Er zijn ook mensen die met kabouters praten, en elfjes in de achtertuin zien.AJH.van.Buuren schreef: Of 'god' bestaat of niet zal ik U niet kunnen zeggen. Wel weet ik dat ik sinds enkele jaren 'gezelschap' heb waarmee ik mijn grootste bezigheden 'bespreek'. Ik zou het niet mijn overleden grootvader of iets dergelijks willen noemen. Maar wel durf ik te stellen dat de vragen die mij gesteld worden moeilijk zijn. Is het mijn geweten dan? ik zou het niet weten, maar het brengt mij rust het geeft mij de kracht niets te doen terwijl zovelen iets willen doen, een daad willen stellen.
Ik kan me voorstellen dat U ook een dergelijke 'engel' heeft....Miscchien kent de Uwe de mijne?
Ik ben nooit gelovig geweest.
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
Re: Ik ben nooit gelovig geweest.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
-
a.r.
-
AJH.van.Buuren
- Forum fan
Precies!Er zijn ook mensen die met kabouters praten, en elfjes in de achtertuin zien.
- collegavanerik
- Superposter
Nou veel plezier dan met je helpers van gene zijde. Maar pas op dat je niet te snel aan hun kant beland.AJH.van.Buuren schreef:Precies!Er zijn ook mensen die met kabouters praten, en elfjes in de achtertuin zien.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
-
AJH.van.Buuren
- Forum fan
Blijkbaar ontgaat U de cynische ondertoon. Of ontgaat deze mij nu?...Nou veel plezier dan met je helpers van gene zijde. Maar pas op dat je niet te snel aan hun kant beland.
AJh van Buuren
Het enige engeltje dat ik ken, is datgene dat soms op mijn tong 'pist' als ik een lekkere whisky drinkAJH.van.Buuren schreef: Ik kan me voorstellen dat U ook een dergelijke 'engel' heeft....Miscchien kent de Uwe de mijne?
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
- collegavanerik
- Superposter
ik begrijp niet wat je hier schrijft.AJH.van.Buuren schreef:Blijkbaar ontgaat U de cynische ondertoon. Of ontgaat deze mij nu?...Nou veel plezier dan met je helpers van gene zijde. Maar pas op dat je niet te snel aan hun kant beland.