Hoe de pers de evolutietheorie bewijst

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Balzer
Forum fan

Bericht door Balzer »

Kaffer schreef:Toen ik de zaak op enkele fora in het belachelijke trok geeft de VRT enkel nog ; page can not been found te zien.
klinkt meer als conspiracy theory i.p.v. evolution theory eh?
fbs33
Bevlogen

Re: kaffer

Bericht door fbs33 »

Vin schreef:
fbs33 schreef:Ha die Kaffer,
M.b.t. tot jouw conterfeitsels stel ik voor om naar Loch Ness te gaan met een goede camera om het daar verkerende monster te fotograveren.
Om dan met mooie scherpe foto's van dat monster naar dit forum terug te keren en ze te publiceren alhier :lol:
Het is al heel lang bekend dat Nessie zich alleen zwart/wit en onscherp laat fotograferen. :lol:
En ik dacht, "Die kaffer staat voor niets, en komt met haarscherpe foto's terug.(in de tussenliggende tijd blijven wij bedroefd naar de lege plek op dit forum kijken, denkende "Was die kaffer maar alvast terug met die foto's :lol:
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Kaffer,

Nogmaals, vogels stammen niet af van vliegende dinosauriërs maar van landlopende dinosauriërs!
"straw man / strawman":

Het spuien van een vals idee, deze koppelen aan een onderwerp, vervolgens op basis van het eigen voorgestelde vals idee het daaraan gekoppelde onderwerp afkraken!
Jouw vals idee: Vliegende dinosauriërs zijn de voorouders van vliegende vogels. DIT IS FOUT!
Jouw onderwerp: Evolutie.
Jouw "strawman" conclusie: Evolutie is dus niet waar.

Ik weet niet wat erger is...jouw pertinente uitspraken op basis van je eigen onwetendheid...en je weigering om je te verdiepen in de details of kennis tot je te nemen...of...het bewust spuien van nonsens omdat de evolutietheorie voor jouw gevoel indruist tegen jouw heilig boekje.

MvG, Wim ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

wahlers schreef: Nogmaals, vogels stammen niet af van vliegende dinosauriërs maar van landlopende dinosauriërs!

Ik weet niet wat erger is...jouw pertinente uitspraken op basis van je eigen onwetendheid...en je weigering om je te verdiepen in de details of kennis tot je te nemen...of...het bewust spuien van nonsens omdat de evolutietheorie voor jouw gevoel indruist tegen jouw heilig boekje.
Ik ben slimmer dan je denkt.
Dino's zouden dus de voorlopers van de vogels zijn.
Ik denk dat we kunnen aannemen dat de laatste dino's 65 miljoen jaar geleden uitgestorven zijn.
De vroegste moderne vogels ontstonden 60 miljoen jaar geleden.
Moesten vogels van de dino's afstammen dan zouden er geen tientallen maar honderden miljoenen jaren mutaties geweest moeten zijn , die zijn er niet , al komen evolutionisten wel eens met een dino met aangeplakte vogelstaart tevoorschijn.
Niemand weet waaruit de vogels ontstaan , zomaar beweren dat ze uit de dino's komen is vogelpiek en zou verboden moeten worden in het onderwijs.
Alle vogels ontstonden 30-60 miljoen jaar geleden , al zou het kunnen dat sommige zangvogels iets recenter zijn ontstaan.
Hoe dan ook , alle vogelsoorten zijn tientallen miljoen jaren oud , op basis van toevallig ontstane mutaties zouden er nog steeds moeten bijkomen , welnu die nieuwe soorten zijn er niet.
Vogels ontstonden plots om nadien langzaam uit te sterven = devolutie.
Lees dees interessante doch moeilijke link 8)
http://www.blackwell-synergy.com/doi/pd ... 04.00118.x
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

dus je bent een oude-aarde creationist?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

collegavanerik schreef:dus je bent een oude-aarde creationist?
Ja :D
collegavanerik
Superposter

maar alle fossielen zijn toch ontstaan tijdens de zondvloed?
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

Kaffer schreef: Ik ben slimmer dan je denkt.
Ik ben blij dat je het aangeeft, mijn kijk op jou(w onzin) is nu volkomen veranderd.
Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

collegavanerik schreef:maar alle fossielen zijn toch ontstaan tijdens de zondvloed?
En ook nog en zorgvuldig gesorteerd in de verschillende lagen!
cymric
Bevlogen

Bericht door cymric »

Hallo jongens, sorry dat ik even onderbreek. Mag ik voorstellen dat we even niet op de feitelijke zin en onzin van Kaffers ideeën ingaan---dat kunstje is al miljoenen malen uitgevoerd---en ons even richten op Kaffers overtrokken reactie op één specifiek onderdeel van de wetenschap dat verder geen vlieg kwaad doet?
I think, and ever shall think, that it cannot be wrong to defend one's opinions with arguments, founded upon reason, without employing force or authority. ---Niccolò Machiavelli
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Prodigy schreef:
collegavanerik schreef:maar alle fossielen zijn toch ontstaan tijdens de zondvloed?
En ook nog en zorgvuldig gesorteerd in de verschillende lagen!
Natuurlijk ontstond daarna spontaan weer zoetwater leven uit de magische toverstaff van Du Heru Got..

Ik ben volledig overtuigd. Het kan gewoon niet anders.

@ Cymric, idd, dat klopt.

@ Kaffer. Waarom ben je zo bang Kaf?
Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

Kevin schreef: Natuurlijk ontstond daarna spontaan weer zoetwater leven uit de magische toverstaff van Du Heru Got..
En toverde hij een compleet nieuw plantenrijk!
collegavanerik
Superposter

Ik heb nog geen antwoord op mijn fossielenvraag van kaffer:

Zijn de gesteenten met fossielen van voor of na de vloed?
Afbeelding Hebr 6:
Kaffer
Banned

Bericht door Kaffer »

collegavanerik schreef:Ik heb nog geen antwoord op mijn fossielenvraag van kaffer:

Zijn de gesteenten met fossielen van voor of na de vloed?
Jullie trachten de zaak in het belachelijke te trekken door hier over geloof te beginnen.
Ben ik hier ooit over geloof begonnen?
Waarmee bewezen is dat jullie geloof in de evolutietheorie simpelweg te danken is aan jullie afkeer aan religie .
Antwoord maar eens op mijn vraag : Hoe komt het dat op basis van toevallig ontstane mutaties al 30 miljoen jaar geen nieuwe vogelsoorten meer ontstaan ?
Daarover zou ik graag eens een peer-reviewed document lezen zie :lol:
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Kaffer schreef:ontstane mutaties al 30 miljoen jaar geen nieuwe vogelsoorten meer ontstaan ?[/b]
Daarover zou ik graag eens een peer-reviewed document lezen zie :lol:
Ik ook :lol:

Even een vraagje tussendoor. Het is een erg abstracte vraag, dus je zal er totaal geen moeite mee hebben... Het is ook een beetje een testje.

Als uit test A aan de hand van een theorie, antwoord 1,2,3,4 komt, waarvan antwoord 4 niet klopt met de realiteit, maar de rest wel, is de stelling dan juist?
Gesloten