Er zijn mensen die dik worden van medicatie, dat is een gegeven...Er zijn ook mensen die heel veel meestal ongezond voedsel eten.
Hier heb ik ook over nagedacht, maar er is geen duidelijke grens tussen de oorzaken van dikheid. Dan komt er nog de vraag, wanneer je te dik bent voor een ''extra'' stoel.
Ik betaal in een vliegtuig voor plek. Daar ben ik nu uit; niet voor een stoel, maar voor plek. Zoals al eerder gezegd, er zijn verschillende soorten ''classes''. Als ik meer plek wil, moet ik meer betalen (lees: als ik in een betere class wil...). En zo ook als ik meer plek
nodig heb.
Hef dan maar een soort accijns op ongezond voedsel
Hetzelfde als met roken? Dat heeft ook niet veel opgeleverd. Trouwens, er is bijna geen ongezond voedsel: ongezond is gewoon een ander woor voor te veel voedingsstoffen, dus dat wordt moeilijk.
Ook ik heb dan de keus om businessclass te vliegen en die keus geldt voor iedereen.
true, maar we hebben het hier wel over mensen die niet meer passen in de stoelen (beantwoord ik mn 1e vraag

). jij past er nog wel in, niet comfortabel misschien, maar passen doe je. De mensen waar we het nu over hebben, passen niet meer in de stoelen.
Leef in het heden, gedenk het verleden en wees niet bang voor de toekomst, want die bestaat niet en zal ook nooit bestaan. Er is alleen het hier en nu.