JC was NIET de messias!

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Destinesia

Bericht door Destinesia »

lost and not found yet! schreef: :shock: Hoezo nuttig? Ik ken deze spammer al langer! Geen discussie mee te beginnen!
Natuurlijk nuttig. Gewoon een beetje kennis vergaren. Ik begrijp hoe de mensheid leentjebuur doet en in elkaars religies zit te plukken en graaien.

"Religieuze evolutie" dus.

In die zin hoop ik nog altijd op een accuratere beter onderbouwde versie op de hapklare film: ZeitGeist

In de oertijd begonnen ze met heilige stenen en aanbaden de zon, maan en alles wat boven de pet ging en hing. Nu duizenden jaren later staat een Henk Binnendijk of een Peter Scheele te zwammen op een E.O. dag.

Kennis over de religieuze evolutie is nuttig dus.
Blackadder
Ervaren pen

Bericht door Blackadder »

wat betekent bs'd?
siger

Bericht door siger »

Blackadder schreef:wat betekent bs'd?
Vraag ik me ook al de hele tijd af.
Destinesia

Bericht door Destinesia »

Dat betekend zoiets als: "Met hulp uit de hemel."

ba siata desmaya
Laatst gewijzigd door Destinesia op 06 dec 2008 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

BS”D (B’siyata d’shmaya) (Aramaic) Translation: With the help of heaven (common).
http://sixthirteen.org/blog/judaism/wha ... reviation/
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Kleine aanvulling: het is een tekst die zeer religieuze Joden altijd bovenaan een geschrift zetten. Net als dat een moslim altijd zijn epistels zou moeten beginnen met een aanhef als: "In naam van Allah.... |(etc)"
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Plaats reactie