Discussie!!!!!!!
Moderator: Moderators
Pieps is geband. Niet zozeer vanwege de vulgaire en ongenuanceerde manier waarop hij zijn mening uit, maar omdat hij meerdere malen andere forumgebruikers beledigde, na een waarschuwing hier gewoon mee doorging, vervolgens een forumgebruiker als lijdend voorwerp gebruikte in zijn onderschrift, én het wissen van al zijn berichten in één topic.
Vriendelijke groet...
Vriendelijke groet...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Re: Amen ! Harrie
Vooral die zijn heel kwalijk, Anti. Ik zag onlangs nog iemand een medeforumlid, volkomen onterecht, een borderline-etiket opplakken. Op vragen om uitleg reageert hij dan niet meer. Beetje walgelijk.Antiscience schreef:persoonlijke aanvallen
Rede
FonsV en Anticsience, bedankt.
Iedereen weet wel hoe het kan, maar niet iedereen kan zich altijd aan de juiste regels houden. Laten we voor de mensen die in elk geval blijven proberen een normale discussie op gang te houden tolerant te zijn. Ook al zijn we het in eerste instantie niet met elkaar eens. De kracht van een vrijdenker, is volgens mij, dat hij van elke discussie bijleert.
Iedereen weet wel hoe het kan, maar niet iedereen kan zich altijd aan de juiste regels houden. Laten we voor de mensen die in elk geval blijven proberen een normale discussie op gang te houden tolerant te zijn. Ook al zijn we het in eerste instantie niet met elkaar eens. De kracht van een vrijdenker, is volgens mij, dat hij van elke discussie bijleert.
-
Antiscience
- Banned
Re: Amen ! Harrie
de rest van mijn posting luidde :FW schreef:Vooral die zijn heel kwalijk, Anti. Ik zag onlangs nog iemand een medeforumlid, volkomen onterecht, een borderline-etiket opplakken. Op vragen om uitleg reageert hij dan niet meer. Beetje walgelijk.Antiscience schreef:persoonlijke aanvallen
Het was een vraagstelling die volkomen te recht op kwam.andere strategien die ze dan inzetten zijn " ontwijkingsgedrag ",
snap-ik-niet-antwoorden, leg-eens-uit-vragen,
kinderachtig getreiter en taalpuritische treiterij
Waarom hebben jullie biologische-psychiatrie-fans
overigens in eens bedenkingen, omdat het jullie
toevallig goed uitkomt.
Een van de symptomen die de psychiatrische vakliteratuur
over bordeline beschrijft is -> zwart / wit denken,
het niet in nuances kunnen denken.
Jouw vraag vind ik daarom ook schijnheilig, omdat je
weet dat ik als antipsychiatrisch aktivist en ervaringsdeskundige
de laatste ben met het stigmatiseren van mensen.
Gespeelde verontwaardiging.
Ga ik op een tijdstip, wanneer mij dat goed dunkt,
genuanceerd met vakkennis en ervaringsdeskundigheid op de op de vragen in.
Dat doe ik uitsluitend met het doel positieve beeldvorming en
voorlichting over de begrippen ' zgn. psychose ', ' zgn. schizofrenie '.
Antiscience, dit is meer iets voor een andere topic. Misschien is het een idee om hier een discussie over te beginnen, waarbij ik dan iedereen wel wil oproepen om het één en ander rationeel te houden, want ik heb in het verleden gezien dat dit een erg gevoelig onderwerp is.
Ciao...
Ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
AS
deze topic gaat over het geconstateerde en ontoelaatbare opruiende taaltje van Pieps ....en daar was een poll aan verbonden door de topic -opener Distiple
Het ging niet
over jouw obsessies
Je vermeende " deskundigheid " als ervaringsdeskundige ,
noch over allerhande "taktieken" die JIJ graag zou willen geband zien ....
Antwoord maar eerst eens op wat Cluny en Aistronaut weten te vertellen en waarbij i ook een paar bedenkingen formuleer
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... c&start=30
Als je trouwens de reglementen wil aangepast of toegepast zien , kontakteer dan de admins ...
deze topic gaat over het geconstateerde en ontoelaatbare opruiende taaltje van Pieps ....en daar was een poll aan verbonden door de topic -opener Distiple
Het ging niet
over jouw obsessies
Je vermeende " deskundigheid " als ervaringsdeskundige ,
noch over allerhande "taktieken" die JIJ graag zou willen geband zien ....
Antwoord maar eerst eens op wat Cluny en Aistronaut weten te vertellen en waarbij i ook een paar bedenkingen formuleer
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... c&start=30
Als je trouwens de reglementen wil aangepast of toegepast zien , kontakteer dan de admins ...
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Sorry allemaal, ik zet er toch een slotje op. De 'zaak' Pieps is afgehandeld, en discussies over andere onderwerpen kunnen beter elders gevoerd worden.
Grtz...
Grtz...