Finis Terrae schreef:Devious schreef:Maar toch mooi als zo'n 'boegbeeld' lelijk door de mand valt.
Vind je? Ik had liever gezien dat betrokkene door andere omstandigheden door de mand viel.
Hoe dan ook, een ware volgeling maalt niet om dergelijke details. Een mythe van martelaar voor de goede zaak is heel vlug gecreëerd. Ik beschik wel niet over gegevens doch ik kan me voorstellen dat ondanks de veroordeling, het ideeëngoed van betrokkene/achterliggende organizatie nog steeds massaal wordt verspreid. In wezen verandert er niets.
Dit kan ik bevestigen en het is nog erger.
Hij wordt nog regelmatig en respectvol geïnterviewd door (o.a.) de reguliere turkse media.
Ook ik heb geen respect voor deze man. En ook ik noem deze man, gelijk Sararje, een idioot (maar ik hanteer ook nog enige andere benamingen). Ik kan alleen maar herhalen wat mij wel eens kwalijk wordt genomen, ook soms door sommigen op dit forum, dat het geen wet van meden en perzen is om altijd maar respect te hebben voor dit soort arrogante, narcistische, hypocriete, kwaadaardige, klootzakkerige kwallen.
Verwijt: Schelden is niet respectvol, je verlaag tot hun niveau en je bereikt er niets mee.
Allemaal waar!
Alleen, ik heb geen respect voor deze hufter, ik vind het niet erg om met tot zijn niveau te verlagen als daarmee erkend wordt dat dit zijn niveau is, en ik heb geen enkele illusie of hoop noch de wil dat ik ooit ook maar 'iets' bij deze achterlijke simpleton kan of zal bereiken.
MvG, Wim Ahlers.