dikkemick schreef: ↑01 mei 2025 07:54
En provoceren mag!

voor de nakba!, ondertekend door zionist (mag allemaal). Binnenkort applausje voor dode nr. 60.000
ach die zgn onafhankelijkheidsdag staat zo’n beetje gelijk aan een feestje vieren op 4 mei tijdens de dodenherdenking. Daar snapt iedereen van dat dat ongepast is. De Nakba echter is veel minder bekent en dus mag er best feest worden gevierd op de graven van al die vermoorde, gemarteld, verkrachtte en gehate Palestijnen die het zgn heerlijke joodse paradijs besmetten met hun bestaan.
Oh, het doet me zo ergens aan denken terwijl ik die laatste zin op schrijf. Was er niet eerder een volk dat als besmet werd beschouwd? Ff denken hoor…. Nee geen flauw idee eigenlijk, zal aan mij gelegen hebben.
Wij herdenken bij de Nakba in stilte,1 voor 1, alle bekende en onbekende slachtoffers, waaronder mijn bloedverwanten, die gevallen zijn om die zgn fantastische onafhankelijke Joodse staat, die vandaag gevierd wordt, mogelijk te maken.
Het is volstrekt ongepast om op graven van gevallenen te dansen, maar hé wie ben ik niet waar? Misschien gewone fatsoensrakker die wel rekening kan houden met de pijn en het verdriet van anderen en dus niet op 4 mei als een volstrekte onbenul feestjes gaat bouwen op de graven van hen die zijn omgekomen in de tweede wereld oorlog.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.