Professor treedt af na opmerking over creationisme

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

leeghoofdt schreef:daar bedoel ik mee cluny, mensen die geloven in evolutie (ze weten vaak overigens zelf nie wa ze glove, je mottut ze meestal uitleggen waar ze zelf in geloven)

of nog duidelijker cluny, mensen die serieus geloven, zoals de gangbare tijdgheest hen momenteel indoctoruneerdt; dat den kolibrie afstamt van den dino, en den den van het stekelverreken (of wassut nu andersom?)

Afbeelding
Heb ik het goed als ik constateer dat jij een christelijke creationist bent?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
leeghoofdt

Bericht door leeghoofdt »

vooraleer graag eerst een exacte, uitputtende definitie van het door u gestelde/gevraagde, eerwaarde clu, om welk misverstandt dan ook, te voorkomen

overgens, clu, wat wasser eerder, weet u het antwoordt; den kip of den haan?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

leeghoofdt schreef:vooraleer graag eerst een exacte, uitputtende definitie van het door u gestelde/gevraagde, eerwaarde clu, om welk misverstandt dan ook, te voorkomen

overgens, clu, wat wasser eerder, weet u het antwoordt; den kip of den haan?
Het was een eenvoudige 10 minutenforumvraag.
Het is een eenvoudige vraag waarop een eenvoudig antwoord mogelijk is.
Dat jij geen fatsoenlijk antwoord wilt geven, ik heb daar geen probleem mee.
Ik weet genoeg.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

@leeghoofdt: We hebben geen reden om te denken over een alternatief. De huidige theorie komt overeen met het bewijsmateriaal en een beter alternatief is (nog) niet gehoord. Als jij een betere theorie hebt, dan horen we die graag.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

wie een vogel heeft en naar zijn poten kijkt weet genoeg...
dat zijn GEEN reptiel schubben, dat zijn DINO schubben...

ze waren dus waarschijnlijk OOK warmbloedig.. wat wel interessant is .. vogels hebben dus al een hele tijd hun brein kunnen ontwikkelen.

http://i298.photobucket.com/albums/mm27 ... /kera1.jpg

http://i298.photobucket.com/albums/mm27 ... /Kera2.jpg

http://i298.photobucket.com/albums/mm27 ... /kera3.jpg

met dank aan mijn dinosaurus

vergelijk eens hier mee.. let op de nagel / klauw inplant !

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Museum.png

Edit Kitty: foto's vervangen door urls, omdat ze het hele forum uit elkaar trokken, let hier in het vervolg op, dat valt jou toch ook op?!?
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Ik weet genoeg.
Ik niet
Beste Leeghoofdt kunt U zich eens voorstellen : ik was hier een tijdje afwezig en heb het jammer genoeg nog niet echt opgezocht noch gevonden ...
IK zie ook dat U het woordje "evolutionist " foutloos spelt ..een teken dat U die term al veel hebt mogen lezen ...
Overigens weet ik nu zelf niet meer of "evolutionist" niet beter met dt wordt gespeld , daar de evolutionisten (en andere tiesten ) nog steeds tegenwoordig zijn
____Da kompt ervan om vanallesch te lesen up het internedt ....

Groenten
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ali
Banned

Bericht door Ali »

Tsjok45 schreef: Overigens weet ik nu zelf niet meer of "evolutionist" niet beter met dt wordt gespeld , daar de evolutionisten (en andere tiesten ) nog steeds tegenwoordig zijn
____Da kompt ervan om vanallesch te lesen up het internedt ....

Groenten
"dt" ?

"t" is toch voldoende?

dissen - dis - hij/zij dist.

hartelijke spinazie :wink:
leeghoofdt

ben bnieuwd of jut serieus meent raven of da je een grapje maakt, met die schubben, maaar as jut serieus meent, ja dan meen jut serieus en ja, dan moet ik openbaar stiekem een beetje lachen en dat over zoon serieus onderwerp..komt ie--> hihi

hmmm, und du, clu, will also nicht normalfacherweise definieren was du meinst, aber ich lass Sie gern in Ihren Wahn, wass immer der, des, dem auch sein wird, KEIN PROBLEM! UBERHAUPT NICHT!

Tjok, was has du nicht gefunden, oder besser, wass has du denn gesucht?!
leeghoofdt

..ow, wagt, wie is 'we', cxt?
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Tjok, was has du nicht gefunden, oder besser, wass has du denn gesucht?!
Ach , niet moeilijk doen ....Wat ik vooral niet vermag te vinden is uw insteek in verband met het onderwerp van dit topic ....
Over wat wilt U hier eigenlijk discussieren ?
of komt u gewoon wat vrijblijvend kletsen en grapjes verkopen ?

Verder had ik graag iets vernomen over :
Wat bijvoorbeeld uw ideeen zijn in verband met " evolutie en creationisme "?
En/of wat wenst U in verband met uw persoonlijke achtergronden te vertellen of kenbaar te maken over het onderwerp van dit topic :" Het ontslag van die Engelse prof van de Royal Society "
Maar dan zul je dus eerst Jouzelf eens doodgewoon moeten voorstellen , of is dat mogelijks verboden door uw religie of niet gebruikelijk in Moldavia of de oekraiyenne of in de een of andere kraal in het hol van pluto ? en vandaar uw soort " borat " gedoe

Ik sluit me aan bij CXT ....
ik denk zelfs dat er nog mensen aanwezig zijn die iets meer willen weten over:
".....geen reden om te denken over een alternatief. De huidige theorie komt overeen met het bewijsmateriaal en een beter alternatief is (nog) niet gehoord. Als jij een betere theorie hebt, dan horen we die graag."
Wie zou dat zijn die "we" ? wat denk je zelf ? dat horen "we" graag ....

Willie Wortel
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 28 sep 2008 07:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
leeghoofdt

ah oke, je bedoelt dakdus net zoals jij tjokkie, on-topic behoor te reageren.. :wink:
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Het is Tsjok45 voor jou , en niet " tsjokkie "
ik ben uw hondje niet noch uw knechtje
.... :twisted: :twisted:
of
behoor je dan tot mijn kring bekenden en vrienden , misschien __ dat je , je dit meent te kunnen veroorloven ?
ah oke, je bedoelt dakdus .......... on-topic behoor te reageren
..
Ja ...als het enigzins nog mogelijk is in uw toestand ....gesnopen ?
Terzake dus :( en voor de tweede maal )
" wat is uw standunt in verband met
het ontslag van prof M Reiss en
aansluitend
wat denkt u meer in het algemeen over het creationisme / evolutie "debat "en vooral het onderwijs in die takken van sport ....
OKe ?

Dag maatje ...Doen ,
of laat anders uw verborgen troeven maar zitten ....
Afbeelding
openbaar stiekem een beetje lachen
Ja wat is het nu eigenlijk ....
lach je een beetje in je vuistje ( =verborgen ) of zit je in het openbaar de boel uit te lachen ? .....
hihihihihi
Amuseer je maar.... zolang de schone liedjes duren

Goeie grap dat wel ...alleen niet te lang laten duren , want dan heb je algauw kompleet uitgemolken dichterlijke vrijheden en daar verdien je geen maecenas meer mee
Ni dieu , Ni maitre
CXT
Bevlogen

Bericht door CXT »

leeghoofdt schreef:..ow, wagt, wie is 'we', cxt?
Welnu, als jij een betere theorie hebt dan de evolutietheorie dan horen we die graag. 'We' is dan de mensen op dit forum die van de evolutietheorie uit gaan en een 'open mind' hebben. Dat zou dus de meerderheid hier moeten zijn, aangezien het hier een groep vrijdenkers betreft.

Oh, en even offtopic: het is hier een Nederlands forum. Dat betekent:
- Algemeen Nederlands
- geen Duits

;)

Met vriendelijke groet.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
leeghoofdt

heel goed tjokkie, ik ben een vrind!..eeneeeeh, voor de rest; vooraleer jij je mening niet eens geeft als doorgewinterder vrije danker, over prof. meis, hoe kan je dat dan gelijk van mij verlangen, geef zelf eens het goede voorbeeld zouk zeggen, dat maakt je verhaal een stuk geloofwaerdigur :wink:

CXT
Welnu, als jij een betere theorie hebt dan de evolutietheorie dan horen we die graag. 'We' is dan de mensen op dit forum die van de evolutietheorie uit gaan en een 'open mind' hebben. Dat zou dus de meerderheid hier moeten zijn, aangezien het hier een groep vrijdenkers betreft
ah, kijk, da's een antwoord waark wat aan heb! thanks

en om op jouw vraag terug te komen naar mij toe; ik ben groot gebracht met het oersoepverhaal en de kolibrie die makreel wordt en meer van dat soort nooit bewezen flauwekul. TOT ik me er eens (toenk al jaren volwassen was) ZELF in ben gaan verdiepen en langzaam maar zeker het steeds waanzinniger en gekker begon te vinden en steeds meer de geforceerdheid en het dwangmatige ervoer. Pffttt, ik zit nog een beetje in de fase van ontreddering zullen we maar zeggen, de fase waar rereformed in zit met z'n geloof maar dan andersom.

Het wordt me steeds duidelijker dat op ieder geval het punt van de biologische macro-evolutie, er echt fantasie wordt verkocht

maaar ik heb ook al door dat je met verreweg de meeste 'evolutionisten' daar niet over kan praten, wegens een weerzinwekkende vooringenomenheid, intellectualistische oneerlijkheid ook ja. Ik heb wat van jullie Ruben (jullie huiscreastionist naar ik begrepen heb), mogen lezen hier, en dan is me wel duidelijk dat hij degene is die een inhoudelijk debat wil en zich er echt in verdiept heeft en dat ie vervolgens weggebonjourd wordt.. :evil3:
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Dringend verzoek aan leeghoofdt om de mensen te noemen bij hun nickname, en geen verbasteringen hiervan te gebruiken!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Plaats reactie