Dan heb je de juiste snaar te pakkenAkkersloot schreef:
Een mohammedaantje op fok zit al jaren te roepen dat ik een instrument van de duivel ben.
Jennie Goeree haalt uit naar Allah
Moderator: Moderators
Re: Jennie Goeree haalt uit naar Allah
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
-
Akkersloot
- Banned
- Contacteer:
En verderAkkersloot schreef:Tonca van de CMO reageerdeGore hypocriet. Volgens mohamedanen staat de christelijke God niet voor verdoemenis en hel alleen maar omdat die volgens mohammedanen dezelfde is als hun Hersenspinsel Allah .Ongepast om te denken dat alles buiten de christelijke God gelijkstaat met de verdoemenis en hel.''
Uit de "heilige" knor'an:
7:27 De satans zijn de verbondenen der ongelovigen.
7:30 De satans zijn gezonden om de ongelovigen op te hitsen.
22:4 De satans leiden de mensen van het Vuur ((de ongelovigen gaan volgens de knor'an immers naar de hel)).
6:71 De satans verleiden de mensen tot afgoderij.
6:112 Er zijn satans onder de mensen en de ginn.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Het kan natuurlijk ook dat Jenny geïnspireerd geraakt is door de tekst:
Wanneer een boom goed is, dan zijn ook zijn vruchten goed. Is een boom daarentegen slecht, dan zijn ook zijn vruchten slecht. Want aan de vruchten herkent men de boom.
(Mattheüs 12:33)
In blik richting bekostiging van liefdadigheid ten behoeve van anderen, opbouw van samenlevingen en de eigen leefomgeving en het nemen van verantwoordelijkheid voor het zelf en anderen geeft mensen die tot een objectieve beoordeling willen komen wat meer inzicht.
Voor een meer evenwichtig verhaal zou Jenny Goeree ook de navolgende tekst eens kunnen doornemen:
‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’
(Johannes 8:7)
Wanneer een boom goed is, dan zijn ook zijn vruchten goed. Is een boom daarentegen slecht, dan zijn ook zijn vruchten slecht. Want aan de vruchten herkent men de boom.
(Mattheüs 12:33)
In blik richting bekostiging van liefdadigheid ten behoeve van anderen, opbouw van samenlevingen en de eigen leefomgeving en het nemen van verantwoordelijkheid voor het zelf en anderen geeft mensen die tot een objectieve beoordeling willen komen wat meer inzicht.
Voor een meer evenwichtig verhaal zou Jenny Goeree ook de navolgende tekst eens kunnen doornemen:
‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’
(Johannes 8:7)
equilibrist
Voor de minder gezouten mening...
Voor de minder gezouten mening...
In Amerika kunnen ze dergelijke theorieën wel smaken... Ze zijn zelf zo hypocriet en conservatief als GoereeIk vind het werkelijk godgeklaagd dat een Nederlander naar een provider in de USA moet uitwijken om haar mening, hoe abject ook, on-line te kunnen verkondigen.
MrJ,
Het gaat mij er niet om dat ze is uitgeweken naar de USA (alhoewel het voor mij overduidelijk is dat de vrijheid van meningsuiting in de USA beter is beschermd dan in Nederland), maar dat ze moest uitwijken om haar mening on-line te kunnen verkondigen omdat dat in Nederland onmogelijk was. Omdat de vrijheid van meningsuiting in Nederland onvoldoende beschermd is, is het mogelijk om in Nederland het uiten van door sommigen op een gegeven moment als ongewenst beschouwde meningen onmogelijk te maken. Daarmee is de vrijheid van meningsuiting in Nederland overgeleverd aan de waan van de dag. Dat vind ik godgeklaagd.
Begrijp me goed, ik vind veel van de uitingen van mevrouw Goeree weerzinwekkend, maar net zo goed als ik vind dat ik het recht heb om te reageren op de uitingen van mevrouw Goeree, vind ik dat zij het recht heeft om die uitingen te doen.
Jan
En wat wil je hiermee zeggen? Dat er bij providers in de USA alleen plaats is voor theorieën die ze daar wel 'kunnen smaken'?MrJ schreef:In Amerika kunnen ze dergelijke theorieën wel smaken... Ze zijn zelf zo hypocriet en conservatief als GoereeIk vind het werkelijk godgeklaagd dat een Nederlander naar een provider in de USA moet uitwijken om haar mening, hoe abject ook, on-line te kunnen verkondigen.
Het gaat mij er niet om dat ze is uitgeweken naar de USA (alhoewel het voor mij overduidelijk is dat de vrijheid van meningsuiting in de USA beter is beschermd dan in Nederland), maar dat ze moest uitwijken om haar mening on-line te kunnen verkondigen omdat dat in Nederland onmogelijk was. Omdat de vrijheid van meningsuiting in Nederland onvoldoende beschermd is, is het mogelijk om in Nederland het uiten van door sommigen op een gegeven moment als ongewenst beschouwde meningen onmogelijk te maken. Daarmee is de vrijheid van meningsuiting in Nederland overgeleverd aan de waan van de dag. Dat vind ik godgeklaagd.
Begrijp me goed, ik vind veel van de uitingen van mevrouw Goeree weerzinwekkend, maar net zo goed als ik vind dat ik het recht heb om te reageren op de uitingen van mevrouw Goeree, vind ik dat zij het recht heeft om die uitingen te doen.
Jan
Not without my chocolate