bij de marine

Doen !
2
22%
Ben je besodemieterd ?
7
78%

Totaal aantal stemmen: 9

PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Volkerenrechterlijk mag dit niet. En dan heb ik het niet over een strafrechterlijk verleden. Ex-criminelen krijgen geen overheidsfunctie. Het zou ook het imago aantasten van de koninklijke marine. En werf dan maar eens de juiste mensen.
In Frankrijk hebben ze langdurig gebruik gemaakt van mensen (zonder achtergrond). Ze werden tewerkgesteld in het vreemdelingenlegioen. Na een lange periode van inzet en goed gedrag kregen ze een Frans paspoort. En een soort pensioen. Het was ook een soort noodoplossing. Onder zware omstandigheden werken en vechten in de kolonieen. Geen fransoos was te vinden. En dit bleek een uitkomst te zijn, om een bataljon op sterkte te houden.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Atheist_1984
Ervaren pen

Re: Piraten...

Bericht door Atheist_1984 »

Raven schreef:Er zijn dus piraten gearresteerd en nu hebben we blijkbaar een probleem.. wat doen we als ze asiel aanvragen..

Het KAN aan mij liggen hoor maar kunne we het ene probleem niet met het andere oplossen..

De feiten:
- ze willen hier graag blijven
- ze kunnen met een boot omgaan
- ze kunnen knokken
- de marine heeft te weinig mensen

Ben ik de enige die een oplossing ziet ?
Laat ze hun verblijfsvergunning verdienen en hun fout goedmaken door een jaar of 10 bij de nederlandse marine te dienen.
Je kan niet het leger in als je een strafblad hebt.
Exodus 12

[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Plaats reactie