Inderdaad. Het is hetzelfde gezemel over het zogenaamde racisme van Darwin.
Kijk naar wat sommige christenen hebben gezegd.
AIDS is a racial disease of Jews and Niggers, and fortunately it is wiping out the queers. I guess God hates queers for several reasons. There is one big reason to be against queers and that is because every time some white boy is seduced by a queer into becoming a queer means his white bloodline has run out. He wont have any white offspring. What it does is that it cuts down on the numbers of the white race. Cause they are not breeding. J. B. Stoner. (is zelfs door de KKK weggestuurd omdat hij te radicaal was.
Nog eentje van Stoner: 'We had lost the fight for the preservation of the white race until God himself intervened in earthly affairs with AIDS to rescue and preserve the white race that he had created.... I praise God all the time for AIDS.'
De zwitserse creationist Louis Aggazis betwijfelde openlijk of Afrikanen wel mensen waren.
Adolf Hitler kwam openlijk voor zijn christelijke geloof uit.
ciao....
Het ware gezicht van creationist Harun Yahya.
Moderator: Moderators
Christenen die aids gebruiken als bewijs dat homosexualiteit fout zou zijn.... Ik vind dat echt een (eerlijk gezegd) domme uitspraak. Aangezien bij lesbiennes aids het minst voor komt, kan je dan stellen dat God blijkbaar dat het meest goedkeurt. 
Het is maar weer duidelijk hoe funest een fundamentalistisch mening kan zijn.
Het is maar weer duidelijk hoe funest een fundamentalistisch mening kan zijn.
Groeten van Ruby
-------------------------------------------
I don't question your existence - God
-------------------------------------------
I don't question your existence - God
Een alleraardigst stukje weer.
Mn 'de conclusie' hou ik altijd er van.
Titel 'Christenen voor de waarheid'
Met zo'n titel voel ik al nattigheid.
Al is men daar zeer selectief in; d'r is geen fundichristen die d'r aan twijfelt dat de Erasmusbrug instort als ie er overheen loopt, ook bij christenen komen mailtjes aan en als zij thuis de kraan opendraaien komt er water uit.
Dat hebben wij allemaal, ook zij, aan de wetenschap te danken.
Het lijkt echter pas een probleem te worden als de uitkomsten van de wetenschap in tegenspraak zijn met 'de wetenschap' uit de Midden-Oosten-fantasy-trilogie.
Dan reageert men als door een schorpioen gebeten...
De evolutietheorie is voor mij helemaal niet in tegenspraak met een eventueel creationistisch gebeuren, dat hangt erg van je godsbeeld af.
Bovendien kan ik, mocht dat nodig zijn, mijn godsbeeld bijstellen.
Ik vraag me af in hoeverre de schrijver van dit artikel dat ook kan.

Mn 'de conclusie' hou ik altijd er van.
Titel 'Christenen voor de waarheid'
Met zo'n titel voel ik al nattigheid.
Als dit in lessen maatschappijleer gedaan wordt, prima.Het zou goed zijn om creationisme en evolutie-theorie naast elkaar op de scholen te onderwijzen.
Ach, het is die boze wetenschap he?Veel tegenstand voor dit naast elkaar onderwijzen komt echter van de zijde der evolutionisten. Maar wat is er dan gevaarlijk voor hun opvatting? De bovenstaande factoren?
Al is men daar zeer selectief in; d'r is geen fundichristen die d'r aan twijfelt dat de Erasmusbrug instort als ie er overheen loopt, ook bij christenen komen mailtjes aan en als zij thuis de kraan opendraaien komt er water uit.
Dat hebben wij allemaal, ook zij, aan de wetenschap te danken.
Het lijkt echter pas een probleem te worden als de uitkomsten van de wetenschap in tegenspraak zijn met 'de wetenschap' uit de Midden-Oosten-fantasy-trilogie.
Dan reageert men als door een schorpioen gebeten...
Geef de duivel maar weer de eer.Zeker, maar de verstoring van de werken des duivels door het geloof in de schepping is ongetwijfeld het grootste gevaar.
Pardon?Daarom wordt vast gehouden aan de evolutietheorie. In deze theorie vindt men de “morele rechtvaardiging” van de opvatting, dat er geen God zou bestaan.
De evolutietheorie is voor mij helemaal niet in tegenspraak met een eventueel creationistisch gebeuren, dat hangt erg van je godsbeeld af.
Bovendien kan ik, mocht dat nodig zijn, mijn godsbeeld bijstellen.
Ik vraag me af in hoeverre de schrijver van dit artikel dat ook kan.
We zijn weer thuis.En dat er geen zonde bestaat.
- Donnie Darko
- Forum fan
Welkom op ons forum Donnie Darko (leuke film trouwens
)
http://www.freethinker.nl/Harun%20yahya.htm
Hier wordt ook de mythe ontkracht dat Hitler Atheist was.
ciao...
We hebben op de site een artikel staan over dit onderwerp.Donnie Darko schreef:Ik heb altijd gevonden dat er veel overeenkomsten zijn tussen het Nazisme en het Christendom bv. haat of afkeer van zwarten, homo's, andersdenkenden, ontkennen van de holocaust dit word over het algemeen door christenen gedaan.
http://www.freethinker.nl/Harun%20yahya.htm
Hier wordt ook de mythe ontkracht dat Hitler Atheist was.
ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)