Fenomeen schreef:Blueflame schreef:( maandelijkse download-limiet nog steeds van toepassing in België )
Is Dommel iets voor je?
Bedankt voor het voorstel. Ik ben het eens gaan bekijken en even leek een 'cityconnect plus' wel wat, tot ik stuitte op
actieve belgacom telefoonlijn (enkel pstn/analoog), indien u expliciet verkiest geen actieve belgacom telefoonlijn (enkel pstn/analoog) te nemen of te behouden, kan deze aansluiting besteld worden mits een extra maandelijkse kost van 13,31 euro.
Ik heb geen vaste lijn en dit zou het duurder maken dan mijn huidige provider. Er zijn nog wat argumenten om bij de huidige provider te blijven ~ zijn persoonlijk, ik bedoel: wil/kan ik hier niet allemaal gaan uitleggen.
Belangrijk argument ook is dat ik moet toegeven ~ sorry dat ik jouw dat niet meldde ~dat sinds de download verdubbeld is naar 20 GB/maand ik zelden nog over de 100% ga. Enkel in de maand dat OpenSuse een nieuwe release uitbrengt bijvoorbeeld, moet ik een beetje opletten en de buurman inlichten hoe de zaken er voor staan. Maar eigenlijk nog los daarvan vind ik het lokaal ter beschikking hebben van een eventueel youtube( of andere)-filmpje wel handig.
Mvg.