Waarschijnlijk niet. Met Offices nieuwer dan 2000 kun je trouwens niet bijzonder veel dan wat Office 2000 biedt.sjun schreef:Ik verwacht overigens dat Office 2007 ook niet gaat werken op Windows 2000.
Groetjes,
Baruch
Moderator: Moderators
Waarschijnlijk niet. Met Offices nieuwer dan 2000 kun je trouwens niet bijzonder veel dan wat Office 2000 biedt.sjun schreef:Ik verwacht overigens dat Office 2007 ook niet gaat werken op Windows 2000.
Dat eerste is merkbaar, iets van 130 euro voor een upgrade vanaf een legaal XP Home?sjun schreef: Zie je enkel het gat in je portefeuille of de vele DRM-beperkingen/vertragingen die ongetwijfeld via Vista hun weg zullen vinden, denk dan na over alternatieven voor de aanschaf van Vista.
sjun schreef:Ik adviseer je met zo'n aanname maar geen boekhoudkundig adviesbureau te gaan beginnen dat zwaar leunt op gebruik van spreadsheets.
Dat klagen hield pas op bij de WGA-patch, een legale versie kopen wil niemand horen en hoewel iemand met een meer dan middelmatige interesse op pc gebied vanzelf wel een keer tegen Linux aanloopt, gaat Linux in het bovenstaande geval als oplossing niet op, daar moet je ze echt naartoe trappen.HarrieMe schreef: Het laatste jaar heeft microsoft gebruikt om eerst het programmatje op te menen in jouw operating systeem, en enkele maanden later had je een probleem als je een illegale versie had. Ik heb wat mensen horen klagen.
Ik gebruik al jaren allerlei Linux versie's, maar de laatste paar jaar meestal Linspire. Het installeren van nieuwe software is onder Linspire erg gemakkelijk door CNR, waarmee je software kunt installeren met één klik. http://freespire.org/Freespire schreef: * The regular, complete version includes legally-licensed, 3rd party codecs, drivers and software, to offer better hardware, file type, and multimedia support. Freespire includes turn-key, out-of-the-box support for MP3, Windows Media, QuickTime, Java, Flash, Real, ATI drivers, nVidia drivers, proprietary WiFi drivers, modem drivers, fonts, and so on.
* The OSS Edition uses only open source software.
Lang leve de Mac. je koopt een nieuwe computer en je krijgt er een OS bij. echt fantastisch. geen gezeik met drivers, want het werkt gewoon. het OS is voor de computer ontworpen.JanC schreef:Ik heb NOOIT welke versie van Windows dan ook op een PC voor persoonlijk gebruik laten draaien! (Mijn allereerste computer was een Mac 512, nu heb ik een iMac G5 met 20" scherm. Mmmm.)
Je betaalt er wel 2x zoveel voor, maar dat mag de pret niet drukken.garris schreef:Lang leve de Mac. je koopt een nieuwe computer en je krijgt er een OS bij. echt fantastisch. geen gezeik met drivers, want het werkt gewoon. het OS is voor de computer ontworpen.JanC schreef:Ik heb NOOIT welke versie van Windows dan ook op een PC voor persoonlijk gebruik laten draaien! (Mijn allereerste computer was een Mac 512, nu heb ik een iMac G5 met 20" scherm. Mmmm.)
Ik ben niet zo'n voorstander van gedwongen koppelverkoop.garris schreef:Lang leve de Mac. je koopt een nieuwe computer en je krijgt er een OS bij. echt fantastisch. geen gezeik met drivers, want het werkt gewoon. het OS is voor de computer ontworpen.JanC schreef:Ik heb NOOIT welke versie van Windows dan ook op een PC voor persoonlijk gebruik laten draaien! (Mijn allereerste computer was een Mac 512, nu heb ik een iMac G5 met 20" scherm. Mmmm.)