Kom maar op met betrouwbare archeologische bewijzen hiervoor.highlander schreef:dit heeft niks met een god te maken,en hoe weet jij wat ze een paar duizend jaar geleden al wisten,er zijn meer dan genoeg bewijzen dat 12000 jaar geleden een zeer hoog beschaafd rijk is geweest,en kijk naar de oude mythelogie van oude wereldrijken,die hebben allemaal hun voorbeelden van vreemde levens vormen,die uit meerdere soorten bestaan.ik word er ook een beetje ziek als het woord bijbel of god valt dat jij daar zo heftig op reageert,dat is hier helemaal niet aan de orde,
mens gekruisd met dier
Moderator: Moderators
Re: mens gekruisd met dier
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
-
highlander
Ik doe jouw huiswerk niet, kom zelf maar met betrouwbare sites waar het uit blijkt.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
Er hebben dus volgens jou echt eenhoorns op de wereld rondgelopen? Donar (of Thor) heeft daadwerkelijk met zijn hamer de donder veroorzaakt? Alles wat nu mythe is was ooit waar?highlander schreef:als je bij google "mythologische wezens "intoetst krijg je informatie te over.
wat nu mythe is was eens realiteit.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Zie mij ! Genetisch gemanipuleerd bovendien ! :PKitty schreef:De mens IS een aap! We stammen af van een en dezelfde voorouder, dat maakt de mens een primatensoort.mouvement schreef:als je er even op let dan zie je hoe ongelofelijk aapachtig we eigenlijk zijn. echt hartstikke lollig.Er is niet echt sprake van kruisen; de chimaera is voor meer dan 99% menselijk.
Re: mens gekruisd met dier
Het geredelijke bewijs bestaat uit de eindeloze herhaling. Toch!?doctorwho schreef:Kan je deze bewijzen eens delen? Zelf ben ik hier ook door gefascineerd maar ontbeer deze bewijzen.highlander schreef:dit heeft niks met een god te maken,en hoe weet jij wat ze een paar duizend jaar geleden al wisten,er zijn meer dan genoeg bewijzen dat 12000 jaar geleden een zeer hoog beschaafd rijk is geweest,,
Dit aanvaarden gelovigen immer als bewijs...
Met andere woorden, daar valt niet over de redetwisten, met..... de meerderheid der mensen. Ik heb er geen probleem mee als iemand wat dan ook gelooft, als er maar geen (schadelijke) practische consequenties aan worden verbonden.