www.jeugd4jezus.nl
Moderator: Moderators
-
Theoloog
- Sebastiaan
- Bevlogen
Inderdaad, ze zouden zo van "jesus kamp" kunnen komenTheoloog schreef:Wat een kinderen op dat forum zeg, pfffff... Net twee stukjes gelezen, maar het discussieniveau is echt bijbel/tienerkamp.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ja, dat zijn het inderdaad (zie mijn post eerder dit bericht).Theoloog schreef:Wat een kinderen op dat forum zeg, pfffff... Net twee stukjes gelezen, maar het discussieniveau is echt bijbel/tienerkamp.
Ik ken er ook een paar persoonlijk (de jongen die dat forum heeft opgericht zit een klas lager en doet dezelfde opleiding als ik, op dezelfde school.) Hij had laatst nog een stukje in de krant, misschien dat oortje zodoende op dat forum uitkwam? Volgens mij is de kans dat je op dat forum uitkomt via google echt nul komma nog niks.. Maargoed. Het is idd bijbel-tienerkamp niveau maar ja, hoe ouder ze worden, denk ik, hoe meer problemen ze zullen hebben om de standpunten die ze nu als tieners in nemen vast te houden... Ik ken ook een meid die dan wat ouder is dan de gemiddelde leeftijd op dat forum en als ik (voor haar) "moeilijke" vragen stel komt er ook meestal het antwoord uit "dat moet je aan God vragen". Op die manier geeft ze volgens mij ook aan tot hoe ver ze wil/kan doordenken (en is het naar mijn mening ook verstandig op dat moment zachtjes te stoppen met discussiëren).
Ieder geval niet via google. Ik denk dat ik eens doorgelinkt ben vanaf een andere site. Ik kwam er toevallig langs en het leek me wel wat. Het bleek inderdaad een bijbel-tienerkamp te zijn waar alleen "het woord van god" gesproken mag worden, en dat woord mag niet aangetast worden.Kevin schreef:Ja, dat zijn het inderdaad (zie mijn post eerder dit bericht).Theoloog schreef:Wat een kinderen op dat forum zeg, pfffff... Net twee stukjes gelezen, maar het discussieniveau is echt bijbel/tienerkamp.
Ik ken er ook een paar persoonlijk (de jongen die dat forum heeft opgericht zit een klas lager en doet dezelfde opleiding als ik, op dezelfde school.) Hij had laatst nog een stukje in de krant, misschien dat oortje zodoende op dat forum uitkwam? Volgens mij is de kans dat je op dat forum uitkomt via google echt nul komma nog niks.. Maargoed. Het is idd bijbel-tienerkamp niveau maar ja, hoe ouder ze worden, denk ik, hoe meer problemen ze zullen hebben om de standpunten die ze nu als tieners in nemen vast te houden... Ik ken ook een meid die dan wat ouder is dan de gemiddelde leeftijd op dat forum en als ik (voor haar) "moeilijke" vragen stel komt er ook meestal het antwoord uit "dat moet je aan God vragen". Op die manier geeft ze volgens mij ook aan tot hoe ver ze wil/kan doordenken (en is het naar mijn mening ook verstandig op dat moment zachtjes te stoppen met discussiëren).
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.