Mohammed B

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

reddish schreef:Kun jij een goede reden geven voor gebruik van een woord als Übergeitenneuker, in welke context dan ook, behalve als uiting van latent racisme?
De vrijheid van meningsuiting?
Maar da's flauw.
Het stoort mij.
Ik ben gewend dat sommige mensen zich storen aan mijn taalgebruik, soms qua stijl, soms qua woordkeuze.
Zeker bij een woordkeuze als 'Übergeitenneuker' kan ik daar wel inkomen.
Het komt er kort op neer dan ik me daar zelden iets van aantrek (die gevallen zijn dan altijd iets persoonlijks).
Van de één krijg ik dan te horen dat wat ik zeg écht niet kan en de ander vindt het dan nog te mat.
Daarom schrijf ik maar gewoon op wat ik denk/vind beseffende dat ik het niet iedereen naar z'n zin kan maken.
Ik vraag me af wat je ermee wil uitdrukken.
Mijn postings zijn vaak gelardeerd met ironie, overdrijving, sarcasme, hyperbolen (ik wist niet meer wat het was maar dat zei laatst iemand ;-) ) enz.
Het hangt erg van het onderwerp af.
Het heeft ook iets te maken met hoe ik fora zie; vnl als soap en ontspanning.
Dat is hier iets minder dan op chr fora, het heeft ook met 'zelfbescherming' te maken.

Homo ---> drama queen, vegetariër ---> militante kikkererwtengeval, christen ---> Paulinist (en dat haten ze LOL), geitenneuker ---> Übergeitenneuker

Nou wordt het al minder erg zie je, hebben we alleen 'geitenneuker' nog over. :twisted:
Ik weet niet eens meer waardoor ik dat ben gaan gebruiken, ik vermoed toch door Theo aangezien ik vroeger de term 'kamelenneuker' gebruikte. (in 1990 moest vnl het Groen-Linksgedeelte in m'n vriendenkring wel eens naar het vlugzout grijpen, maar da's nu helemaal voorbij, het kostte jaren, maar goed.
Zelfs La Halsema hoor ik niet meer over de dubbele nationaliteit)

En daarvan weet ik dat er mensen zijn op fora die daar ook over struikelen.
En wat mij betreft blijft U allen daar voorlopig over struikelen. :-)
Ik heb daar lang (een paar maanden) over na zitten denken en onlangs besloten het gewoon te blijven gebruiken, ook in een serieuze context als het moet, al zal dat niet vaak voorkomen. (in een serieuze M.O.-discussie bv dus niet)

Over het algemeen ben ik erg direct in het concreet benoemen van zaken:
'Geitenneuker' is een wat forsere term maar het erger hoor (Bush bv, die vind ik een stuk erger dan Bin Laden, en die noem ik ook een geitenneuker).
En wanneer ik dat gebruik?
Als ik iemand een geitenneuker vind, maar hoe ga ik dat nou precies uitleggen?
Een abject gedachtegoed alleen is daartoe niet voldoende (zie SGP).
Maar in het geval van baardendragende jurken met explosieven en korans in huis word ik al minder blij...
D'r komt zo'n beetje bij kijken als er een (toch m.i. behoorlijke) grens van geweld overschreden wordt, alhoewel dit ook weer niet helemaal opgaat.
De Paus bv is zo'n moeilijk geval (in hoeverre is ie verantwoordelijk voor de ellende die ie veroorzaakt in Afrika?) dat m.i. toch ook wel het predikaat geitenneuker verdiend.
Over Volkert van de G weet ik niet meer wat ik schreef, maar doe die er ook maar bij.

Zij hun 'zwaard', dan ik mijn 'pen'.

Of het een beetje duidelijk is weet ik niet ik, dat hoor ik dan wel.
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

distiple schreef: O, dus als er een "allochtoon" negatief uit een stukje komt (dit is trouwens ook een beetje het beeld wat ik heb gekregegn van "bepaalde allochtonen" ) Dan is het in eens rascistisch rechts, en ranzig en bla bla bla???

Juist, je hebt weer eens een grijns op m'n gezicht gebracht!!
Kinders dit gaat weer mis he?

Ik dacht eerst dat ik het gedaan had in dit topic maar Tante Enigma lijkt het griepvirus te boven en is klaarblijkelijk weer in staat energiek van repliek te dienen. :-)

Het is natuurlijk ook van een bedenkelijk hoog 'Fokgehalte' maar daar doe ik op zich nooit heel moeilijk over.
Statistiek = statistiek, cijfertjes, maar daar kan iemand nog wel een tendentieuze posting van maken.
Ik snap je wel hoor, de dag dat iemand in mijn vriendenkring van z'n mobieltje wordt beroofd door een autochtoon zal ik dat vermelden in het topic 'Wonderen.' :twisted:

Maar m.i. hoort het niet thuis in een topic over Mohammed B.
Mohammed B en hij alleen is verantwoordelijk voor zijn daden, en dan vind ik statistiek niet op z'n plek.
Ik denk dan ook, net als Tante Enigma al snel; daar heb je dat kortzichtig rechts propaganda-gebral weer.
Ik ga dan ook blazen, maar aangezien ik in een goeie bui ben valt het vandaag erg mee. :-)
molleboon
Ervaren pen

Bericht door molleboon »

Het NRC Handelsblad kreeg afgelopen week inzage in getuigenverklaringen die afgelegd zijn in de moordzaak op filmmaker Theo van Gogh. De krant citeert in haar zaterdageditie uitgebreid uit die verklaringen. Algemeen beeld dat ontstaat is dat verdachte Mohammed B. ''de rust zelve'' was toen hij Van Gogh op beestachtige wijze vermoordde.

Zo vertelden diverse getuigen aan de politie dat B. Van Gogh inhaalde op de fiets en daarna van opzij neerschoot. Daarna achtervolgde hij de inmiddels zwaargewonde Van Gogh te voet tot aan de overkant van de Linnaeusstraat. Daar schoot hij nogmaals op de film- en opiniemaker waarna hij met een groot kapmes probeerde Van Gogh te onthoofden. Toen dat niet lukte plantte hij het kapmes en een ander mes met een briefje eraan in het lichaam van Van Gogh. Na deze 'gedane zaken' liep B. kalm weg het Oosterpark in.

Een getuige die een en ander had zien gebeuren zegt tegen B. op het moment dat hij hem passeert: ''Hé, dat kun je toch niet maken man?''. Hierop antwoord B., die inmiddels zijn pistool aan het herladen is: ''Hij heeft het er zelf naar gemaakt''. De compleet perplexe getuige herhaalt hierop dat B. dit echt niet kan maken. B. antwoordt: ''Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat jullie te wachten staat.''

Een andere getuige beschrijft hoe B. met een kapmes Van Gogh's hoofd probeerde af te snijden. ''Op een ijzig rustige manier maakte hij snijbewegingen. Het leek wel of hij een plak rosbief afsneed.''

B. heeft vanaf zijn arrestatie geweigerd mee te werken aan een verhoor. Zijn advocaat Peter Plasman kwam zelfs tussenbeide toen de politie bleef doorvragen. Wel heeft B. vlak na zijn arrestatie opmerkingen gemaakt die hem belasten: ''Ik had één vuurwapen bij me en een mes. Het mes heb ik op de eerste plaats achtergelaten. Het vuurwapen heb ik achtergelaten op de plek waar ik ben neergeschoten'', zijn volgens het proces-verbaal een paar zinnen die B. kort na het gebeuren heeft losgelaten.

Het autopsierapport van Theo van Gogh beschrijft dat hij door zeven kogels is doorboord. In zijn romp had hij twee steekwonden, in zijn keel tenminste twee klievingen tot aan de voorzijde halswervelkolom. Behalve uitgebreid letsel aan ingewanden, nier, lever en milt werd perforatie van beide longen vastgesteld. Zowel de schotwonden als de snijwonden kunnen de dood van Van Gogh veroorzaakt hebben, zo valt er in het rapport te lezen.
Enigma
Forum fan

Bericht door Enigma »

Nergens staat ook dat "de buitenlander" de schuld van alles is, Enigma(ik neem aan dat je dat er even zelf bij hebt verzonnen). Waar baseer je op dat dit NIET waar zou kunnen zijn dan, Enigma?? Op die grote holle kretologische, retorische, populistische, bla, bla, bla wat je zelf aanhaalt, of is iets wat (hol en argumentloos) uit jou mond komt bij voorbaat niet iets dusdanigs????
Dat dergelijk retoriek volledig aansluit bij jouw leefwereld, behoeftes en bevattingsvermogen verbaasd mij nu weer niets :evil: Dat je niet kan zien en begrijpen wat er in dat stukkie aan aanames, suggesties e.d. als "feiten" worden gepresenteerd alleen maar omdat sommige delen van onze samenleving dit soort "voer" graag vreten is inmiddels geen verassing meer. We zijn niet allemaal even goed en bedreven dan wel ervaren in het doorzien van wat er staat en wat er bedoeld word laat staan dat men een beetje inzicht heeft in wat het doel van zo een tekst is.

Ik vroeg je;
Wat beweegd je om die heel lap te copyen en hier te plaatsen vind het gewoon een tendensieus stukkie wat niet te controleren valt op juistheid daar er geen bronvermelding te vinden is door deze cijferliefhebbers over een situatie van 5 jaar geleden ook nog en dus nog minder goed te controleren op juistheid
In welk opzicht vind je deze (volgens mij gecopyde) tekst frappant en tekenend voor wat???
In plaats van dan weer je ............. naar mij en over mij te uiten en te gaan schelden zou je ook eens normaal antwoord kunnen geven. Je hebt er een handje van om niet in te gaan op vragen die je gesteld worden en erg veel te roepen wat je niet kunt onderbouwen. Dit tendensieuse broddelwerkje is volkomen misplaatst in dit topic maar laat wel iets zien van jouw leef en denkwereld, kan niet zeggen dat ik daar op een postieve wijze van onder de indruk ben. :evil:

Omdat je niet lijkt te vatten wat ik bedoel en wat er niet deugt aan dat stukkie, een voorbeeld uit de tekst;
De hoge criminaliteit onder Marokkanen in Nederland wordt niet veroorzaakt door hun lage inkomen of werkloosheid. Een belangrijker oorzaak is dat hun direct omgeving de misdaad niet afkeurt. Daardoor ligt de lat lager om een delict te plegen.bewijs Marokkanen zijn dus 15X zo crimineel als een autochtoon
De schrijver doet een bewering die op geen enkele wijze te onderbouwen is met feiten of onderzoek. Hij beweerd dat het gedrag niet voortkomt uit....... en vervolgens dat het wel voortkomt uit...... Dat kan hij niet bewijzen en er zijn veel meer aanwijzingen uit onderzoek van de afgelopen jaren dat het eerste in het algemeen meer aannemellijk is. Vervolgens word er in een alinea van 4 zinnen tot twee maal toe beweerd dat Marrokanen erg crimineel zijn en zelfs 15x meer dan Nederlanders, ook dit zijn discutabele beweringen die niet op feiten zijn gebaseerd, maar het is zo wel duidelijk wat het doel is van dat stukje, welke boodschap men heet te verkopen.

Wat deugt er nog meer niet aan? Ten eerst is de samenstelling van de gevangenisbevolking maar een indictaie het kan bijvoorbeeld ook zijn dat Marrokanen vaker gepakt en veroordeeld worden dan niet-Marrokkanen. Hoe het gedrag van de omgeving is weet men helemaal niet en op welke wijze dit dan van invloed is op het voor komen van criminaliteit onder Marrokanen is totaal uit de lucht gegrepen en gestoeld op aannames.
, dus als er een "allochtoon" negatief uit een stukje komt (dit is trouwens ook een beetje het beeld wat ik heb gekregegn van "bepaalde allochtonen" ) Dan is het in eens rascistisch rechts, en ranzig en bla bla bla???
Nee Distiple dat is het alleen maar als het bedoeld is om zonder deugdelijke onderbouwing, behalve dan cijfers van 5 jaar geleden die eenzijdig geinterpreteerd worden, er een heleboel aannamaes als feiten te verkopen aan types die niet zo heel goed zelf na kunnen of willen denken om hun negatieviteit en al dan niet latent rascisme te voeden.
dit is trouwens ook een beetje het beeld wat ik heb gekregegn van "bepaalde allochtonen"
en blijbaar is dat dan alles wat je aan "objectieve" feiten hieraan hebt toe te voegen. :roll:
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Dat dergelijk retoriek volledig aansluit bij jouw leefwereld, behoeftes en bevattingsvermogen verbaasd mij nu weer niets Dat je niet kan zien en begrijpen wat er in dat stukkie aan aanames, suggesties e.d. als "feiten" worden gepresenteerd alleen maar omdat sommige delen van onze samenleving dit soort "voer" graag vreten is inmiddels geen verassing meer. We zijn niet allemaal even goed en bedreven dan wel ervaren in het doorzien van wat er staat en wat er bedoeld word laat staan dat men een beetje inzicht heeft in wat het doel van zo een tekst is.
Tja, en als ik dan bedenkj dat JIJ altijd roept over/naar mij dat ik mijn kritiek niet ondernouw, maar alleen simpelweg maar "wat loop te schreeuwen" op "niets gebaseerd" en ik inmissels ook wel gewend ben aan het feit dat je continue tot in het overdrevene overtuigd bent van JOU wereld van denken(en de superioriteit daarvan). Breng je me wederom weereens keihard aan het lachen. Je roept maar. Maar kom dan met cijfers(want dat roep je toch zo hard) die hiervan het tegendeel bewijzen, in plaats van het simpelweg belachelijk maken van iets XONDER dat ook maar ergens op te baseren.
En het schelden wat ik zou doen??
Leuk geprobeerd, maar waard dan??
O, dus als er een "allochtoon" negatief uit een stukje komt (dit is trouwens ook een beetje het beeld wat ik heb gekregegn van "bepaalde allochtonen" ) Dan is het in eens rascistisch rechts, en ranzig en bla bla bla???

Juist, je hebt weer eens een grijns op m'n gezicht gebracht!!

Met een dusdanig kortzichtig beeld zijn er ineens wel heeeeel veeeeel rascisten he,????? Nergens staat ook dat "de buitenlander" de schuld van alles is, Enigma(ik neem aan dat je dat er even zelf bij hebt verzonnen). Waar baseer je op dat dit NIET waar zou kunnen zijn dan, Enigma?? Op die grote holle kretologische, retorische, populistische, bla, bla, bla wat je zelf aanhaalt, of is iets wat (hol en argumentloos) uit jou mond komt bij voorbaat niet iets dusdanigs????
Enigma
Forum fan

Bericht door Enigma »

Distiple

wanneer ga je nu eens inhoudelijk reageren op de kritiek en de vragen die je gesteld zijn? Steeds in herhaling treden en hetzelfde zeggen is nog geen discussie of debat voeren. Wat je van mij vind heb je nu al zo vaak onomwonden verkondigd dat het een eentonig deuntje word, steeds hetzelfde liedje is wel erg saai hoor.
Voor de derde keer, ik vroeg je;
Wat beweegd je om die heel lap te copyen en hier te plaatsen vind het gewoon een tendensieus stukkie wat niet te controleren valt op juistheid daar er geen bronvermelding te vinden is door deze cijferliefhebbers over een situatie van 5 jaar geleden ook nog en dus nog minder goed te controleren op juistheid
In welk opzicht vind je deze (volgens mij gecopyde) tekst frappant en tekenend voor wat???
Metde conclusie en wat ik opmerk aan jouw wijze van reageren namelijk;
In plaats van dan weer je ............. naar mij en over mij te uiten en te gaan schelden zou je ook eens normaal antwoord kunnen geven. Je hebt er een handje van om niet in te gaan op vragen die je gesteld worden en erg veel te roepen wat je niet kunt onderbouwen:twisted:
Jij kan wel vinden dat ik met cijfers ed moet komen maar zo werkt het dus niet in een volwassen discussie, JIJ plaatst een stukkie discutabele tekst een vind dat daar geen kritiek op mag zijn en dat dit broddelwerkje verdedigbaar en correct is, dan is het aan JOU om dat te staven. Zo word op een volwassen manier discussie gevoerd anders kan iedreen wel wat roepen en de kritiek van tafel vegen door te stellen dat de ander zijn kritiek moet bewijzen. JIJ beweerd iets en ik geef mijn mening daarover en beargumenteer dit in het gegeven voorbeeld.

Ik zei namelijk;
De schrijver doet een bewering die op geen enkele wijze te onderbouwen is met feiten of onderzoek. Hij beweerd dat het gedrag niet voortkomt uit....... en vervolgens dat het wel voortkomt uit...... Dat kan hij niet bewijzen en er zijn veel meer aanwijzingen uit onderzoek van de afgelopen jaren dat het eerste in het algemeen meer aannemellijk is. Vervolgens word er in een alinea van 4 zinnen tot twee maal toe beweerd dat Marrokanen erg crimineel zijn en zelfs 15x meer dan Nederlanders, ook dit zijn discutabele beweringen die niet op feiten zijn gebaseerd, maar het is zo wel duidelijk wat het doel is van dat stukje, welke boodschap men heet te verkopen.

Wat deugt er nog meer niet aan? Ten eerst is de samenstelling van de gevangenisbevolking maar een indicatie het kan bijvoorbeeld ook zijn dat Marrokanen vaker gepakt en veroordeeld worden dan niet-Marrokkanen. Hoe het gedrag van de omgeving is weet men helemaal niet en op welke wijze dit dan van invloed is op het voor komen van criminaliteit onder Marrokanen is totaal uit de lucht gegrepen en gestoeld op aannames
Bewijs jij nu maar eens waar en in welk onderzoek bewezen word zoals ik in het voorbeeld heb aangehaal. Laat jij nu eens zien dat je wel degelijk met argumenten je mening kan onderbouwen en je niet weer op laffe wijze het debat ontloopt. Ga maar eens inhoudelijk in op wat ik stel en laat dan zien wat er niet deugt aan mijn redenatie met normale argumenten zoals ik ook doe ipv alleen maar je mening over mij te ventileren.

Wel wat gaan roepen, vinden dat de schrijver "gelijk" heeft en dat vervolgens niet onderbouwen met juiste, recente en te controleren feiten en geen enkel valide argument kunnen geven dan het subjectieve "dat is mijn ervaring ook" is opnieuw een poging van jou om het op een welles/nietes strijd uit te laten lopen maar dat is dus geen debat en geen discussie. Dat is kinderspel :roll: .
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

distiple schreef: Hmmm, ik vind deze uitspraken van "Johan" daar op die site wel erg frappant en tekenent
Zou je hier een directe link neer kunnen zetten naar dat topic of artikel. Dan is beter te verifieren of het klopt en of de bronnen goed zijn.
Het is geen geheim dat criminaliteit onder bepaalde groepen allochtonen meer voorkomt, maar men moet wel uiterst voorzichtig hiermee omgaan. Dwz, bronnen goed controleren, want iemand die een hekel heeft aan allochtonen kan de neiging krijgen om met cijfers te gaan sjoemelen om het nog even iets erger te maken dan het is. (niet gezegd dat het dan ook persé zo is)

ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Zou je hier een directe link neer kunnen zetten naar dat topic of artikel
Het komt van de zelfde link nav Lanier over MOhammed B, een paar pagina's verder.

Devious, ziehier: http://islam.startkabel.nl/forum/?sub=6&n=6&id=37063

Die "Johan" weet volgens mij echt wel waar die over praat. De dingen die hij schrijft zijn vaak niet zijn woorden maar woorden uit stukken gevonden op het internet> Ik vind het erg interessant. Het verklaart veel. Zeker dat zodra er een "allochtoon" negatief in beeld komt, dat er mensen zijn die dit direct tegenspreken, zonder met enig bewijs te komen. Hetgeen "Johan" schrijft berust (volgens mij) wel grotendewels op waarheid. Maar als er in een waarheid "allochtonen" negatief aan "het licht" komen, zijn er mensen die dit willens en wetens altijd moeten tegenspreken. En JUIST dit is het probleem in Nederland(vind ik). Niet elke allochtoon hoeft te boeten voor de zonden van een andere allochtoon. Maar geen enkele "allochtoon" hoeft het voordeel van de twijfel te krijgen omdat hij ALLOCHTOON is. Men moet nou eindelijk eens kunnen spreken over feiten, ook al zijn die voor "sommigen" belastend. Door het ervan "afkijken" of simpelweg niet willen weten/erkennen van bepaalde "feiten" kan er wat aan gedaan worden. Door het hoofd af te wenden, bereikt men alleen het tegenovergestelde. Veel mensen die het "altijd" maar voor de "allochtoon" opnemen (in mijn ogen vaak ten onrechte) moeten zich maar eens gaan afvragen waarom men dit eigenlijk doet. Om die allochtoon te helpen, of omdat men denkt dat men zich op deze manier "populair maakt". Het laten zien aan de buitenwereld hoe "degelijk" men wel niet is, is vaak de "woekerende" strijd inzichzelf met het tegendeel. Veel mensen voelen zichzelf "te gek" als ze het opnemen voor deze "arme allochtoontjes", maar dit is een illusie, men kleineert de "allochtoon" op deze manier, en behandelt "hem/haar" als een klein kind.

Groeten.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

want iemand die een hekel heeft aan allochtonen kan de neiging krijgen om met cijfers te gaan sjoemelen om het nog even iets erger te maken dan het is.
Maar dit is dan vaak wel gebaseerd op een feit dat al ernstig was, maar vestigd wat meer aandacht op zich door het "wat" erger te maken. Maar het blijft ERG al of niet ERGER.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Bewijs jij nu maar eens waar en in welk onderzoek bewezen word zoals ik in het voorbeeld heb aangehaal. Laat jij nu eens zien dat je wel degelijk met argumenten je mening kan onderbouwen en je niet weer op laffe wijze het debat ontloopt. Ga maar eens inhoudelijk in op wat ik stel en laat dan zien wat er niet deugt aan mijn redenatie met normale argumenten zoals ik ook doe ipv alleen maar je mening over mij te ventileren.
Ach ja, ik heb je al eens eerder iets "bewezen", om vervolgens te horen te krijgen dat we dan maar de "schuld" moeten delen, dus dat heeft niet heel veel waarde meer voor mij. Het feit dat JIJ er altijd maar vanuit gaat dat datgene wat ik hier zeg niet waar is zegt toch meer over JOU dan over MIJ???

Dat verhaal wat je doet, vertel dat eens aan een rechter. Aanklager komt met een eis, en vervolgens moet de tegenpartij het tegendeel bewijzen. Probeer het eens zou ik zeggen, Enigma. Kom eens met cijfers uit een "betrouwbare" bron die het tegendeel bewijst. Feit is dat in een gemiddelde gevangenis het aantal "bepaalde allochtonen" of "autochtonen van bepaalde allochtone komaf" ruimer is vertegenwoordigt in verhouding tot de hoeveelheid inwoneneden in Nederland, dan "autochtonen", volgens mij???
Dan simpelweg stellen: . Zoals je hier doet:
Ten eerst is de samenstelling van de gevangenisbevolking maar een indictaie het kan bijvoorbeeld ook zijn dat Marrokanen vaker gepakt en veroordeeld worden dan niet-Marrokkanen
Tja, waar baseer je dat nou weer op?? Heb je hier een "betrouwbare" bron van, of is dit echt je manier van denken(in mijn ogen ontkennen).
Enigma
Forum fan

Bericht door Enigma »

Je bent dus te laf om inhoudelijk te reageren en blijft maar op de man spelen. We weten nu wel dat je diep gekwetst en zwaar beledigd bent door mij dat kun je wel steeds herhalen maar dat is nu wel genoegzaam bekend dat slachtoffer gedrag komt me ondertussen me neus uit.

Ik trek overigens mijn advies je te verdiepen in het Satanisme in, was absoluut fout van mij nu blijkt op welk niveau jij je gedraagt.

Je snapt blijkbaar niets van hoe een discussie of een debat gevoerd dient te worden en komt niet verder dan jezelf steeds herhalen zonder een enkel argument te geven of inhoudelijk op de kritriek in te gaan. Ik kan je nog wel 10 x gaan uitleggen hoe het hoort en wat de bedoeling is maar ja als iemand met zijn vingers in zijn oren infantiel gaat roepen dat hij het lekker toch niet doet dan houd het wel op he.

Ik zal nog 1 poging wagen om tot je door te dringen hoe belachelijk je reacties en je wijze van debateren is

"Ik beweer nu dat puberale jongemannen die een nick als Distiple kiezen een aangeboren neiging tot onredelijkheid hebben en dat weet ik vanuit mijn ervaringen.

Dat mag ik dan zeggen en dat hoef ik verder niet te bewijzen of te beargumenteren want het is gewoon zo, en hè........ een ander heeft het ook al gezegd."

Als jij dan vind dat die argumentatie rammelt dan roep ik dat jij met de bewijzen moet komen dat mijn stelling niet deugt en als je dat dan doet dan zegt ik "ja maar dat is omdat je persoonlijke reden hebt om die stelling af te wijzen want je bent een vriendje van, òf net zoals die Distipel, òf je wilt de waarheid gewoon niet weten" Kortom allerlei emotionele reden die gaan over jou als persoon en mijn visie op hoe jij bent en denkt en die niets met het onderwerp te maken hebben. Ik ga dan consequent NIET in op wat je zegt en de argumenten die je aanhaalt maar blijf herhalen dat jij dat alleen maar roept omdat je zo een vervelend typje bent èn omdat je niet aardig bent èn omdat je kapsones hebt en blijf dus zo de discussie ontlopen.

Het welles/nietes niveau van de zandbak op de kleuterschool dus. :evil:

Laat ik daar nu geen zin in hebben, ik zal kijken of je ook normaal kunt en wilt discussieren met mij en anders je bijdrages als niet van belang zijnde en volkomen oninterresant negeren. Ik heb er echt geen zin in om ieder debat door jouw puberale gedrag te laten verpesten en verzanden tot dat niveau.

Doei.
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Je bent dus te laf om inhoudelijk te reageren en blijft maar op de man spelen. We weten nu wel dat je diep gekwetst en zwaar beledigd bent door mij dat kun je wel steeds herhalen maar dat is nu wel genoegzaam bekend dat slachtoffer gedrag komt me ondertussen me neus uit.

Ik trek overigens mijn advies je te verdiepen in het Satanisme in, was absoluut fout van mij nu blijkt op welk niveau jij je gedraagt.

Je snapt blijkbaar niets van hoe een discussie of een debat gevoerd dient te worden en komt niet verder dan jezelf steeds herhalen zonder een enkel argument te geven of inhoudelijk op de kritriek in te gaan. Ik kan je nog wel 10 x gaan uitleggen hoe het hoort en wat de bedoeling is maar ja als iemand met zijn vingers in zijn oren infantiel gaat roepen dat hij het lekker toch niet doet dan houd het wel op he.

Ik zal nog 1 poging wagen om tot je door te dringen hoe belachelijk je reacties en je wijze van debateren is

"Ik beweer nu dat puberale jongemannen die een nick als Distiple kiezen een aangeboren neiging tot onredelijkheid hebben en dat weet ik vanuit mijn ervaringen.

Dat mag ik dan zeggen en dat hoef ik verder niet te bewijzen of te beargumenteren want het is gewoon zo, en hè........ een ander heeft het ook al gezegd."

Als jij dan vind dat die argumentatie rammelt dan roep ik dat jij met de bewijzen moet komen dat mijn stelling niet deugt en als je dat dan doet dan zegt ik "ja maar dat is omdat je persoonlijke reden hebt om die stelling af te wijzen want je bent een vriendje van, òf net zoals die Distipel, òf je wilt de waarheid gewoon niet weten" Kortom allerlei emotionele reden die gaan over jou als persoon en mijn visie op hoe jij bent en denkt en die niets met het onderwerp te maken hebben. Ik ga dan consequent NIET in op wat je zegt en de argumenten die je aanhaalt maar blijf herhalen dat jij dat alleen maar roept omdat je zo een vervelend typje bent èn omdat je niet aardig bent èn omdat je kapsones hebt en blijf dus zo de discussie ontlopen.

Het welles/nietes niveau van de zandbak op de kleuterschool dus.

Laat ik daar nu geen zin in hebben, ik zal kijken of je ook normaal kunt en wilt discussieren met mij en anders je bijdrages als niet van belang zijnde en volkomen oninterresant negeren. Ik heb er echt geen zin in om ieder debat door jouw puberale gedrag te laten verpesten en verzanden tot dat niveau.

Doei.
Wat jij wilt meester.(om maar even in kleuterschool termen te blijven)
Als ik wil leren hoe ik moet discussieren, kan ik dat altijd van jouw manier van discussieren leren, in het andere topic.
Maar is het dan echt zo moeilijk om met cijfers aan te komen die het tegendeel bewijzen van de text waar je je zo druk om maakt??
Of probeer je het zo op slinkse wijze te omzeilen??
Of is dit nou weer kinderachtig gedrag??
Ha, sorry je bent een Juf :D
Laatst gewijzigd door distiple op 13 jan 2005 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Enigma
Forum fan

Bericht door Enigma »

Whatever.

:P :twisted: :roll:

Je blijft weglopen en weigeren, niets nieuws onder de zon, mijn woorden kopieren is ook niet erg overtuigend en blijft hangen op welles/ nietes maar dan de variant "jij moet beginnen/nee jij moet, nee jij moet. Ik weet nu wel dat je iedere discussie waar je geen argumenten hebt zo laat verzanden.

Daaaag ben geen pedofiekl dus speel niet met kindertjes. :wink:
distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple »

Enigma, en omdat 1 ander dat ook heeft gezegd is dat natuurlijk ook zo. Diegene zegt dat uiteraard niet om jou te vriend te houden, of wat dan ook, maar enkel omdat dat ook absoluut zo is.
Misschien moet je hier ook maar weer een POLL over gaan houden??

Ik moet wel zeggen dat ik je reactie een hele "kinderachtige" redenatie vind(om maar weer eens met je eigen woorden te spreken).

Gegroet
Daaaag ben geen pedofiekl dus speel niet met kindertjes.
Misschien ben JIJ wel een kind dat graag met volwassenen speelt?
Me Myself & I

Bericht door Me Myself & I »

Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 255 tekens.
Plaats reactie