Harun Yahya is een crimineel

Discussies over de Islam.
Finis Terrae

Bericht door Finis Terrae »

Devious schreef:Maar toch mooi als zo'n 'boegbeeld' lelijk door de mand valt.
Vind je? Ik had liever gezien dat betrokkene door andere omstandigheden door de mand viel.

Hoe dan ook, een ware volgeling maalt niet om dergelijke details. Een mythe van martelaar voor de goede zaak is heel vlug gecreëerd. Ik beschik wel niet over gegevens doch ik kan me voorstellen dat ondanks de veroordeling, het ideeëngoed van betrokkene/achterliggende organizatie nog steeds massaal wordt verspreid. In wezen verandert er niets.
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

In wezen verandert er niets.
Juist

Ook Hovind is een bajes klant ( en een crimineel )
Ik heb nog niet veel gemerkt van de afkalving van zijn achterban wat betreft zijn anti-en pseudo-wetenchap en de steun van zijn creationistisch-sectarische volgelingen ....iemand ?

Een Misdadiger en leugenaar liegt dus niet altijd :roll:
en al helemaal niet wanneer ie de waarheden vertelt die je wilt of wenst te horen en/of zeer efficient en succesvol en onderhuids opgelepeld kreeg in je beinvloedbare jeugdige jaren ...

En indien al geen onbesproken " martelaar ", is zo'n geval toch minstens een sympathieke Robin Hood en /of cultuur-held/rolmodel :D
Aloeha Akbar of Halleluja ( naar keus )
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Finis Terrae schreef:
Devious schreef:Maar toch mooi als zo'n 'boegbeeld' lelijk door de mand valt.
Vind je? Ik had liever gezien dat betrokkene door andere omstandigheden door de mand viel.

Hoe dan ook, een ware volgeling maalt niet om dergelijke details. Een mythe van martelaar voor de goede zaak is heel vlug gecreëerd. Ik beschik wel niet over gegevens doch ik kan me voorstellen dat ondanks de veroordeling, het ideeëngoed van betrokkene/achterliggende organizatie nog steeds massaal wordt verspreid. In wezen verandert er niets.
Dit kan ik bevestigen en het is nog erger.
Hij wordt nog regelmatig en respectvol geïnterviewd door (o.a.) de reguliere turkse media.

Ook ik heb geen respect voor deze man. En ook ik noem deze man, gelijk Sararje, een idioot (maar ik hanteer ook nog enige andere benamingen). Ik kan alleen maar herhalen wat mij wel eens kwalijk wordt genomen, ook soms door sommigen op dit forum, dat het geen wet van meden en perzen is om altijd maar respect te hebben voor dit soort arrogante, narcistische, hypocriete, kwaadaardige, klootzakkerige kwallen.
Verwijt: Schelden is niet respectvol, je verlaag tot hun niveau en je bereikt er niets mee.

Allemaal waar!

Alleen, ik heb geen respect voor deze hufter, ik vind het niet erg om met tot zijn niveau te verlagen als daarmee erkend wordt dat dit zijn niveau is, en ik heb geen enkele illusie of hoop noch de wil dat ik ooit ook maar 'iets' bij deze achterlijke simpleton kan of zal bereiken.

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Finis Terrae schreef: In wezen verandert er niets.
Oh, maar er verandert wel wat, alleen het duurt lang dat is alles. Als ik het op sterven na dode christendom in NL beschouw dan zie ik verrassende verschillen met het christendom van 500 of zelfs 100 jaar geleden. Tegenwoordig kun je prima christen zijn en de evoltie als waar beschouwen. Het enige wat daarop inboet is het geloof.... De islam, met stip de achterlijkste religie in het huidige aan ons bekende universum zal uiteindelijk hetzelfde roemloze einde tegemoet gaan als iedere andere religie. Ik geef het nog een paar eeuwen en dan is Mekka gewoon de zoveelste toeristentrekpleister, wellicht inclusief een paar raaskallende Ufologen die beweren dat die steen een soort ankerpaal was voor ufo's oid....

De Islam is gewoon niets meer dan zoveelste resultaatloze kutgeloofje op deze aardbol. De enige pre die het heeft is de betere media van de afgelopen paar duizend jaar.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Plaats reactie